Rahvaralli kalender 2009
Rahvaralli kalender 2009
Rahvaralli kalender 2009
Esialgne rahvarallide kalender näeb välja selline:
14.veebruar Koeru - Vao Külaselts
11.aprill Kesk-Eesti - MTÜ Rapla Kardirada
16.mai Valgamaa - SK Kolmvedu
27.juuni Põlvamaa - HAT Racing
12.september Läänemaa - MTÜ Kiired ja Õlised
24.oktoober Laitse/Harjumaa - MTÜ SK LaitseRallyPark
28.november Saaremaa - SA Orissaare spordihoone
Plaan osa võtta kõikidest rallidest 2009a, tõenäoliselt sprintidele ei jõua puht majanduslikel põhjustel. Sprintide asemel plaan osa võtta Ladaklubi üritustest;).
NB. Siin kohal oleks üleskutse ladaklubi võistluste organisaatoritele, et jälgitaks rahvaralli kalendri kuupäevi!!!
2008a ühtisid ladaklubi ja rahvaspordi kuupäevad pooltel kordadel!? Rallidest võtab osa siit klubist vähemalt neli autot, võibolla tuleb neid veel juurdegi? Üsna õige ja hea koht võistluskalendri jälgimiseks on http://www.rally.ee/?a=a014
[Muudetud: 11-12-2009 m6mm]
14.veebruar Koeru - Vao Külaselts
11.aprill Kesk-Eesti - MTÜ Rapla Kardirada
16.mai Valgamaa - SK Kolmvedu
27.juuni Põlvamaa - HAT Racing
12.september Läänemaa - MTÜ Kiired ja Õlised
24.oktoober Laitse/Harjumaa - MTÜ SK LaitseRallyPark
28.november Saaremaa - SA Orissaare spordihoone
Plaan osa võtta kõikidest rallidest 2009a, tõenäoliselt sprintidele ei jõua puht majanduslikel põhjustel. Sprintide asemel plaan osa võtta Ladaklubi üritustest;).
NB. Siin kohal oleks üleskutse ladaklubi võistluste organisaatoritele, et jälgitaks rahvaralli kalendri kuupäevi!!!
2008a ühtisid ladaklubi ja rahvaspordi kuupäevad pooltel kordadel!? Rallidest võtab osa siit klubist vähemalt neli autot, võibolla tuleb neid veel juurdegi? Üsna õige ja hea koht võistluskalendri jälgimiseks on http://www.rally.ee/?a=a014
[Muudetud: 11-12-2009 m6mm]
Koeru rahvaralli registreerimine on alanud!
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3605
Kes tulevad kaasa elama, kes sõidavad, kas 2009 tuleb uusi ladasi rallidele?
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3605
Kes tulevad kaasa elama, kes sõidavad, kas 2009 tuleb uusi ladasi rallidele?
Koerus käidud! Libe oli:). Läksime rajale kindla sooviga fini?eeruda, et ei juhtuks nagu saaremaal. Libedal, peale ladaklubi rajapäeva, polegi sõita saanud. Auto on praktiliselt terve talve seisnud, seega mingit auto ja juhi vahelisest klappimisest juttu polnud. Esimesel ringil võtsime vast liiga rahulikult, seega üsna sündmuste vaene oli. Teisel ringil hakkasime väikseid riske võtma, sai kõvasti kurve lõigatud. Igaliuhul ringi lõppedes avastasime pool tössi esirehvi, rehvis oli rõhku 0,5. Punpasime tuult juurde, peale mida oli kõrvaga kuulda susinat. Rehvi küljepeal oli väike auk nagu naaskliga torgatud, eks kusagil sõitsime selle rehviga kivisse. Kuna tagavararehvil polnud ühtegi naela, otsustasime esi ja tagumise ratta omavahel vahetada.
Kolmas ring, teine katse - panime autoninaga maasse, mis täpselt juhtus, ei tea vel siiani (pole vaadanud), aga peale seda karterikaitsel ja käigugastil vahet polnud, hirmus kolin tekkis sellest. Kolmanda ringi kolmanda katse alguses suutsime lõpuks rajalt välja sõita ja kinni jääda. Kaardilugeja ja rajakohtunik lükkasid kahekesi auto välja, sõit jätkus täpselt minutilise viitega. Rajale saime tagasi täpselt järgmise auto järgi, et mitte eessõitjat segada, kasutasin lähitulesi kuid siis hakkasid minu autol lähituled ära kustuma,(hõõguma) üsna ebameldiv tunne oli:D, naliakas oli see, et tulede jama pani mind veel rohkem pingutama ees sõitvat autot kinni püüda, et ära kasutada tema tulesi. Kolmanda ringi neljandal katsel võtsime jälle rahulikult ja seal midagi erilist ei juhtunud. sõitsime viimase AKP poole, poolteist kilomeetrit enem fini?it kiirusel ~80kmh hakkas hirmus kolin, mõtlesin et ratas tuleb alt ära. Seisma jäädes avanes selline pilt.... Tegu oli sama rehviga, mille eest taha tõstsime polnud midagi, hakkasime ratast vahetama. Põhimõtteliselt oli fini? silmaga paista:).
Üritus ise oli 5+, ise oleks soovinud kiiremat rada. Jää, rehvid, mina ja auto ei sobinud hästi kokku. Päev oli pikk ja väsitav.
Kesk-Eesti rallil näeme
Kolmas ring, teine katse - panime autoninaga maasse, mis täpselt juhtus, ei tea vel siiani (pole vaadanud), aga peale seda karterikaitsel ja käigugastil vahet polnud, hirmus kolin tekkis sellest. Kolmanda ringi kolmanda katse alguses suutsime lõpuks rajalt välja sõita ja kinni jääda. Kaardilugeja ja rajakohtunik lükkasid kahekesi auto välja, sõit jätkus täpselt minutilise viitega. Rajale saime tagasi täpselt järgmise auto järgi, et mitte eessõitjat segada, kasutasin lähitulesi kuid siis hakkasid minu autol lähituled ära kustuma,(hõõguma) üsna ebameldiv tunne oli:D, naliakas oli see, et tulede jama pani mind veel rohkem pingutama ees sõitvat autot kinni püüda, et ära kasutada tema tulesi. Kolmanda ringi neljandal katsel võtsime jälle rahulikult ja seal midagi erilist ei juhtunud. sõitsime viimase AKP poole, poolteist kilomeetrit enem fini?it kiirusel ~80kmh hakkas hirmus kolin, mõtlesin et ratas tuleb alt ära. Seisma jäädes avanes selline pilt.... Tegu oli sama rehviga, mille eest taha tõstsime polnud midagi, hakkasime ratast vahetama. Põhimõtteliselt oli fini? silmaga paista:).
Üritus ise oli 5+, ise oleks soovinud kiiremat rada. Jää, rehvid, mina ja auto ei sobinud hästi kokku. Päev oli pikk ja väsitav.
Kesk-Eesti rallil näeme
-
vVFTS3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vw golf + samara
Meil oli see esimene kord kui Koerus ühtegi rehvi puruks ei sõitnud, olme vist liga ettevaatlikud ja aeglased. Tavaliselt oleme karjääri katsel ikka mõnest jagu saand. Aga katsed olid jah muidu huvitavad aga libeduse tõttu väga aeglased. Mulle meeldis ss7 ja ss11 suht kiired ja huvitavad katsed. Täpsuslõigul jõudsime eelmisele startinule katsel järgi , sõitsime vastavalt arvutustele ja järgisime koguaeg aega ning aeg tuli suht täpne +1sek. Rada oli seekord ka hea ja suht sile ,isegi karterikaitset polnud vaja.
-
aArvi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 21 Veebr 2009 15:50
- Asukoht: Võrumaa
- Autod: olen 2 Lada omanik
Missugune legend oli kõvasti võsas? Korraldajatelt saadud LEGEND, mis oli ralli põhidokumendiks ja milles oli ralliraja kirjeldus, ajagraafik, üldkaart ning kontrollpunktid oli väga korralik. Üldse oli väga super korraldusega ja organiseerimisega ning rallirajaga rahvaralli. Kiiruslegendi katsete jaoks võis ju igaüks ise kirjutada, aga kui ei oska, siis ei oska ning pole vaja tatti pritsida justkui korraldajate peale, et legend oli ...
kui joonise järgi on sirge rada aga tegelikkuses ei ole teps mitte nii siis ei olnud väga lihtne õiget asja piloodile ette lugeda..
Ülesõitude kohta ei ole midagi halba öelda - see oli tipp topp aga SS'ide märkimisega rahule ei jäänud. See on minu arvamus ja nagu öeldake - ühele ema teisele tütar
Saarema RR oli legendi poolest parem
Ülesõitude kohta ei ole midagi halba öelda - see oli tipp topp aga SS'ide märkimisega rahule ei jäänud. See on minu arvamus ja nagu öeldake - ühele ema teisele tütar
Saarema RR oli legendi poolest parem
Roolin nii kuis jaksan
Algas registreerimine Kesk-Eesti rahvarallile (Rapla ümbruses) 10-11.04.09. Tegemist on asfalti ralliga.
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3604
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3604