Lada Liiga

Lada Liiga

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
m
marek906
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 04 Jaan 2009 19:10
Asukoht: idas
Autod: Subaru

Lada Liiga

Postitus Postitas marek906 »

Küsiks kas Teie seltskonnast oleks huvilisi teha sellist asja nagu Lada Liiga ? Asi toimiks analoogselt Mosseliigale ja oleks mõeldud tagaveolistele ladadele.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vahepeal sai klubi teise hingamise - kes käib rahvarallidel, kes naudib korraldatud rajapäevi.
Mingist erilisest liigahuvist polegi enam kuulnud.

Aprillis oleks saanud kaks aastat ajast, mil viimati sel teemal sõna võeti.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7735
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Lada liiga!? Eraldi lada või ladade klassi pole mõtet ennem alustada, kui on piisavalt sõitjaid koos ja kas siiski on asjal jumet. Vaadates mis toimub mosseliigas http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5645 ei ole neil ka lihtne.
Mis puudutab standartset ladat, siis mina ei läheks vanaisa 30 aastat hoitud ladat isegi sellise klassi tekkimise järerel lõhkuma.
Mis puudutab suurt ja väikest vänta siis olen kindel, et kui kunagi peaks lada liiga sündima ja hakkama sõitma mossede, 2WDa, 2WDb jne klasside kõrval, siis saab see olla ainult üks ja ainuke "Lada klass".

Pakun välja variandi kuidas oleks võimalik proovida ilma erilise pingutuseta. Kuidas, kes ja kui palju oleks osavõtjaid?Jutt käib hetkel rallist. Ladad registreerivad ennast 2WDa klassi, võistlevad Hondade, Toyotade ja teistega kõrgete kohtade eest;) aga ladaklubis käib samal ajal eraldi rebimine. Klubi sisene premeerimine oleks eraldi teema, järelikult peaks olema lada klassis osalejadel tasutud väike karikamaks juhul kui see karikas üldse vajalik on. Kui ei siis saab lihtsalt punktiarvestust pidada.

Väike näide, kasutasin 2008a rahvarallilt kõiki ladasi. Selline idee algatuseks.Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Tundub, et mõnel võistlusel isegi kasutatakse eraldi Lada-de klassi. Eks see oleneb korraldajatest.
Aga päris rahvarallil... võiks ju olla aga väga oluline pole minu meelest. Ega neid ladaga sõitjaid palju pole järgi... enamus lääne tehnikale üle läinud.
Toimus 10.01.2009 Missos lumerajavõistlus. (Pilte saab vaadata siit)
Võistlusklassideks olid: tänav esivedu, tänav tagavedu, noored, naised, 4WD, VAZ liiga, SPORT
Rada oli super ning kõik sujus väga kenasti.
Aitäh osavõtjatele ja pealtvaatajatele ! :)
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Mõtlesin veel asja üle. Algaval hooajal 2009 pean oma lõbuks samasugust tabelit nagu on eelmises postituses. See tekitaks hasarti olemasolevatele sõitjatele ja paneks tulevaste rahvarallitajate käed garaa?is tööle?
Neid (rahvaralli projekte) peaks lõpetamata kujul siin foorumis olema küll. Mis puudutab esi/tagavedu, siis mina neid hetkel ei liigitaks. Esiteks ise sõidan samaraga;) ega plaani seda välja vahetada, teiseks vaadates 2008 kalendrit, oli võite täpselt pooleks esi/tagavedu - seega on asi sõitjas, mitte vedavas sillas. Kolmandaks tekiks liiga palju klasse, samas sõitjaid vähe. Kui kunagi peaks sõitjaid piisavalt palju juurde tulema, siis vaataks klassid uuesti üle, aga täna on üks lada klass. Tehnilised tingimused oleks rahvaralli omad. Kui tekiks nüüd reaalne nn. Lada liigaga, oleks võimalik võistluste korraldajaga kokku leppida, et võisteldakse ikka 2WDa klassis, aga starditakse rajale 2WDa alguses või lõpus, et rajaolud oleks võimalikult samad ladadele.
Kogu see rahvaralli töötab nii kui nii, seega minu tabel ei muudaks siin halvemaks midagi - pigem paremaks. Ma ei oska täpselt öelda, kui palju 2008a kolmeteistkümnest ladast on ladaklubi foorumi kasutajad, neli on kindlasti.
Ootan kõiki arvamusi praegustelt ja tulevastelt sõitjatelt!

PS. Ma täpselt ei tea, kuidas sai alguse mosse liiga aga arvan et esimesed mossed startisid 2WDa klassis kuni neid oli juba piisavalt palju, et teha oma klass.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no aga Imre peab tabelit siis - teeme selle eraldi teemaks ja stickiks rallispordi alla.

hooaja lõpus võiks siis väikse karika klubi liikmete vahel välja panna.
kui ilma on siis saab seda koeru rallil arutada täpsemalt...:rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Olku, ära aja nüüd kapsaid tünnis veel keerulisemaks kui nad niigi on.
Räägi konkreetsetest asjadest konkreetsete õigete nimetustega. Eks?

Mõmm (Imre) pole ju Ladaklubi liige. Palju Ladadega sõitjatest on üldse klubi liikmed?
Mina sellega küll nõus pole, et karikat jagataks vaid Ladaklubi liikmete vahel. Ja selleks, et nn. "liiga karikat" võita ei peaks mitte keegi ka klubi liikmeks nüüd spetsiaalselt pürgima hakkama.

Isiklikult arvan, et hetkel eksisteerib kaks teed, millede vahel valida:

*1.) See karikas võib ju Ladaklubi poolt tulla, eraldi miski uue niivõrd-kuivõrd juriidiliselt eksisteeriva seltsingu "Ladaliiga" tekitamiseks poleks esialgu vajadust. See tähendaks siis täpselt seda (eespool kirjeldatud), et hooaja lõpus lüüakse punktitabel kokku ja Ladaklubi poolt antav auhind läheb parimale.
Mida saab Ladaklubi?
Ladaklubi saaks ükskord ometi asuda täitma oma põhikirjas oleva teise jaotise autosporti puudutavaid alapunkte.

II KLUBI EESMÄRGID JA TEGEVUS


6. Klubi tegevuse eesmärkideks on:
6.1 Ladadega sõitvate ja/või nendest huvituvate inimeste ühendamine;
6.2 Klubi liikmete igakülgne abistamine nii Ladaga seonduvalt, kui väljaspool;
6.3 Lada kui automargi maine parandamine Eestis;
6.4 Kontaktide loomine Lada-huvilistega üle maailma;
6.5 Klubi liikmete ühistest huvidest lähtudes sportimiseks ja vaba aja veetmiseks soodsate tingimuste loomine;
6.6 Klubi tegevuse kandepinna laiendamine ja seeläbi autokultuuri tõstmine Eestis.

7. Eesmärkide täitmiseks Klubi:
7.1 Koondab ja ühendab Klubi eesmärkidele kaasa aitavaid isikuid, klubisid, seltse ja ühendusi;
7.2 Tegeleb aktiivset enese ja oma eesmärkide tutvustamise ja arengu toetamisega avalikkuses;
7.3 Korraldab sportlikku tegevust, organiseerib võistluseid ja üritusi, osavõtte võistlustest, koostab edetabeleid, toetab Klubi esindajaid ning nende valmistumist rahvusvahelisteks ning kohalikeks võistlusteks, töötab välja ning kehtestab võistluste juhendeid, korraldab huvilistele ja oma liikmetele tehnikaga seonduva tegevusealast välja- ja täiendõpet, hangib materjale,autasustab sportlasi ja Klubi liikmeid ning toetajaid;
7.4 Arendab koostööd teiste riikide samalaadsete klubide ja organisatsioonidega, riigiasutustega, kohalike omavalitsustega, ettevõtete ja üksikisikutega nii kodu- kui välismaal tegevuse edendamiseks ning traditsioonide säilitamiseks;
7.5 Viib tegevuse korraldamiseks vajalike vahendite hankimise eesmärgil läbi tasulisi üritusi, võtab vastu varalisi annetusi ja eraldisi ning kogub vahendeid Klubi liikmetelt.


*2.) Tekitate ikkagi endale uue seltsingu ja majandate oma punktitabelite põhjal auhindadega ise.

[Muudetud: 17-1-2009 logman]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pidasin silmas foorumi liikmeid, kes karika konkurentsis osaleks.
eraldi seltsingut teha pole mõtet, ladaklubi on täiesti piisav üldiseks katuseks sellisele asjale.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Hakatuseks parim variant.

Aga see tehke küll ilmtingimata ära...
Algselt postitas: olaaf
kui ilma on siis saab seda koeru rallil arutada täpsemalt...:rolleyes
...sest nagu isegi väga hästi teate, siis on tulemas ka klubi üldkoosolek ja seal oleks siis teil ülimalt soodne võimalus kõigile klubi liikmetele selgeks teha omapoolne enam-vähem lõplik nägemus Ladaliiga vundamendi loomisest. Finantseerung ja tulevaste eestvedajate nimed huvitavad kah kindlasti paljusid.
Praegu on selleks väga hea aeg ;), sest vähe on momente, kus kõik ühise laua taga istuvad?

Me siin praegu küll kolmekesi leiutame omavahel ja unistame olematutest asjadest, aga siis peaks saama selgeks, kas klubi on üldse valmis selliseks tembuks, et võtab enda kanda väiksema venna e. "miskise liiga".
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mingit liigat pole keegi looma hakanud ju - praegune plaan oli teha punktiarvestus ladade arvestuses ka rahvarallis.
võibolla anda järgmisel aasta kokkuvõttel karikas ka rahvaralli arvestuses.

liigat võib siis mõtlema hakata, kui iga ralli stardis 30-40 ladat on.

mingit finantseeringut asi ei vaja, need mõned karikad saab soetatud kasvõi rahvarallurite oma raha eest ning sellele saab mõelda novembris-detsembris.

praegu peab valmistuma uueks hooajaks nii tehnilise kui vaimse poole pealt.

klubikaaslasi ootaks rohkem raja äärde kaasa elama - miks mitte võtta kaasa ka klubi lipp :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: olaaf
mingit liigat pole keegi looma hakanud ju
Aga miks mitte???
Algselt postitas: olaaf
liigat võib siis mõtlema hakata, kui iga ralli stardis 30-40 ladat on
Milleks nii palju? Pisut utoopiline number, aga võib-olla tõesti...
Ikkagi kahtlen, et leidub nii palju ladafännidest sõitjaid, sest seda liigat sõidetaks vaid ja ikkagi ainult seltskonna (liiga) ja masina (lada) pärast.
Enamusele rallitajatest ei paku selline asi absoluutselt mitte mingisugust pinget. Unistatakse subarutest, mitsudest, üldvõitudest jamaeitea millest veel :P.

Ise arvan, et kui praeguse hooaja alguses oleks stardis neli liigakleepekatega masinat (Reinaas/Laanemäe; Seli/Seli; Nurm/Pertel ja Mõmm [muu inf minu jaoks puudub :spin]), siis aasta lõpuks saaksid liigaklepsud juba kõik Mõmmi poolt postitatud 13 tabelis olijat. Juhul muidugi, kui nad osalevad.
Reklaam suure algustähega! Lipp käib loomulikult asja juurde.
Asi on eelarvamustevabas suhtumises. Nähtud siinsamas Ladaklubis paar aastat tagasi ;), käsi südamel - ei kahetse.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Klubi üldkoosolek toimub jaanuari lõppus, aga koeru ralli veebruari keskel. Võibolla kohtume esimesel rajapäeval:rolleyes? Tegelikult arvan, et pole mõtet seda liiga asja hetkel liiga kiiresti tagant pressida. 2009a peaks olema nn. kampaania-aasta. Need sõitjad, kellega kohtume rallidel, kes siin foorumis ei käi, saab tudvustada liiga asja kohapeal. Teised, kes käivad siin foorumis, aga ei ole veel rajale jõudnud, on asjade käiguga kursis läbi foorumi. Järgmiseks suuremaks koosolekuks (suvepäevad) on möödas neli rallit, arvan et siis oleks võimalik mingit aimu asjast saada. 2009a punktide jagamine toimub 2009a rajapäevade punktiarvestuse järgi (10,8,6,5,4,3,2,1). Arvan et 2009a seitsmest rallist läheb arvese viis parimat. Selle lükkega oleksid konkurentsis ka need sõitjad, kes liituvad alles kolmandast rallist (16 mai) või pole majanduslikult võimalik kõigist seitsmest rallist osa võtta.
NB. Ootan teistelt ka oma arvamusi!

Logman - mida nägid paar aastat tagasi Ladaklubis?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No ei taha, mitte kuidagi ei taha, aga olgu siis pealegi ....

Mis ma nägin?
Kõlaks enesekiitusena, kui siin kõike seda uuesti läbi lahkama hakkaks, aga et ei oleks enesekiitust, siis tänan veelkord üle kõiki, kes tol ajal "uute tuultega" kaasa tulid, jõu ja nõuga abiks olid, sest kui poleks olnud Teid, siis poleks olnud ka minul viitsimist siinsamas foorumis asju mitu korda selgitada, läbi nämmutada. Thnx., sõbrad :).

Lühidalt:
Kui Ladaklubi foorumi enda jaoks 2004. aasta novembris avastasin, siis oli siinne olukord just selline, et oleks justkui klubi ja justkui ei oleks kah.
Foorumis käis miskine suuline arendustöö, aga tegelikus elus viidi vähe asju reaalselt ellu.
Põhiline muutus, mis toimus, oli klubile juhatuse tegemine (mitte valimine!). Palju tõusis sellest kära, et miks nii läks, et miskine kolmik etteotsa asus ja miks mitte naa, aga kokkuvõttes tuli see kasuks ja andis mingisugusegi esimese tõuke/märgi sellest, et eksisteerib seltskond, kelle sooviks on reaalselt midagi ära teha.
Maikuus 2005 sain esmakordselt mõnede klubi liikmetega kokku ja peas hakkas küpsema plaan, kuidas mida teha, et tegevus väljuks veel rohkem foorumiseinte vahelt loodusesse, reaalsesse ellu. Hakkasin vaikselt kompama siit ja sealt, nii ja naamoodi, kuulasin teiste arvamusi, surusin enda omi peale, vaidlesime jne... Ühel päeval toimus tagasilöök ja juhatus otsustas üksmeelselt lahkuda.
Postitasin klubi liikmeks saamiseks avalduse.
Uus, seekord valitud juhatus (2006) näitas kohe end teovõimelisena, kuid lagunes suveks sootuks koost .... Algasid taas hapukad ajad vaatamata sellele, et klubi tegi juba arvestatavaid samme (arveldusarve, liikmemaks, lipu saime :) ).
Märtsis postitasin uue avalduse teadmisega, et väljastpoolt kraaksumisega ei saavuta midagi.
2006. aasta suvel kutsusin aktiivseid teotahtelisi kaasamõtlejaid Võrtsjärve äärde nõupidamisele. See oli mu meelest ainus variant otsustamaks lõpuks ometi ära, kuhupoole suund võtta ja millega edasi tegeleda, sest Summercamp oli ukse ees, aga ees haigutas paras tühjus.
Summercamp sai suurejooneline (auhinnad, särgid, sümboolikanänn), mis lisas veel hoogu ja arusaamist, et miski pole kadunud ja klubi on valmis oma elujõulisust tegevusega tõendama. Samas sain klubi liikmeks ja nüüd olid kõik teed valla.
2007. aasta juhatusse kandideerisin koos Messi ja Valdziga. Loomulikult leppisime eelnevalt kokku, mida ette võtta, kuidas üritusi organiseerida, arutasime rahalist poolt, et põhja ei kõrbeks jne...

Kokkuvõtteks:
See oli raske ja keeruline, aga väga huvitav periood minu elus. Ise kah ei uskunud, et misikit sellist on võimalik saavutada, nagu tänasel päeval igaüks meist kogeda saab. Et aastas toimub vähemalt kümme arvestatavat üritust, et klubi kassasse koguneb piisavalt vahendeid, et saab osta ürituste paremaks kulgemiseks vahendeid, teha ettemaksu ööbimiskohtadesse jne, jne...

Ja päris lõppsõnaks:
Ärge mitte kunagi alahinnake enda ja teiste võimeid. Mitte keegi meist ei tea mitte kunagi ette, mida ta tegelikult saavutada suudaks.
Jätke kõrvale eelarvamused, olge kriitikat taluvad, arvestage kaaslastega, kuulake neid, suhelge alamatega kui olete ülemus ja õppige vigadest.
Eesmärk, mille püstitate, olgu alati kõrgem kui see, mille tegelikult saavutada üritate, siis on saavutatu magus ja säilib võimalus alati edasi minna - ei tekki tunnet, et kõik on juba olemas ja polegi kuhugi edasi pürgida. Alati on!
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Ma oleks ka liiga poolt.Kui midagi eksisteerib siis olen ka rallidel.
carl-steven berg
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Ega ilma uute sõitjateta seda liigat ei tule, sul carl93 on hea võimalus teistele julgustuseks olla:) keegi peab otsa lahti tegema uutest sõitjatest:rolleyes
Koeru rallile oli tänase päeva seisuga 8 Ladat registreerunud minu meelest:puzzled. Reedeni saab veel registreerida, võibolla tuleb mõni veel juurde. Panin tähele et siit ladaklubist on kaks favoriiti veel registreerimata:lol (olaaf ja Walter). Ega surutis pole liiga teinud?
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Koerus mina kahjuks ei osale kuna nüüd algab kiire ehitustöö et jõuda Kesk-Eesti rallile.
MännikuLaiali.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Meie ka Olkuga ei osale..
Majandus surutis... Korraga läheb liiga paljuks - wintercamp kus läheb ca 2000kr, siis litsentsid 1300kr ja koeru osalustasu 1500 ja muud kulud juurde ca 1000 - läheb paljuks.

seega kaitseb olku ladaklubi huve leedu kokkutulekul...
kesk eestis oleme kaarte segamas.
ka ekipaazhil Nurm-Pertel on osalemine kaheldav nagu ma aru sain...

[Muudetud: 5-2-2009 olaaf]
Roolin nii kuis jaksan
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Mina nüüd siis Koerus kaarti lugemas aga autoks VW Golf
Roolin nii kuis jaksan
a
arti003
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
Kontakt:

Postitus Postitas arti003 »

see iseenesets vinge ide aga mosseliigast võiks selle poolest erineda, et alaealised kellel puuduvad sõiduõigust tõendavad dokumendid saaks ka osaleda
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: arti003
see iseenesets vinge ide aga mosseliigast võiks selle poolest erineda, et alaealised kellel puuduvad sõiduõigust tõendavad dokumendid saaks ka osaleda
sellist vastutust ei võta ükski korraldaja enda õlule.
juhin tähelepanu, et ka ladaklubi karikasarjas peavad olema juhiload osalemiseks sellel hooajal!
kui lube pole peaks tegelema kardispordiga, kogemusi saab kõvasti
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta