2101, viaccess, 1972
2101, viaccess, 1972
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
2101, viaccess, 1972
Kui inimesel pole m6istust, siis see on igaveseks! Selline oli mu naise reaktsioon mu uue ostu peale....
Juhtus nii et helistas mu Tartu s6ber (tema k2est ostsin viamobile) ja ytles et ta on sunnitud vanaisa auto emexisse viia sest pole enam ta kuskil hoida. Teadsin et masin p2ris vanake ja v2ikese l2bis6iduga, siis kohe otsustasingi et 2 zigulli horosho, nu a tri lutshe
Saigi ta vaesekene toodud Tartust Valka... Vanaisa on ikkagi p2ris vanamees ka ja ta j6udis esiukse tagurpidi s6ita ja terve parema kylje 2ra kraapida... Kuid varem auto oli v2ga h2sti hoitud, olemas serviseraamat ja ostupaber kaupluse VOLGA pitsatiga... Peale ostu auto oli tykkideks lahti v6etud, m22ritud, kaetud ja uuesti kokku pantud... T2nu sellele h2sti s2ilinud kere!!!!
Mootor teeb h22lt kuid k6va kl6bin tuleb ylevalt, arvatavasti kulunud nukkv6ll ja katkine ketileevendi....
Kaasa sai terve pakiruum NSVL aegseid varuosi
Nii et nostalgia.....
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
Juhtus nii et helistas mu Tartu s6ber (tema k2est ostsin viamobile) ja ytles et ta on sunnitud vanaisa auto emexisse viia sest pole enam ta kuskil hoida. Teadsin et masin p2ris vanake ja v2ikese l2bis6iduga, siis kohe otsustasingi et 2 zigulli horosho, nu a tri lutshe
Saigi ta vaesekene toodud Tartust Valka... Vanaisa on ikkagi p2ris vanamees ka ja ta j6udis esiukse tagurpidi s6ita ja terve parema kylje 2ra kraapida... Kuid varem auto oli v2ga h2sti hoitud, olemas serviseraamat ja ostupaber kaupluse VOLGA pitsatiga... Peale ostu auto oli tykkideks lahti v6etud, m22ritud, kaetud ja uuesti kokku pantud... T2nu sellele h2sti s2ilinud kere!!!!
Mootor teeb h22lt kuid k6va kl6bin tuleb ylevalt, arvatavasti kulunud nukkv6ll ja katkine ketileevendi....
Kaasa sai terve pakiruum NSVL aegseid varuosi
Nii et nostalgia.....
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
Jupid Venemaalt!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Seal on lisaseadmete juhtpult. Yks lyliti lylitab kliima sisse (tagaaknal n2ha ) siis on võimalus sealt voolu võtta kandelambi jaoks näiteks. Pildil näha et muusikakeskusele toide võetud ka sealt.Algselt postitas: wilson
mis asi see salongis vasakul pedaalide juures veel on
Muide see vanamees oli hull elektroonik, ja autol palju igasugu salalukke ja elektrilisasid. Ka tehtud türistorite pealt elektroonsüüde või misiganes seda kutsutakse...
Plaan ongi sellest pillist teha samasugune mis 72 aastal Volga poest välja veeres. Loomulikult natuke NSVL tuuningut ka
To Olku: Kollasega ei hakkagi jamama sõidan niikaua kui koos püsib, siis saadan pensionile.
Jupid Venemaalt!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Kuna Tartsil hetkel pole garaazis ruumi, asi edasi eriti ei liigu.
Kohendasin salongi natuke, eemaldasin ülearused asjad, asi sai palju kenamaks
mõned pildid armatuurist
Eemaldasin vanakesed istmekatted ja selgus et istmed väga hästi säilinud
Stiilne võtmehoidja
Sdelano v CCCP
Õige läbisõit, esimene ring loomulikult
Kolm pildikest kapoti alt
Kuna auto läheb originaali taastamisele, siis on vaja mõned asjad:
1. 01 stanged! uued või ideaalselt säilinud, komplektsed
2. Liistud mis olid karpide küljes
3. äkki kellegil leidub uusi NORMA turvavöid PILT
4. Esivõrel oleva märgi NB! Korraliku!!! PILT
Kas originaalis ümarad peeglid olid mõlemal pool, või ainult vasakul, vasakpoolne olemas, kuid paistab et kinnitus nn pooleli, on kellegil pilt kuidas ta käib kinni...
Pakkuda võib ükskõik mis 01 juppe, mis on uued või on hästi säilinud.
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
Kohendasin salongi natuke, eemaldasin ülearused asjad, asi sai palju kenamaks
mõned pildid armatuurist
Eemaldasin vanakesed istmekatted ja selgus et istmed väga hästi säilinud
Stiilne võtmehoidja
Sdelano v CCCP
Õige läbisõit, esimene ring loomulikult
Kolm pildikest kapoti alt
Kuna auto läheb originaali taastamisele, siis on vaja mõned asjad:
1. 01 stanged! uued või ideaalselt säilinud, komplektsed
2. Liistud mis olid karpide küljes
3. äkki kellegil leidub uusi NORMA turvavöid PILT
4. Esivõrel oleva märgi NB! Korraliku!!! PILT
Kas originaalis ümarad peeglid olid mõlemal pool, või ainult vasakul, vasakpoolne olemas, kuid paistab et kinnitus nn pooleli, on kellegil pilt kuidas ta käib kinni...
Pakkuda võib ükskõik mis 01 juppe, mis on uued või on hästi säilinud.
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
Jupid Venemaalt!
...kujutan ette mis selle autoga oleks võinud juhtuda kui see mingi nolgi kätte oleks sattunud... pemmi istmed, sierra rool, ja põllule kündma:sein Ja ega see emexi variantki parem poleks olnud:rolleyes Liigagi tihti on sellised uunikud kõige kaduva teed läinud. Aga õnneks sattus see kopejek vist kõige õigema inimese kätte...
Edu, ehk näeb juba suvel liikumaski?
Edu, ehk näeb juba suvel liikumaski?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
8,8 kaant tehti vist '73 aasta lõpuni kui ma ei eksi. Seega suht haruldane tõesti kui võtta taustaks kogu ülejäänud miljonid hiljem toodetud võrrelduna paarisaja tuhandega, mis esimestel aastatel sellise said.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Karp on Türistorite süüde mingi plokk, rulliks sa vist pidasid masslülitit, sisse saab lülitada seest, kusjuures eelmine omanik aku viis pakasnikusse, eks veneaegse defitsiiti pärast oli sunnitud nn tangiakut kasutama. Praegugi 85A aku peal.Algselt postitas: Mel
Mis karp ja rull need seal karpa pool kapoti all on?
Suured tänud!!! jõudu läheb siin kõvasti vaja...Algselt postitas: Raxo
Viaccess'ile muidugi jõudu originaali taastamisel
Loodan Summercambile sellega minnaAlgselt postitas: GTA
ehk näeb juba suvel liikumaski?
Jupid Venemaalt!
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Ilus kopikas!
Vaatan, et teadliku inimesena oled salongi tahavaate peegli vahetanud originaali vastu. Välimine peegel asub jah vasakul ja tiiva küljes, kusjuures originaaltiival on selle jaoks kolm kruviauku juba olemas. Muuseas, raadioantenn peaks samuti asuma vasakul tiival, paigaldamist vaata ?iguli raamatust.
Esiklaas tundub olevat originaal, all kenad niiskuskahjustused. Armatuur on ka ilus ja ilma pragudeta.
Kuidas kere muidu on, kui jätta kõrvale väikesed mõlgid ja kriimustused? Pagasnikupõhi? Mis neil stangedel viga on? Piltidelt paistavad suht ok olevat.
Kogemuste põhjal on esimestel 2101-l on järgmised erinevused:
(Siit on välja jäetud 01 ja 011 vahelised erinevused)
- Tahavaate peeglid. Välimine ümmargune esitiival. Sees trapetsi kujuline, mille plastmassääris helehall ja peenem. Hilisematel on välimine tahavaatepeegel ristküliku kujuline ja kuulus hoopis lisavarustusse, seesmisel on plasmassrant must ja paksem.
- Armatuur on tihedate triipudega, hilisematel triipe poolevähem.
- Kellad. Hõbedase taustaga. Õli, laadimise, suunatule jne. tulukesed kitsad. Hilisematel autodel on tuled suuremad. Mõne info kohaselt paigaldati eksporti minevatele 2101-le 011 kellad (taust siis must).
- Salong: Keeruline kirjeldada täpseid erinevusi, kuid kui kõrvutada siis märkab küll. Hilisemate autode kunstnahana kasutatav materjal tundub olema teine. Istmete õmblused kohmakamad. Ühesõnaga uuemad on kehvemalt viimistletud.
- Kolmnurkakna tihendid on esimestel 01-l teravatipulised. Hilisematel on nad ümarad.
- Gaasipedaal kinnitus põrandale. Sarnane pedaal oli ka 03-del.
- Tuled. Suuna-piduri, gabariidi tuledel puuduvad igasugused E-tähistused. Nad on siledad.
- Klaasid. Puuduvad samuti E-tähistused. Selleasemel on kirjutatud venekeelsete tähtedega BOR ja veel midagi.
- Stanged. 1970-71 aasta masinatel võib kohata stangesid, mille kihvad on nurgelised. 1972. a. masinal peaksid nad juba kaarjad olema.
- Plokikaan muutus 1975. a. Sellest ka siin foorumis juttu olnud.
- Itaalia keelseid kirju võid selle auto juures kohata veel mootoris, plokikaanepoltidel ja esimstel suunatuledel.
- Õhufiltri kaan kinnitub liblikmutritega, peal sinine silt venekeelse kirjaga, mis teatab, et iga 10000km järel peaks filterelementi vahetama.
- Esitiivadel on kapoti vibreerimise vältimiseks kummalgi pool kaks kummist "nibu".
- Kas esimestel 01-l ei olnud ka pingeregulaator erinev hilisematest?
Kui keegi oskab nimekirja täiendada, siis lasku aga käia.
Tundub, et sul on enamus "nips" asju olemas. Igatahes edu originaali taastamisel!!
Vaatan, et teadliku inimesena oled salongi tahavaate peegli vahetanud originaali vastu. Välimine peegel asub jah vasakul ja tiiva küljes, kusjuures originaaltiival on selle jaoks kolm kruviauku juba olemas. Muuseas, raadioantenn peaks samuti asuma vasakul tiival, paigaldamist vaata ?iguli raamatust.
Esiklaas tundub olevat originaal, all kenad niiskuskahjustused. Armatuur on ka ilus ja ilma pragudeta.
Kuidas kere muidu on, kui jätta kõrvale väikesed mõlgid ja kriimustused? Pagasnikupõhi? Mis neil stangedel viga on? Piltidelt paistavad suht ok olevat.
Kogemuste põhjal on esimestel 2101-l on järgmised erinevused:
(Siit on välja jäetud 01 ja 011 vahelised erinevused)
- Tahavaate peeglid. Välimine ümmargune esitiival. Sees trapetsi kujuline, mille plastmassääris helehall ja peenem. Hilisematel on välimine tahavaatepeegel ristküliku kujuline ja kuulus hoopis lisavarustusse, seesmisel on plasmassrant must ja paksem.
- Armatuur on tihedate triipudega, hilisematel triipe poolevähem.
- Kellad. Hõbedase taustaga. Õli, laadimise, suunatule jne. tulukesed kitsad. Hilisematel autodel on tuled suuremad. Mõne info kohaselt paigaldati eksporti minevatele 2101-le 011 kellad (taust siis must).
- Salong: Keeruline kirjeldada täpseid erinevusi, kuid kui kõrvutada siis märkab küll. Hilisemate autode kunstnahana kasutatav materjal tundub olema teine. Istmete õmblused kohmakamad. Ühesõnaga uuemad on kehvemalt viimistletud.
- Kolmnurkakna tihendid on esimestel 01-l teravatipulised. Hilisematel on nad ümarad.
- Gaasipedaal kinnitus põrandale. Sarnane pedaal oli ka 03-del.
- Tuled. Suuna-piduri, gabariidi tuledel puuduvad igasugused E-tähistused. Nad on siledad.
- Klaasid. Puuduvad samuti E-tähistused. Selleasemel on kirjutatud venekeelsete tähtedega BOR ja veel midagi.
- Stanged. 1970-71 aasta masinatel võib kohata stangesid, mille kihvad on nurgelised. 1972. a. masinal peaksid nad juba kaarjad olema.
- Plokikaan muutus 1975. a. Sellest ka siin foorumis juttu olnud.
- Itaalia keelseid kirju võid selle auto juures kohata veel mootoris, plokikaanepoltidel ja esimstel suunatuledel.
- Õhufiltri kaan kinnitub liblikmutritega, peal sinine silt venekeelse kirjaga, mis teatab, et iga 10000km järel peaks filterelementi vahetama.
- Esitiivadel on kapoti vibreerimise vältimiseks kummalgi pool kaks kummist "nibu".
- Kas esimestel 01-l ei olnud ka pingeregulaator erinev hilisematest?
Kui keegi oskab nimekirja täiendada, siis lasku aga käia.
Tundub, et sul on enamus "nips" asju olemas. Igatahes edu originaali taastamisel!!