21011, IngmarSid, 1980
21011, IngmarSid, 1980
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Laiendeid põhimõtteliselt võib panna ka ilma lõikamata, kuid siis on neil ainult visuaalne efekt. Mul said ikka koopad suuremaks saetud ja tagant ümber keevitatud.
Mootori koha pealt. Plokk läheb vahetusse, neljanda silindri keps on kõver ja on seda olnud ilmselt juba enne, sest sümptomid mis esinevad olid olemas juba eelmisel komplekteerimisel. Vedasin teisest garagest oma vana 1600 mootori lagedale, sealt saan kasutada kolvigruppi ja plokki. Plokist tuleb 2 mm maha võtta ja Pidada läbirääkimisi Olaafiga, äkki saab jälle kaubale klapisüvendite tegemise osas.
Mootori koha pealt. Plokk läheb vahetusse, neljanda silindri keps on kõver ja on seda olnud ilmselt juba enne, sest sümptomid mis esinevad olid olemas juba eelmisel komplekteerimisel. Vedasin teisest garagest oma vana 1600 mootori lagedale, sealt saan kasutada kolvigruppi ja plokki. Plokist tuleb 2 mm maha võtta ja Pidada läbirääkimisi Olaafiga, äkki saab jälle kaubale klapisüvendite tegemise osas.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Mootori plokk on Astromotos, saab homme kätte.
Laupäeval 17.01 käisin võistlustel Mellistes. Päev algas huvitavalt, nimelt parklas suutsin külg ees Sansa masinale otsa sõita. Sansa autole tekkinud kahju likvideerisime koha peal, minu auto eriti lömmis kundepoolne esimene uks sai ka haamri ja puuklotsiga parema välimuse, kuid peab ikka uue ukse hankima.
Võistlused ise läksid hästi, rada oli hoolimata rasketest ilma oludest hea ja väga põnev. Tulemuseks esimene koht ja ka tagaveduste päeva parim aeg. Ka teisele kohale sõitis end sigull ning alles seejärel tulid buumerid.
Panen ühe pildi ka, esipõllest puudu olev jupp on ikka alles, pole lihtsalt jõudnud tagasi panna
Laupäeval 17.01 käisin võistlustel Mellistes. Päev algas huvitavalt, nimelt parklas suutsin külg ees Sansa masinale otsa sõita. Sansa autole tekkinud kahju likvideerisime koha peal, minu auto eriti lömmis kundepoolne esimene uks sai ka haamri ja puuklotsiga parema välimuse, kuid peab ikka uue ukse hankima.
Võistlused ise läksid hästi, rada oli hoolimata rasketest ilma oludest hea ja väga põnev. Tulemuseks esimene koht ja ka tagaveduste päeva parim aeg. Ka teisele kohale sõitis end sigull ning alles seejärel tulid buumerid.
Panen ühe pildi ka, esipõllest puudu olev jupp on ikka alles, pole lihtsalt jõudnud tagasi panna
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Ja uudiseid mootoririndelt:
klapisüvendid kolbidesse tehtud. Ise olen tehtuga rahul. Eeskuju võtsin kolbidest, kuhu Olaaf freesis süvendid.
Just praegu kuivab ploki uus värvkate, kuna punane värv oli otsas, siis seekord on sinine plokk. Sellise peene nimetusega nagu Pontiac blue.
klapisüvendid kolbidesse tehtud. Ise olen tehtuga rahul. Eeskuju võtsin kolbidest, kuhu Olaaf freesis süvendid.
Just praegu kuivab ploki uus värvkate, kuna punane värv oli otsas, siis seekord on sinine plokk. Sellise peene nimetusega nagu Pontiac blue.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Aga minul on nüüd jälle 1600 mootor ja töötab ja sõidab. Tänase esmakäivituse ja katsetamisega võib igati rahule jääda. Esinesid üksikud tõrked, kuid need likvideeritud. Karpaga peab veel natuke toimetama. Aga minekut on mootoril lõbusalt.
Pühapäeval 1. veebruaril õnnestus jälle üks teine koht saavutada ja uuel pühapäeval esimene võistlus uue mootoriga, eks vaatab kuidas see ka läheb.
Pilt helesinisest unistusest
Pühapäeval 1. veebruaril õnnestus jälle üks teine koht saavutada ja uuel pühapäeval esimene võistlus uue mootoriga, eks vaatab kuidas see ka läheb.
Pilt helesinisest unistusest
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Üle kivide ja kändude õnnestus ka esimest korda Ladaklubi Winter Campil osaleda. Kohalesõitu ja esimest vooru segas mitte toimiv süütesüsteem, Kui see tööle sai, siis õnnestus teises voorus ka päris ok aeg sõit, kolmas voor läks natuke näpust ja lõpptulemus lada PRO klassis igati aus kartuli medal ehk neljas koht.
Siis aga andis sidrun saba, sai seegi Baruto puhkemaja ees ära vahetatud. Suured tänud Tamsalu Kristjanile, kes kiiresti tarnis varuosad.
Täna Ilmatsalus juhtus aga äpardus jäärajal. Õnnetu juhuse tõttu toimus kohtumine Scorpioga. Pärast kohapealset remonti õnnestus masinaga sõitu jätkata. Esialgu lähevad vahetusse tuled ja kapott, esipõlle tuleb kõvasti välja sakutada, et kapott omale kohale ära mahuks. Ideaalis peaks vahetama ära terve põlle, mõlemad tiivad ja nipet näpet veel. Kuna reedel on võistlus, siis esialgne programm näebki ette masin nii palju sirgu kopsida, et saaks võistelda.
Siis aga andis sidrun saba, sai seegi Baruto puhkemaja ees ära vahetatud. Suured tänud Tamsalu Kristjanile, kes kiiresti tarnis varuosad.
Täna Ilmatsalus juhtus aga äpardus jäärajal. Õnnetu juhuse tõttu toimus kohtumine Scorpioga. Pärast kohapealset remonti õnnestus masinaga sõitu jätkata. Esialgu lähevad vahetusse tuled ja kapott, esipõlle tuleb kõvasti välja sakutada, et kapott omale kohale ära mahuks. Ideaalis peaks vahetama ära terve põlle, mõlemad tiivad ja nipet näpet veel. Kuna reedel on võistlus, siis esialgne programm näebki ette masin nii palju sirgu kopsida, et saaks võistelda.
overkill is just about enough
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 837
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Tellisin uue sidruni, uue hooratta, lasin asja tasakaalustada, tegin korda niffi alt viiese kasti ja asusin kõike külge installeerima, aga läks nii nagu tavaliselt, asi oluliselt rohkem pekkis kui algul tundus.
Jälle oli hooratas väntvõlli küljest irdunud, seda puhku siis nii, et neli polti pooleks üks kadunud ja üks hoidis natuke veel kinni.
See juba teinekord lühikese aja jooksul kui nii juhtub. Pärast eelmist korda sai vahetatud, hooratas, hooratta poldid, sidurikorv, poldid kinnikeeratud liimiga. Äkki kellelgi mõtteid miks nii juhtub, kas väntvõll on mingi tsombega?
Praegu plaan on teha väntvõlli vahetus, vast see õpetab hooratast ennast ikka õigel kohal hoidma.
Jälle oli hooratas väntvõlli küljest irdunud, seda puhku siis nii, et neli polti pooleks üks kadunud ja üks hoidis natuke veel kinni.
See juba teinekord lühikese aja jooksul kui nii juhtub. Pärast eelmist korda sai vahetatud, hooratas, hooratta poldid, sidurikorv, poldid kinnikeeratud liimiga. Äkki kellelgi mõtteid miks nii juhtub, kas väntvõll on mingi tsombega?
Praegu plaan on teha väntvõlli vahetus, vast see õpetab hooratast ennast ikka õigel kohal hoidma.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Ma ise ka kaldun pigem kahtlustama mingit viskamist ja poltide usaldusväärsust nii suure küsimärgi alla praegu ei seaks.
Oleks see jama üks kord juhtunud, aga kaks korda ja sõitnud on masin tegelikult väga vähe. Katsun teha mõningased mõõtmised. Õnneks on üks korras väntvõll olemas.
Oleks see jama üks kord juhtunud, aga kaks korda ja sõitnud on masin tegelikult väga vähe. Katsun teha mõningased mõõtmised. Õnneks on üks korras väntvõll olemas.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Jõudsin jälle ringiga sigullini. Eile võtsin mootori lahti ja viskasin uue vända sisse, täna lähen toon tihendeid juurde ja panen mootori lõpuni kokku. Kuigi on mõned küsimärgid ka. Keti pingutamist tuleb hoolega jälgida. Tallale oli viimased ca 1000 km jätnud väga sügavad sooned. See läheb ka nüüd uus (tald oli juba uue niffi oma).
Kere peab ka tegema, aga kust võetakse see aeg, seda praegu veel ei tea.
Sain kätte ka uued veljed, ikka hullult mõnusad on. Vaja teisi rehve, sest 175/50/13 on nende peal ikka lootusetult väike.
Kui kellelgi üle 205/60/13 võib pakkuda 235/60/13 ei ole mõtet vist unistatagi
Kere peab ka tegema, aga kust võetakse see aeg, seda praegu veel ei tea.
Sain kätte ka uued veljed, ikka hullult mõnusad on. Vaja teisi rehve, sest 175/50/13 on nende peal ikka lootusetult väike.
Kui kellelgi üle 205/60/13 võib pakkuda 235/60/13 ei ole mõtet vist unistatagi
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Teeks nüüd ühe küsimuse vooru keretööde teemal
kuna mul vaja mõlemad esitiivad ringi visata siis tekkis mõte, et kasutaks vene ajal levinud platiktiibasid. Kinnitaks need näiteks paari kruvi ja kereliimiga, et tulevikus lihtsam vahetada.
Mis keretugevdusi oleks vaaj teha plastiktiibade paigaldamisel?
kuna mul vaja mõlemad esitiivad ringi visata siis tekkis mõte, et kasutaks vene ajal levinud platiktiibasid. Kinnitaks need näiteks paari kruvi ja kereliimiga, et tulevikus lihtsam vahetada.
Mis keretugevdusi oleks vaaj teha plastiktiibade paigaldamisel?
overkill is just about enough