2101, ando, 1973
2101, ando, 1973
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
2101, ando, 1973
Haigus süveneb.
Aprilli alguses ilmus üks 01 Tartu lähistel müüki, kuna kuulutus oli värske, tuli tahtmine pilk peale visata. Ja midagi parandamatut silma ei hakanud, seega minu omaks ta sai. Miks? Ei tea veel, aga ju on veel minus unistus talvel sõita jäärada millegagi, mis pole NIVA.
Kohe sai tormatud autoga ülevaatusele, millelt sain põhjus(t)ega korduva. Õõtsapuksid olid täiesti otsas - nii otsas, et isegi väsinud šarniirid välja ei paistnud. Tagumine vasak sõidupidur ei andnud samuti näite välja, summuti rippus, esimesed vollid väsinud.
Remondirõõmu nimekiri
Ees:
- vasakule alla uus õõts
- ülejäänud õõtsad puhastatud ja värvitud
- uued šarniirid kõik Lemförderi omad
- uued puksid õõtsadele, punased polü
- uued pidurivoolikud, leitud pagasnikust
- uus esimene vasak piduritoru
Taga:
- uus piduri töösilinder ja klotsid vasakule taha
- summutile lisatud tripid, kuna muidu rippus ainult käsipiduri trossi najal
- vasak tagumine piduritoru
Mida vaja veel teha?
- parem tagumine pidur - klotsid ja silinder vahetada
- käsipiduritross vahetada
- salongist hallitust välja ajada
- peeglid kuidagi fikseeruma saada
- kardaanis olevast vibrast vabaneda, mis 30km/h hambaid tahab logistada
- rehvid hankida ja vahetada
- esisild reguleerida, hetkel täitsa silma järgi
Hetkel siis TÜV olemas, kuni septembri lõpuni. Näis, palju kasutust leiab, täna sai pea 100km ilma muredeta läbitud.
Ja noh, pilti kah, muidu tühi jutt...
Aprilli alguses ilmus üks 01 Tartu lähistel müüki, kuna kuulutus oli värske, tuli tahtmine pilk peale visata. Ja midagi parandamatut silma ei hakanud, seega minu omaks ta sai. Miks? Ei tea veel, aga ju on veel minus unistus talvel sõita jäärada millegagi, mis pole NIVA.
Kohe sai tormatud autoga ülevaatusele, millelt sain põhjus(t)ega korduva. Õõtsapuksid olid täiesti otsas - nii otsas, et isegi väsinud šarniirid välja ei paistnud. Tagumine vasak sõidupidur ei andnud samuti näite välja, summuti rippus, esimesed vollid väsinud.
Remondirõõmu nimekiri
Ees:
- vasakule alla uus õõts
- ülejäänud õõtsad puhastatud ja värvitud
- uued šarniirid kõik Lemförderi omad
- uued puksid õõtsadele, punased polü
- uued pidurivoolikud, leitud pagasnikust
- uus esimene vasak piduritoru
Taga:
- uus piduri töösilinder ja klotsid vasakule taha
- summutile lisatud tripid, kuna muidu rippus ainult käsipiduri trossi najal
- vasak tagumine piduritoru
Mida vaja veel teha?
- parem tagumine pidur - klotsid ja silinder vahetada
- käsipiduritross vahetada
- salongist hallitust välja ajada
- peeglid kuidagi fikseeruma saada
- kardaanis olevast vibrast vabaneda, mis 30km/h hambaid tahab logistada
- rehvid hankida ja vahetada
- esisild reguleerida, hetkel täitsa silma järgi
Hetkel siis TÜV olemas, kuni septembri lõpuni. Näis, palju kasutust leiab, täna sai pea 100km ilma muredeta läbitud.
Ja noh, pilti kah, muidu tühi jutt...
Jõud taga, peab minema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: 2101, ando, 1973
Kardaan sebi Ivar7 kaudu teine, neid vibravaid asju pole mõtet juurutada..
Muidu igati viks ja viisakas pill
Muidu igati viks ja viisakas pill
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Sügis käes, viimane aeg talveks auto valmis panna.
Aga enne veidi varasemast ajast fotosüüdistusi.
Pikim sõit sai tehtud Vissuverre, kus ma ise ei pidanud õnneks või kahjuks roolis olema. Selle reisi lõpuks kukkus alt ka summuti.
Asendusautona sai ka paar korda kasutatud, aga tegelikult kui aus olla, siis seisis auto pea 2 kuud mul garaažis jalus. Ja kõiki teisi masinaid sai ehitatud garaaži ukse ees.
Aga enne veidi varasemast ajast fotosüüdistusi.
Pikim sõit sai tehtud Vissuverre, kus ma ise ei pidanud õnneks või kahjuks roolis olema. Selle reisi lõpuks kukkus alt ka summuti.
Asendusautona sai ka paar korda kasutatud, aga tegelikult kui aus olla, siis seisis auto pea 2 kuud mul garaažis jalus. Ja kõiki teisi masinaid sai ehitatud garaaži ukse ees.
- Manused
-
- 22251383_10203731415683657_913984239_o.jpg (97.08 KiB) Vaadatud 26852 korda
-
- 22218045_10203731413923613_483263089_o.jpg (142.53 KiB) Vaadatud 26852 korda
-
- 22197815_10203731413843611_850985366_o.jpg (166.42 KiB) Vaadatud 26852 korda
-
- 22219362_10203731415803660_1396272815_o.jpg (171.13 KiB) Vaadatud 26852 korda
-
- 22197898_10203731417723708_141115103_o.jpg (194.18 KiB) Vaadatud 26852 korda
-
- 22197797_10203731413883612_233122078_o.jpg (167.08 KiB) Vaadatud 26852 korda
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Ja nüüd ka remondist.
Auto seisis, kuna ühele poole keerates tuli eest väga koledaid hääli juba. Ja summuti kukkus lõplikult alt ära, mis tegi maanteesõidu väga vinguseks.
Ehk vahetusse läksid:
Mineval laupäeval sai auto külje peale lükatud, et alt veidi paremat ülevaadet saada ning talveks ette valmistada. Sansa andis põhjale hindeks 4-, kruvikat väga läbi lükata ei jõudnud. Ja noh, siis ei teadnud me kõike ka veel...
Ja täna tahtsin tegeleda juhi jalgealusega, kus poolraam on natuke kehvake kohati ja risttala veidi lömmis. Eemaldades logari, leidsin boonusülesande, ehk isegi ka jackpoti kui võib nii öelda..
Tuleb vist keevitama hakata taas, nii päris hüppesse ei raatsi minna.
Auto seisis, kuna ühele poole keerates tuli eest väga koledaid hääli juba. Ja summuti kukkus lõplikult alt ära, mis tegi maanteesõidu väga vinguseks.
Ehk vahetusse läksid:
- * Esimene parem rattalaager
* Esimesed pidurikettad ja klotsid
* Taga paremal piduriklotsid ja silinder
* Piduripeapump
* Pidurivoolik ees paremal
* Piduritoru ees vasakul
* Piduritoru taga vasakul
* 02 alt võetud kardaan vahetatud keskmise pukiga
* Käsipiduritrossid (lühike ja pikk)
- * Kahe resoga väljalase 45mm a'la Ando
* Kyb gaasiamordid
* 02 alt tulnud lõigatud tagavedrud
* Ketaslukk
* Samara puksidega vardad
Mineval laupäeval sai auto külje peale lükatud, et alt veidi paremat ülevaadet saada ning talveks ette valmistada. Sansa andis põhjale hindeks 4-, kruvikat väga läbi lükata ei jõudnud. Ja noh, siis ei teadnud me kõike ka veel...
Ja täna tahtsin tegeleda juhi jalgealusega, kus poolraam on natuke kehvake kohati ja risttala veidi lömmis. Eemaldades logari, leidsin boonusülesande, ehk isegi ka jackpoti kui võib nii öelda..
Tuleb vist keevitama hakata taas, nii päris hüppesse ei raatsi minna.
Jõud taga, peab minema.
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Re: 2101, ando, 1973
Tere! Ega enne tagavedrude paigaldamist nende pikkust ei mõõtnud?
Auto ise on muidugi aus, tiivatagusest nähtub, et eelmine omanik paigaldas logarid vist veidi hiljavõitu...
Auto ise on muidugi aus, tiivatagusest nähtub, et eelmine omanik paigaldas logarid vist veidi hiljavõitu...
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Ei mõõtnud. Ja väsinud nad on, juba 02 all olid. Ja pildil on pagasnik servani kola täis.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Mis mäda, see minema. Ja parajalt paks raud asemele.
Juhipool tuli vahetada osa põhjast ja ehitada uuesti koobas, parem pool oli oluliselt parem. Aga pildid räägivad enda eest:
Juhipool tuli vahetada osa põhjast ja ehitada uuesti koobas, parem pool oli oluliselt parem. Aga pildid räägivad enda eest:
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Ja kõik ehitamine sai tehtud tänu väga pikkadele õhtutele reedeks, et laupäeva varahommikul asuda teele Vasalemma.
Sõit sinna ja tagasi oli suhteliselt elamustevaene, kuigi lärmakas puuduva salongisisu tõttu.
Kohapeal lükkas tehniline komisjoni mootori originaalpadja pealt maha, mis tingis vajaduse neid vahetada. Õnneks olid headel inimestel varupadjad kaasas, mis oma koha minu autol leidsid. Aitäh!
Rajal sain hommikul proovida 3 ringi poolpiduste patjadega ning esimest vooru sain sõitma kui ülejäänud juba teise keskel olid. Auto ainult esimeses voorus toimis, teine ja kolmas voor eriti arenes autol välja piiraja, mistõttu võimsust jäi veelgi enam vajaka. Seega, remonttööd pole lõppenud, peab hakkama tehnilise poolega ka tegelema siiski.
Vaatepilt suurel osal päevast Vasalemmas: Ja päev pärast võistlust, "sant" transporttöid osutamas:
Sõit sinna ja tagasi oli suhteliselt elamustevaene, kuigi lärmakas puuduva salongisisu tõttu.
Kohapeal lükkas tehniline komisjoni mootori originaalpadja pealt maha, mis tingis vajaduse neid vahetada. Õnneks olid headel inimestel varupadjad kaasas, mis oma koha minu autol leidsid. Aitäh!
Rajal sain hommikul proovida 3 ringi poolpiduste patjadega ning esimest vooru sain sõitma kui ülejäänud juba teise keskel olid. Auto ainult esimeses voorus toimis, teine ja kolmas voor eriti arenes autol välja piiraja, mistõttu võimsust jäi veelgi enam vajaka. Seega, remonttööd pole lõppenud, peab hakkama tehnilise poolega ka tegelema siiski.
Vaatepilt suurel osal päevast Vasalemmas: Ja päev pärast võistlust, "sant" transporttöid osutamas:
Jõud taga, peab minema.
Re: 2101, ando, 1973
Terv!
Kuidas need KYB-id ennast õigustavad?
Kuidas need KYB-id ennast õigustavad?
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Vasalemmas olid väga head ja tänaval ka täitsa parajad minu jaoks. Need peaksid olema Ultra SR, mitte Excel-G. Excel-G mul 02 all ja hoopis pehmemad.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Vasalemmas tekkinud piiraja uurimisel sai paigaldatud Solex karburaator ja uus bensiinipump. Bensiinipumba paigaldamisel ilmnes, et keegi oli alusplaadi paigaldanud 180 kraadi ning varda ots oli kahjustunud. Kuna pärast seda piiraja kadus, siis kahtlustan, et seal oligi probleem...
Vahetatud osi:
- termostaat venest uus, kuna salong päris nii soojaks ei läinud kui ootasin
- soojakraan keraamilise vastu
- väljalaskekolle, kuna eelmisel üks tikk 10se poldi peale puuritud
Autosse leidis tee ka kõrvalistujaiste, Luisi rool ning põhjamatid koos õrna mürasummutuskihiga. (2mm pigi + kokkusurutav pehme). Põranda kummise katte alla karvane vannitoamatt tagurpidi, et sissetuleval veel oleks kuskil olla. Talverehvideks sai proovitud 195/55R15 Contisid samadel velgedel, aga väikse offseti tõttu käisid igale poole vastu, siis asendatud 175/70R14 Yokohama rehvidega BMW velgedel.
Pärast esimese lume proovimist, täheldasin märkimisväärset libisemist siduris ning seetõttu eraldasime käigukasti mootorist, et vahetada siduriketas ja korv laost leitute vastu. Kuna tagumine mootori otsasimmer tundus ka lekkivat, sai seegi tehtud.
Esimene proov jäärajal oli paljulubav, asjad tundusid toimivad ning auto kontrollitav.
Autole arenes välja ka parema tagumise piduri peale jooksmine, mis ootamatuid seisakuid põhjustas. Tagurpidi tuli pidur maha ning siis kannatas taas sõita. Vea tundus parandavat klotside kaugemale keeramine. Kuid kas eelnevate blokeerumiste või juba tehasekahjustuse tõttu murdus pooltelg garaaži ees paarutades. Siinkohal paslik mainida, et tegu tehase 1.2ga jätkuvalt... Laost uus asemele, õnneks lukk kannatada ei saanud.
Mugavamaks pimedassõitmiseks leidsid koha auto ees lisatuled.
Aasta lõpus tekkis soov panna auto proovile, kuna pikemaid sõite sinnani nappinud. Koos Sansaga võtsime osa Seiklusministeeriumi Youngtimer orienteerumisest, kus õnnestus esimese koha vääriline sõit teha. Ehituse suhtes saime tagasisidet, et istmed tuleb uuesti paigaldada, et olemine tuleks mugavamp.
Ja aasta alguse puhul võtsime ette värvitööd, kus autole sai peale lastud linnakamo. Päevavalges pole veel vaadata julgenud. Nipetnäpet teha, pühapäeval esimene võistlus, kuhu hetkel plaan minna.
Vahetatud osi:
- termostaat venest uus, kuna salong päris nii soojaks ei läinud kui ootasin
- soojakraan keraamilise vastu
- väljalaskekolle, kuna eelmisel üks tikk 10se poldi peale puuritud
Autosse leidis tee ka kõrvalistujaiste, Luisi rool ning põhjamatid koos õrna mürasummutuskihiga. (2mm pigi + kokkusurutav pehme). Põranda kummise katte alla karvane vannitoamatt tagurpidi, et sissetuleval veel oleks kuskil olla. Talverehvideks sai proovitud 195/55R15 Contisid samadel velgedel, aga väikse offseti tõttu käisid igale poole vastu, siis asendatud 175/70R14 Yokohama rehvidega BMW velgedel.
Pärast esimese lume proovimist, täheldasin märkimisväärset libisemist siduris ning seetõttu eraldasime käigukasti mootorist, et vahetada siduriketas ja korv laost leitute vastu. Kuna tagumine mootori otsasimmer tundus ka lekkivat, sai seegi tehtud.
Esimene proov jäärajal oli paljulubav, asjad tundusid toimivad ning auto kontrollitav.
Autole arenes välja ka parema tagumise piduri peale jooksmine, mis ootamatuid seisakuid põhjustas. Tagurpidi tuli pidur maha ning siis kannatas taas sõita. Vea tundus parandavat klotside kaugemale keeramine. Kuid kas eelnevate blokeerumiste või juba tehasekahjustuse tõttu murdus pooltelg garaaži ees paarutades. Siinkohal paslik mainida, et tegu tehase 1.2ga jätkuvalt... Laost uus asemele, õnneks lukk kannatada ei saanud.
Mugavamaks pimedassõitmiseks leidsid koha auto ees lisatuled.
Aasta lõpus tekkis soov panna auto proovile, kuna pikemaid sõite sinnani nappinud. Koos Sansaga võtsime osa Seiklusministeeriumi Youngtimer orienteerumisest, kus õnnestus esimese koha vääriline sõit teha. Ehituse suhtes saime tagasisidet, et istmed tuleb uuesti paigaldada, et olemine tuleks mugavamp.
Ja aasta alguse puhul võtsime ette värvitööd, kus autole sai peale lastud linnakamo. Päevavalges pole veel vaadata julgenud. Nipetnäpet teha, pühapäeval esimene võistlus, kuhu hetkel plaan minna.
Jõud taga, peab minema.
- Argo66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 50
- Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.
Re: 2101, ando, 1973
Juhtus endalgi kunagi sarnane lugu.ando kirjutas:Autole arenes välja ka parema tagumise piduri peale jooksmine, mis ootamatuid seisakuid põhjustas. Tagurpidi tuli pidur maha ning siis kannatas taas sõita. Vea tundus parandavat klotside kaugemale keeramine. Kuid kas eelnevate blokeerumiste või juba tehasekahjustuse tõttu murdus pooltelg garaaži ees paarutades. Siinkohal paslik mainida, et tegu tehase 1.2ga jätkuvalt... Laost uus asemele, õnneks lukk kannatada ei saanud.
Pooltelje laager jooksis laiali ja edaspidi sõites tõmbas rattapoldi otsaga käripiduri hoovast kässari peale.
Ainus võimalus oli sõita tagurpidi. Siis jooksid poldiotsad hoovast mööda.
Saigi siis Tartu kesklinnast sõidetud Tammelinna ca 5km. tagurpidi.
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.
Re: 2101, ando, 1973
Hei
No vot mis välja tuleb miks su auto nii hästi uunikute ralli lisakatsetel sõitis, lukuga on ikka parem kui üherattaveoga + see et ma ei tihka vallidega riskida
Tervitades Ekipaaz nr 9 (see kes su ees audit sihtis )
No vot mis välja tuleb miks su auto nii hästi uunikute ralli lisakatsetel sõitis, lukuga on ikka parem kui üherattaveoga + see et ma ei tihka vallidega riskida
Tervitades Ekipaaz nr 9 (see kes su ees audit sihtis )
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 2101, ando, 1973
Uunikute Talverallil LK1 aeg oli uskumatu 1:59 mis tuli hommikul ja ei löödud üle.
Hinsberg jäi MR2-ga sekundi alla, muidu oleks isegi võitnud aga keeras tagasipöördes finishisse tuksi.
Hinsberg jäi MR2-ga sekundi alla, muidu oleks isegi võitnud aga keeras tagasipöördes finishisse tuksi.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Ma ei hakanud jah mainima, et võimsuse pärssimiseks on mõlemad tagumised rattad tööle pandud. Ja kuna auto ei kuulunud piloodile, siis ei olnud ka vallidest miskit kartatarmod kirjutas:Hei
No vot mis välja tuleb miks su auto nii hästi uunikute ralli lisakatsetel sõitis, lukuga on ikka parem kui üherattaveoga + see et ma ei tihka vallidega riskida
Tervitades Ekipaaz nr 9 (see kes su ees audit sihtis )
Martin ega ma mina ei saa siiani aru, mismoodi kogu see rood masinaid ei saa ühele 1.2 mootoriga kopikale vastu. Aga ju juhil olid vastav varustus ja auto kannatas selle ära. Kuigi kui aus olla, siis pidamine oli nii hea, et võimsusepuudus kummitas igal pool - vähemalt ma karjusin pidevalt, et vajuta peale. Vastuseks tuli pea iga kord, et juba põhjasnymmik kirjutas:Uunikute Talverallil LK1 aeg oli uskumatu 1:59 mis tuli hommikul ja ei löödud üle.
Hinsberg jäi MR2-ga sekundi alla, muidu oleks isegi võitnud aga keeras tagasipöördes finishisse tuksi.
Ralli ajaks olid meil all ka värsked Conti IceContact 2 rehvid, 175/65R14. Sai jääraja tarbeks soetatud, aga talveralli tarbeks alla "unustatud". Ja teid arvesse võttes polnud üldse halb otsus.
Talveralli kokkuvõttes oli siiski auto jaoks raske. Elektri tootmine näitas juba hommikul väsimise märke ning päeva lõpus oli juba näiteks suunatulede kasutamine lähituledega samaaegselt keerukas. Kahtlustasime aku + juhtme avanenud klemmi, aga kui varuakuga Vilimot päästma läksime ja tuled teel hääbuma hakkasid, siis tuli hirm peale. Seega remont ei ole lõppenud, oh ei..
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Pikk vaikus minu teemades on tavapärane. Auto on alles, kasutatud on kõik aastad sihtotstarbeliselt.
2018 sügisel sai vahetatud jõuetu 1.2 mootor veidi asjalikuma vastu. Ning likvideerida tuli ka linnakamo, kuna ülevaatuspunkt ei hinnanud auto üldvärvi helehalliks. Kiire lahendus oli ülejäänud spreivärvidega auto üle puristada, et kõik oleks helehall. 2019 aasta alguses sai proovitud, kas lukuga Lada suudab alistada suured tuisuvallid. Päris kaugele isegi jõudis! Suures tuisuvaalus õnnestus poolitada termostaat - arvatavasti alt sisse lennanud lumi jahutas alumise osa kiiresti maha ning pooleks ta läkski. Ei märganud ka kohe ning kui traktor välja sikutas, siis oli loik järel. Kiirelt mõnisada meetrit koju tagasi ning kapotialuse loopisin triiki lund täis. Mootor jäi isegi ellu! Hoolimata sellest, et hülss on sel mootoril pigem õhuke.
Samal talvel oli ka soov minna Uunikumide Talverallile, hirmutati eetikakomisjoniga. Ja spreidega mitu korda vööbatud roim ei oleks kuidagi mahtunud sellest sõelast läbi. Tegime ühe nädalavahetusega kiire värskenduse. Kõige õudsem osa oli eemaldada kogu spreikiht nitrolahustiga. Tagantjärele kirjutamisega see häda, et suurt midagi ei mäleta, kui pilte ei ole. Ja järgmine hetk ongi 2020 uunikumideks valmistumine.
Kui keevitada klaasi alumist liistu liiga agaralt, juhtub nii. Kojusõit seni viimaselt Uunikute Talverallilt 2021 ei toimunud Uunikuid, käidud sai Vanatehnika Seiklussõidul Pühajärvelt stardiga. Samast talvest ka täitsa suvaline klõps. Värvi irdumine plastikust tiibadelt on kiire!
2018 sügisel sai vahetatud jõuetu 1.2 mootor veidi asjalikuma vastu. Ning likvideerida tuli ka linnakamo, kuna ülevaatuspunkt ei hinnanud auto üldvärvi helehalliks. Kiire lahendus oli ülejäänud spreivärvidega auto üle puristada, et kõik oleks helehall. 2019 aasta alguses sai proovitud, kas lukuga Lada suudab alistada suured tuisuvallid. Päris kaugele isegi jõudis! Suures tuisuvaalus õnnestus poolitada termostaat - arvatavasti alt sisse lennanud lumi jahutas alumise osa kiiresti maha ning pooleks ta läkski. Ei märganud ka kohe ning kui traktor välja sikutas, siis oli loik järel. Kiirelt mõnisada meetrit koju tagasi ning kapotialuse loopisin triiki lund täis. Mootor jäi isegi ellu! Hoolimata sellest, et hülss on sel mootoril pigem õhuke.
Samal talvel oli ka soov minna Uunikumide Talverallile, hirmutati eetikakomisjoniga. Ja spreidega mitu korda vööbatud roim ei oleks kuidagi mahtunud sellest sõelast läbi. Tegime ühe nädalavahetusega kiire värskenduse. Kõige õudsem osa oli eemaldada kogu spreikiht nitrolahustiga. Tagantjärele kirjutamisega see häda, et suurt midagi ei mäleta, kui pilte ei ole. Ja järgmine hetk ongi 2020 uunikumideks valmistumine.
Kui keevitada klaasi alumist liistu liiga agaralt, juhtub nii. Kojusõit seni viimaselt Uunikute Talverallilt 2021 ei toimunud Uunikuid, käidud sai Vanatehnika Seiklussõidul Pühajärvelt stardiga. Samast talvest ka täitsa suvaline klõps. Värvi irdumine plastikust tiibadelt on kiire!
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: 2101, ando, 1973
Sel kevadel tuli plaan võtta autoga ette ka üks reis, 02 on juba pikemat aega mul tegemisel ning sõiduhimu tuli peale. Seega ei olnud muud varianti, kui talveauto reisikõlblikuks teha.
Tšehhis toimub iga kevad kokkutulek, kus ports meie klubilisi ikka reeglina kohal on.
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=22&t=25368
Võtsin 2 nädalat puhkust, millest esimesel läks omajagu aega auto ettevalmistamiseks ja teine siis reisiks endaks.
Reisi tarbeks tuli peaasjalikult teha põhjalikum hooldus ja esipidurite täielik remont, viiese kasti paigaldus, 4.1 ülekanne (proovitud sai mitut!)
Üritus toimus Prahast veidi lõuna pool, plaan oli kohale jõuda reedeks. Eestist hakkasime sõitma esmaspäeval, külastasime Riias 2 varuosapoodi ning läbisime Leedu vältides keskmise kiiruse kaameraid ning nautides teise kategooria teid.
Ööbimine Ostrow Mazowiecas, kus järgmine hommik tuli teha ka väike hooldus. Tagasilla reduktori mutter oli lahti: tegi gaasi peale-maha lastes kolksu ja oli muidu häälekas.
Ülejäänud reisi pidas auto end eeskujulikult üleval, käisime seltskonnaga matkamas mägedes ning muidu turistielu elamas.
Üritusel kohapeal oli kiirendus ja vigursõit. Kiirendusel õnnestus saada 3. koht, järgmine aasta ehk saab seda tulemust parandada. Nime kirjutasid kohalikud kuulmise järgi huvitavalt. Eestlaste elamine kämpinguplatsil.
Tšehhis toimub iga kevad kokkutulek, kus ports meie klubilisi ikka reeglina kohal on.
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=22&t=25368
Võtsin 2 nädalat puhkust, millest esimesel läks omajagu aega auto ettevalmistamiseks ja teine siis reisiks endaks.
Reisi tarbeks tuli peaasjalikult teha põhjalikum hooldus ja esipidurite täielik remont, viiese kasti paigaldus, 4.1 ülekanne (proovitud sai mitut!)
Üritus toimus Prahast veidi lõuna pool, plaan oli kohale jõuda reedeks. Eestist hakkasime sõitma esmaspäeval, külastasime Riias 2 varuosapoodi ning läbisime Leedu vältides keskmise kiiruse kaameraid ning nautides teise kategooria teid.
Ööbimine Ostrow Mazowiecas, kus järgmine hommik tuli teha ka väike hooldus. Tagasilla reduktori mutter oli lahti: tegi gaasi peale-maha lastes kolksu ja oli muidu häälekas.
Ülejäänud reisi pidas auto end eeskujulikult üleval, käisime seltskonnaga matkamas mägedes ning muidu turistielu elamas.
Üritusel kohapeal oli kiirendus ja vigursõit. Kiirendusel õnnestus saada 3. koht, järgmine aasta ehk saab seda tulemust parandada. Nime kirjutasid kohalikud kuulmise järgi huvitavalt. Eestlaste elamine kämpinguplatsil.
Jõud taga, peab minema.