Kursavend rääkis mul, et tal sõbrad olid UPS'i läbi põletanud toavõimuga. Niiet olge ettevaatlikud kui midagi katsetama hakkate.
Nimetu räägib tegelikult täitsa õiget juttu, iseasi muidugi kas Lada on päris see masin millest SQ masinat teha. Müra, eriti mnt kiirusel, on päris suur seega ei pruugi sõiduajal nagu erinevust märgata keskmise ja kalli süsteemi heli vahel.
Algselt postitas: MossOpel
Kursavend rääkis mul, et tal sõbrad olid UPS'i läbi põletanud toavõimuga. Niiet olge ettevaatlikud kui midagi katsetama hakkate.
Nimetu räägib tegelikult täitsa õiget juttu, iseasi muidugi kas Lada on päris see masin millest SQ masinat teha. Müra, eriti mnt kiirusel, on päris suur seega ei pruugi sõiduajal nagu erinevust märgata keskmise ja kalli süsteemi heli vahel.
Minu isiklik arvamus...
Ups ei kannata lihtsalt nii palju voolu, kui see võimendi tarbis. Eks see oli esimene põhjus miks ta läbi võis põleda.
arvestada tuleb ka sellega, et vene kõlarite võimsus on antud maximaalvõimsusena, aga see tuleb korrutada 2,5ga, et saada nö tänapäeva ehk väljamaa tehnika w arv klappima! ehk siis vene kõlarite nt. s-30te võimsus on 30w x 2,5 = 75 w per kõlar!!! see on tähtis ja seda ei tasu unustada! samuti vaidleksin sixiga, et maki rms väljund per kanal on 18 w! see ikkagi veidi vähem, ca 8-14w! ainuke kord kui olen näinud 18w per kanal on beckeri makkidel, kes annavad müügi-infos kohe rms võimsuse, kuna nad ei pea oma makki infosse mingeid ulmelisi arve kirjutama! kõige hullem on sony... olen kohanud võime, mis on 1000w max, kuigi rms tuleb 250w ja võimul on 15 amprine kaitse! nii et olge ettevaatlikud! kaubitsege alati rms võimsustega ja ärge uskuge mingeid ulme võimsusi
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
bergil on õigus, unipolaartoitega on maksimaal võimsus 8-15W, osad automaikid kasutavad väikest kavalat pingemuundusastet millega saadakse bipolaarne toide ja seega poole suurem, kvaliteetsem ja häirekindlam võimendus seda kõike siis voolu arvel.
s30 maksimaalvõimsus 8 oomi puhul on siiski 22W
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mu naabrimees käis veel mõne aasta eest oma siksiga jalgrattavõistlustel heli tegemas ja väikse poisina käisin ka temaga kaasas. Kasutas neid alumiiniumist ruuporeid mis ainult kõvast kisendasid, muusikat kuula nendega ei kannatanud aga häält tegi kõvast. Kõik see süsteem töötas auto aku pealt ja kasutas võimu mis oli ette nähtud toas töötama võrguvoolu pealt, mingi imelik plekkkorpuse sees oli ja seier tõmbles ka peal ja gromkosti kirjaga nupp oli ka, ta ehitas seal midagi ümber, et see asi saaks autoaku pealt töötada, hiljem oli tal ka lisaaku pandud tagaistme ette jalamati peale. Vat siuke süsteem oli ja peaks tal siiani ka olemas olema, kui kedagi huvitab, siis võin ka üksikasju uurida, kuid usun, et ega keegi oma siksi sellist asja ei viitsi ehitada, pole ju mõtet.
sellel kriisa naabrimehel oli kyll siis päris vinge systeem siksi sobitatud, kuigi tänapäeval olex toavõimu kasutamine autos kyll mõtetu, ahjah bergi toodud näidele, et s30 õige võimsus 75w on, sry aga see on väga kahtlane ja mina seda ei suuda kuidagi uskuda . Aga jälle see et lääne tehnikal nende võimsustega liialdatakse on õigus mis õigus. Tuleb ikka ostmisel jälgida rms-i ,sest muidu võib tehnika ostmisel haledalt vasta pükse saada.
alati ei ütle watid kõlari võimsust oli sõbral sünnipäev ja ta ostis endale 500kr mingi toa võimu ja 2 supakat ja supakad olid 25w imelik aga mürtsus küll minu juures katsetasime ja mürtsus ikka küllja see supakas ei olnud mitte väike pärius suur oli ja se oli ka vene oma muidu ta ise töötab noor tehnikus ja ta ei ajanud midagi segi
Paar aastat tagasi tegeles Viljandi lähedal üks vend puidukojas. Teadsin ,et ta oli koos musahuvilisest endise sovhoosi treialiga kokku nuppinud kastid spets. Ladale ette istme alla. Need sisaldasid just nimelt S-30 plännusid + veel faasiinverter. Teostus oli klass omaette ja heli poolest väga timmud.
Mul siiani vedeleb kuskil komplekt tavalise sigla kaste ja teine komplekt mis tehtud 08-09 mõõtude järele ,töötab naise Sierras.
Seda pada ,et s-30 jama ja igav ,ärge parem ajage. Parim kõll Lada ette istme alla ,mis töötab ilma võimuta ja annab min. kuludega kohati parema kvaliteedi ,kui mõni tuntud läänekas.
Muidugi tuleks eelistada 4ohmist ,aga kui 8ohmisel installida sisse ka S30B-st võetud skeemid (krossover),siis suurt vahet pole.
NB! Kaste ära ei müü ,äärmisel juhul võin hakkajamatele mõõdud saata.
Aadressi leiate ise.
Toa susteem on enamasti 4 oomine, auto omad aga 8oomised. Seega ei anna toakõlarid autos maksimaaset võimendust välja ja selle all kannatab ka helikvalikteet. Asi toimiks paremini kui koos toa kõlaritega panna autosse ka toa võim. Kui sellel ka autos töötamisega omad probleemid nagu eespool teemas mainitud. Seega kõige mõtekam ikkagi osta autosse auto kõlarid ja võimendi.
Algselt postitas: Marek
Toa susteem on enamasti 4 oomine, auto omad aga 8oomised. Seega ei anna toakõlarid autos maksimaaset võimendust välja ja selle all kannatab ka helikvalikteet. Asi toimiks paremini kui koos toa kõlaritega panna autosse ka toa võim. Kui sellel ka autos töötamisega omad probleemid nagu eespool teemas mainitud. Seega kõige mõtekam ikkagi osta autosse auto kõlarid ja võimendi.
toa oma ikka 6 või 8 oomi(enamasti kvaliteedi pärast) autos 1, 2 või 4 omine et vähem voolu tarbida
Algselt postitas: allah
Aga millega võiks töödelda toa kõlle, et nad niisket töökeskonda paremini taluksid? (Näiteks S-30 -ne elemente)
Mina pole siiani elemente millegagi töödelnud. Kastis piisavalt vatti mis niiskust imab. Kord aastas võiks seda muidugi vahetada - kevadel.
Kastid väljast Pinotexiga võõbatud.
Kast on tehtud küll samara jaoks, aga kõige paremini ta just istme alla ei sobi - liiga suur. Seltskond, kes need välja nuputas (lugu eespool) ütles, et ei ole enam võimalik mõõtusid vähendada, sest siis hakkab sound kõvasti kannatama.
Klassiku istme alla ideaalsed, kuigi sinna mahuksid veel suuremad ja parema kõlaga kastid, mis mul kah olid, kuid on nüüdseks suht lootusetus seisus.
Ma nüüd rohkem ei kiida, aga usun, et lahendus on kohati parem kui hakata uksepolstreid augustama, eriti kui soov säilitada masinat originaalkonditsioonis loobumata musanaudingust.