Lahtine õhufilter!
Lahtine õhufilter!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
uurige ikka vähe asja.. filtrikopsikut lahti pole mõtet lõigata.. aga ümber teha tuleb siiski - põhjuseks on lihtne asi.. seistes läheb karpa hetkega pehmelt öeldes soojaks - ahmitakse ju sedasama sooja mootoriruumist.
kes suvel kämbil oli nägi kuidas mina selle küsimuse lahendasin..
kui väljast külm õhk otse filtrisse tuua peab lahendama ka vihma küsimuse !!!
kes suvel kämbil oli nägi kuidas mina selle küsimuse lahendasin..
kui väljast külm õhk otse filtrisse tuua peab lahendama ka vihma küsimuse !!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Algselt postitas: --marek--
mina tegin enda vaz 2101-ele ka lahtise õhupuhasti.
Ja selle tagajärel suurenes bensiini kulu kohutavalt:mad:.
Ja külmast peast pole autol üldse jõudu ega midagi ja tipp kiirus ja kiirendus muutus ka halvemaks aga mitte väga palju:flaming.
Minu soovitus :otsige enne mingi vana õhupuhasti mille peal seda katsetada.ärge enda korralikku õhupuhastit lõhkuge:(
täitsa nõus endal oli ka kunagi sama jama 01ga kui lahtine õhufilter oli tõmbas hinge kinni ja suri koguaeg välja mootori jõud vähenes selle kopsiku ääre maha lõikamisega, et siis jah minu soovitus ka ärge lõigake seda äärt maha!:rolleyes
-
sSage
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R
minu arvamus selline et ikka kopsik ära lõigata...kütusesegud paika ja tuld Soovitan siiski alles jätta ka originaal kuna talvel abiks aga se vist tähendab seda et talvel vaja natike segu ka regullida ? igatahes sõitnud üle 4 aasta ja pole probleeme! ....vett siiski sellisel moel silindrisse 'kallata' ei ole mõtet ja minumeelest kasutati 'vee pritset' lisa poweri mitte õko eesmärgil.(parandage kui eksin...)
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Aga mis te sellest kopsikust lõhute? Keerake parem seda 180 kraadi ja pange ta esiklaasi eest õhku võtma kus sõites niigi juba kerge ülerõhk on. Kui need tehase scoop'id nende võrede peal ka veel on...
Sealt võttes õhk tõenäoliselt ka jahedam kui mootoriruumis. Õhuvõtu voolikutele äkki annab ka mingi termotõkke ümber mõelda, kes hingega asja kallal on.
Teisaks: ma usun, et kõige suurem "kägistaja" on karbussi korpuse ülemine osa. Mõelge sinna mingid trompetid otsa nagu võidusõidu toiteseadmetel. Ei teeks paha ka näiteks kollektori ja karbussi vahele panna mõni soojust mittejuhtiv vaheleht.
Kolmandaks: Vedelikud suudavad endas hoida üsna märkimisväärselt soojust. Kui paigaldada el. bensiinipump (bensiin ei satu enam kunagi läbi riknenud pumba karterisse) ja kaotada ära see bensuvoolikute rägastik sooja mootori ümbert siis tuleks jahedama küttesegu arvelt võibolla natuke suurem detonatsioonikindlus.
Neljandaks: Kollektoriteipi annab suht edukalt Ladal kasutada - jälle madalam temperatuur mootoriruumis. Meetri hind oli vist 120 eeku.
On veel viies, kuues ja seitsmes punkt ka mis võiksid kasu anda...
Teise ja neljanda punkti illustreerimiseks väike pildike:
Pilt
Ja muidugi süüted/segud paika ka
Just my 2 cents...
Sealt võttes õhk tõenäoliselt ka jahedam kui mootoriruumis. Õhuvõtu voolikutele äkki annab ka mingi termotõkke ümber mõelda, kes hingega asja kallal on.
Teisaks: ma usun, et kõige suurem "kägistaja" on karbussi korpuse ülemine osa. Mõelge sinna mingid trompetid otsa nagu võidusõidu toiteseadmetel. Ei teeks paha ka näiteks kollektori ja karbussi vahele panna mõni soojust mittejuhtiv vaheleht.
Kolmandaks: Vedelikud suudavad endas hoida üsna märkimisväärselt soojust. Kui paigaldada el. bensiinipump (bensiin ei satu enam kunagi läbi riknenud pumba karterisse) ja kaotada ära see bensuvoolikute rägastik sooja mootori ümbert siis tuleks jahedama küttesegu arvelt võibolla natuke suurem detonatsioonikindlus.
Neljandaks: Kollektoriteipi annab suht edukalt Ladal kasutada - jälle madalam temperatuur mootoriruumis. Meetri hind oli vist 120 eeku.
On veel viies, kuues ja seitsmes punkt ka mis võiksid kasu anda...
Teise ja neljanda punkti illustreerimiseks väike pildike:
Pilt
Ja muidugi süüted/segud paika ka
Just my 2 cents...
mulle tundus kunagi et bensiin nitro95 annab minekus juurde aga tegelt see nii ei olnud sama on ka selle lahtise kopsikuga, aretage parem õhu niisutaja karpale see annab küll parema mineku. Ja kellel on kaks plokikaane tihendit (vanasti pandi et saax teise benaga sõita) siis võtke kindlasti üx ära, siis surveaste tõuseb ja minek paraneb. ja need tondid, kes tagaistmel vahivad need visake ka kindlasti välja siis minek paraneb märgatavalt:spin
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7764Algselt postitas: Metsamees
Lugesi siin lahtisest filtrikorpusest, aga kas keegi pole koonusfiltrit üritanud paigaldada? Või on effekt samane ja pole mõtet...
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
see vist on minu hommikune tripp:DAlgselt postitas: olaaf
tänahommikune kogemus näitab, et vaevu plusskraadid - lahtine karpa ja tõmbab jäässe nagu naksti..
sumpsist tuli väljas - töötab ainult 1 pütt - istud paugust teeääres
-------------------
mootor: 1200s
karpa 2107
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Keegi kunagi postitas pildi, kus peal õhuvoolude liikumine Lada esiosas, aga ei leia seda enam üles. On kellelgi sellist pilti?
Mind on vaevanud küsimus, et miks on näiteks Dodge Chargeril (muskelautode ajastust) lahtine õhufiltrikopsik juba tehasest peal, kui see midagi juurde ei anna? Ja ka scoop on peal ilma mingeid vihmaprobleeme lahendamata. Mootor küll üüratult suurem ja võimsam, kuid mingeid ühiseid jooni saaks ikka tõmmata.
Ja miks on ralli-Ladadel kopsik lahti lõigatud? Et vaadata-kuulata ilus oleks? Mina arvasin, et rallikatel tehakse kõik selleks, et kiiremini edasi liiguks...
Üks küsimus veel seoses lahtise kopsiku peale panemisega - mida teha selle tuulutustoruga, mis mootori eest tuleb? Teine tuulutusots (mis mootori külje pealt tuleb) on juba maha suunatud.
Mind on vaevanud küsimus, et miks on näiteks Dodge Chargeril (muskelautode ajastust) lahtine õhufiltrikopsik juba tehasest peal, kui see midagi juurde ei anna? Ja ka scoop on peal ilma mingeid vihmaprobleeme lahendamata. Mootor küll üüratult suurem ja võimsam, kuid mingeid ühiseid jooni saaks ikka tõmmata.
Ja miks on ralli-Ladadel kopsik lahti lõigatud? Et vaadata-kuulata ilus oleks? Mina arvasin, et rallikatel tehakse kõik selleks, et kiiremini edasi liiguks...
Üks küsimus veel seoses lahtise kopsiku peale panemisega - mida teha selle tuulutustoruga, mis mootori eest tuleb? Teine tuulutusots (mis mootori külje pealt tuleb) on juba maha suunatud.