- kiiver RRS.jpg (74.72 KiB) Vaadatud 4631 korda
Lada VFTS "Puška", mägilane
Lada VFTS "Puška", mägilane
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Kiiver saabus ka:
Nüüd tuleb sinna veel side sisse "keevitada" - kui raske see ikka olla saab Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 786
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Vaata kas uus kiiver on ka kauemaks kui viis aastat ?VäikeMägilane kirjutas: ↑27 Jaan 2024 00:11 Kiiver saabus ka:
kiiver RRS.jpg
Nüüd tuleb sinna veel side sisse "keevitada" - kui raske see ikka olla saab
EAL tehnikakomitee otsus kiivrite kasutusaja pikendamisest (16.01.2024)
Ning sideks soovitan juba WRC-d kasutada, kuna mina ise pole trophy-i sidega rahul ning kavatsen ka WRC-l üle minna.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Aituma, igal juhul EMVdel see kiiver kehtib kuni 2028, aga kuna ta sai eelmine aasta osetud, siis ehk ikka on Senll2020 (vaatan õhta järgi).
Varustuse poolest on üks suurem asi veel vaja soetada so. istmed.
Varustuse poolest on üks suurem asi veel vaja soetada so. istmed.
Festina lente!
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Kui lärm autos suur, siis jah .. see Trophy on veits kehvake, lugeja karjub / sina ei kuule. Mul kasutuses Fearless digifiltritega. See oli päris hea, kasutab WRC pistikuid.
Ma ei ole kunagi autos kinnise kiivriga proovinud, ei tea kas on ka mugav
Ma ei ole kunagi autos kinnise kiivriga proovinud, ei tea kas on ka mugav
atzkarik kirjutas: ↑29 Jaan 2024 11:59Vaata kas uus kiiver on ka kauemaks kui viis aastat ?VäikeMägilane kirjutas: ↑27 Jaan 2024 00:11 Kiiver saabus ka:
kiiver RRS.jpg
Nüüd tuleb sinna veel side sisse "keevitada" - kui raske see ikka olla saab
EAL tehnikakomitee otsus kiivrite kasutusaja pikendamisest (16.01.2024)
Ning sideks soovitan juba WRC-d kasutada, kuna mina ise pole trophy-i sidega rahul ning kavatsen ka WRC-l üle minna.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Side kiivrisse on ZeroNoise ja intercomiks on OMP/Peltor https://www.ompracing.com/en_gb/tech-race.html
Ma olen eluaeg Peltori /Sparco/OMP/ side süsteemidega sõitnud ja suuri jamasid pole olnud (kord sai patakas tühjaks, aga hiljem on auto vooluvõrgus olnud).
Kinnise kiivriga olen lihtsalt harjunud, kuna esimene oli selline ja hakkas meeldima. Lahtisega võrreldes veidi kohmakam on, aga samas ma usun, et see mikri osa võiks olla kindlam (ei kao ära ega lähe katki).
Vaatasin ikka järgi, spilka peal on jah Snell SA2015, et siis ostad uue kiivri ja juba kehtetu - no ei ole naljakas enam...
Ühesõnaga neli aastat saab Eestis sõita ja olla uhke oma uue kiivri üle, kuid esimesel jaanuaril 2029 saabub tema tund ning truu kaitsja on kõlbulik aind külamehele kasti õlle eest või nt. tiigist vee kandmiseks või metsa seenele...
Nüüd, kuna Ats juba sinna EALi tehnikamaailma mind viis, siis lisaks kõigele selgub, et ka mingi hologrammita kombed ei kehti ena, varsti - loomulikult minuomal ju seda ei ole - jälle tuleb täiesti korras asi kusgaile "saata"
Ühesõnaga mingi 1000-1200 tuleb varsti jälle välja käija, aga seda garantiid vist enam ei tule, et sa nendega ka järgmine aasta sõita saada.
Ma tagamaid ei tea, aga esimene reaktsioon on küll selline, et midagi on mäda siin Taani kuningriigis...
OK, stei tjuund ja vaatab, mis siis selle rehvi teemaga saama hakkab - sisetunne ütleb, et igavalt see ei kulge
Ma olen eluaeg Peltori /Sparco/OMP/ side süsteemidega sõitnud ja suuri jamasid pole olnud (kord sai patakas tühjaks, aga hiljem on auto vooluvõrgus olnud).
Kinnise kiivriga olen lihtsalt harjunud, kuna esimene oli selline ja hakkas meeldima. Lahtisega võrreldes veidi kohmakam on, aga samas ma usun, et see mikri osa võiks olla kindlam (ei kao ära ega lähe katki).
Vaatasin ikka järgi, spilka peal on jah Snell SA2015, et siis ostad uue kiivri ja juba kehtetu - no ei ole naljakas enam...
Ühesõnaga neli aastat saab Eestis sõita ja olla uhke oma uue kiivri üle, kuid esimesel jaanuaril 2029 saabub tema tund ning truu kaitsja on kõlbulik aind külamehele kasti õlle eest või nt. tiigist vee kandmiseks või metsa seenele...
Nüüd, kuna Ats juba sinna EALi tehnikamaailma mind viis, siis lisaks kõigele selgub, et ka mingi hologrammita kombed ei kehti ena, varsti - loomulikult minuomal ju seda ei ole - jälle tuleb täiesti korras asi kusgaile "saata"
Ühesõnaga mingi 1000-1200 tuleb varsti jälle välja käija, aga seda garantiid vist enam ei tule, et sa nendega ka järgmine aasta sõita saada.
Ma tagamaid ei tea, aga esimene reaktsioon on küll selline, et midagi on mäda siin Taani kuningriigis...
OK, stei tjuund ja vaatab, mis siis selle rehvi teemaga saama hakkab - sisetunne ütleb, et igavalt see ei kulge
Festina lente!
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Tegelikkuses leiab uue kombe ka juba 300-400€ eest, aga kui ka pesu/saapad jms kõik on vananenud ... siis loomulikult. AGA ... ei ole väga kallis elukindlustus või mis? Mina auto tegemisel ja enda varustamisel turvalisuse osas kokku ei hoidnud. Rahakotile oli valus, aga tean, et tegin varustuse osas kõik selleks, et vigastusi vältida või vähendada.
See minu enda otsus ja teooria ... igal-ühel see erinev ehk.
See minu enda otsus ja teooria ... igal-ühel see erinev ehk.
VäikeMägilane kirjutas: ↑29 Jaan 2024 23:18 Side kiivrisse on ZeroNoise ja intercomiks on OMP/Peltor https://www.ompracing.com/en_gb/tech-race.html
Ma olen eluaeg Peltori /Sparco/OMP/ side süsteemidega sõitnud ja suuri jamasid pole olnud (kord sai patakas tühjaks, aga hiljem on auto vooluvõrgus olnud).
Kinnise kiivriga olen lihtsalt harjunud, kuna esimene oli selline ja hakkas meeldima. Lahtisega võrreldes veidi kohmakam on, aga samas ma usun, et see mikri osa võiks olla kindlam (ei kao ära ega lähe katki).
Vaatasin ikka järgi, spilka peal on jah Snell SA2015, et siis ostad uue kiivri ja juba kehtetu - no ei ole naljakas enam...
Ühesõnaga neli aastat saab Eestis sõita ja olla uhke oma uue kiivri üle, kuid esimesel jaanuaril 2029 saabub tema tund ning truu kaitsja on kõlbulik aind külamehele kasti õlle eest või nt. tiigist vee kandmiseks või metsa seenele...
Nüüd, kuna Ats juba sinna EALi tehnikamaailma mind viis, siis lisaks kõigele selgub, et ka mingi hologrammita kombed ei kehti ena, varsti - loomulikult minuomal ju seda ei ole - jälle tuleb täiesti korras asi kusgaile "saata"
Ühesõnaga mingi 1000-1200 tuleb varsti jälle välja käija, aga seda garantiid vist enam ei tule, et sa nendega ka järgmine aasta sõita saada.
Ma tagamaid ei tea, aga esimene reaktsioon on küll selline, et midagi on mäda siin Taani kuningriigis...
OK, stei tjuund ja vaatab, mis siis selle rehvi teemaga saama hakkab - sisetunne ütleb, et igavalt see ei kulge
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
No ma küsiks vastu, et mis sellel uuel FIA2018 kombel, 3-400.- siis teistmoodi on, kui FIA2000 kombel?
Põgusalt vaatasin, nii minu "vanal" kui ka uuel on 2-kihiline nomex (mittepõlev/süttiv) kiht.
Ja ega tegelikult sealt miskit väga detailset kataloogidest välja ei loegi, hea kui mõne g/cm2 vms. viite leiab.
Kiivriga sama asi - Snell SA2020 minu kiivril, ei leidnud ma tootja lehelt mitte ühtegi erilist muudatust, mis siis teistmoodi on kui SA2015 kiivril.
Ma pigem julgen väita, et lihtsalt embleemi vahe on:) Aga eks reeglid on reeglid ja kui EAL midgai otsustab, siis peab järgima...kuigi, viimasel ajal on tekkinud tunne, et tehakse asju tegemise pärast.
Ma ei vaidle vastu, et turvalisu on oluline - küsimus on, mis ulatuses!
Kui me vaatame ajas tagasi, siis palju on neid juhtumeid, kui mingi turvavarustus päästis elu - kui ikka juba nii metsa läks, siis oli nagunii kabel.
Tänapäeva WRC masinaid ma siia ei tooks, seal on hoopis teised G-d ja kiirused. Meie küla EMV - siin pigem on ohtlikum see siksi käändtelg kui kas sul on 4 või 6p. vööd.
Olgu - rohkem sel teemal ei viitsi peaga seina joosta, ma olen piisavalt vana, et end sellega jaurata. Rong liigub ikka edasi ja minusugused jäävad kahjuks sinna relsi vahele:)
No vaatame, kas lastakse sõitma ka see aasta, litsents sai tehtud.
Tänase seisuga on pukkide kohad tehtud ja masin seisab ka ilma ratasteta õhus:)
Põgusalt vaatasin, nii minu "vanal" kui ka uuel on 2-kihiline nomex (mittepõlev/süttiv) kiht.
Ja ega tegelikult sealt miskit väga detailset kataloogidest välja ei loegi, hea kui mõne g/cm2 vms. viite leiab.
Kiivriga sama asi - Snell SA2020 minu kiivril, ei leidnud ma tootja lehelt mitte ühtegi erilist muudatust, mis siis teistmoodi on kui SA2015 kiivril.
Ma pigem julgen väita, et lihtsalt embleemi vahe on:) Aga eks reeglid on reeglid ja kui EAL midgai otsustab, siis peab järgima...kuigi, viimasel ajal on tekkinud tunne, et tehakse asju tegemise pärast.
Ma ei vaidle vastu, et turvalisu on oluline - küsimus on, mis ulatuses!
Kui me vaatame ajas tagasi, siis palju on neid juhtumeid, kui mingi turvavarustus päästis elu - kui ikka juba nii metsa läks, siis oli nagunii kabel.
Tänapäeva WRC masinaid ma siia ei tooks, seal on hoopis teised G-d ja kiirused. Meie küla EMV - siin pigem on ohtlikum see siksi käändtelg kui kas sul on 4 või 6p. vööd.
Olgu - rohkem sel teemal ei viitsi peaga seina joosta, ma olen piisavalt vana, et end sellega jaurata. Rong liigub ikka edasi ja minusugused jäävad kahjuks sinna relsi vahele:)
No vaatame, kas lastakse sõitma ka see aasta, litsents sai tehtud.
Tänase seisuga on pukkide kohad tehtud ja masin seisab ka ilma ratasteta õhus:)
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Kombe fia2000 või fia2018..
Vahet pole.. suhteliselt primitiivne tulekaitse...
Tuli tuleb sõidust või avariist... Sõidust siis jõuad välja hüpata... Avarii, aga teine teema... Kui tuli lahti siis esimese ohu peab kustutiga maha võtma.. seepärast olekski turvalisem, et propageeritakse kustutisüsteemi kui nüüd uuemat kombet või kiivrit
Vahet pole.. suhteliselt primitiivne tulekaitse...
Tuli tuleb sõidust või avariist... Sõidust siis jõuad välja hüpata... Avarii, aga teine teema... Kui tuli lahti siis esimese ohu peab kustutiga maha võtma.. seepärast olekski turvalisem, et propageeritakse kustutisüsteemi kui nüüd uuemat kombet või kiivrit
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
EMV5 on kustutussüsteem kohustuslik. Teistel rangelt soovituslik. Paneme ka oma pillile peale.
Hulkur kirjutas: ↑31 Jaan 2024 08:06 Kombe fia2000 või fia2018..
Vahet pole.. suhteliselt primitiivne tulekaitse...
Tuli tuleb sõidust või avariist... Sõidust siis jõuad välja hüpata... Avarii, aga teine teema... Kui tuli lahti siis esimese ohu peab kustutiga maha võtma.. seepärast olekski turvalisem, et propageeritakse kustutisüsteemi kui nüüd uuemat kombet või kiivrit
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Just vaatasin, see kustutus süsteem enam nii ulme kirves polegi, et tasub mõelda.
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 786
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Soovitan võtta vahu mitte pulbri! Sest kui peaks vaja olema või kogematta lahti minema siis võimalik ka pärast autoga midagi teha!VäikeMägilane kirjutas: ↑31 Jaan 2024 23:05 Just vaatasin, see kustutus süsteem enam nii ulme kirves polegi, et tasub mõelda.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Vaht hea jep.. aga isiklikult pole kursis, kas kustutusüsteemi vahukustuti kõva miinust ka talub?
Tavalised vahukustutid külmakindlad pole.
Tavalised vahukustutid külmakindlad pole.
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Tavaline vaht on sul vee baasil, selleks ei talu. FIA omadel on sees ka anti-friis aine. Peaks ok olema....aga -25-30c on vist kellad
Olemas ka co2 süsteeme.
Olemas ka co2 süsteeme.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: