Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud
Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud
Rallimeeste seas on viimasel ajal muutunud populaarseks 1,7 mootorite baasil 1,8 ja 1,9 mootorite ehitus.Igatahes on mul viimase 2 nädala jooksul kolm 1,7-st mootorit rallimeestele kaubaks läinud.Kas käib mingi uue ralliklassi loomine?
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
No see tundub küll rohkem udujutu moodi.Äkki selgitaksid mis mõõdus kolvid ja kolvikäik.Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
udujutt ? minuarust pea enamus ( näiteks ligur vist ) 1.6 mootorid on puuritud 1.89 peale ?Algselt postitas: Ardi SoovikNo see tundub küll rohkem udujutu moodi.Äkki selgitaksid mis mõõdus kolvid ja kolvikäik.Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
1,6 te küll 1,9ks ei kannata puurida, mõtle peaga vfts-d ju ka omalajal ainult 1,7 olid (puuritud 1,6).Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
1,9 mootoril (84X84) võib võimsus kaane taha kinni jääda, aga väänet peaks küll toredasti olema
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Hetkel platsil autodel 8 mootorit.Maas pole ühtki mootorit.Neist 8 -st neli lähevad müügiks suure häda korral,kuna asuvad müügiautodel.Neljast vabast mootorist 2 broneeritud.Seega laoseis hetkel selline.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
vabandust ,ajasin millegiga väga sassiAlgselt postitas: Jan1,6 te küll 1,9ks ei kannata puurida, mõtle peaga vfts-d ju ka omalajal ainult 1,7 olid (puuritud 1,6).Algselt postitas: ccve
no minu 1.6 on puuritud ka pea 1.9 peale ning räägitakse ,et eriti vahet pole kas puurid 1.7 - 1.9 peale või 1.6 , samapalju pidi ikka kätte saama.
1,9 mootoril (84X84) võib võimsus kaane taha kinni jääda, aga väänet peaks küll toredasti olema
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
1.6 saab 1.9-ks teha ainult hülssides. Igatahes ühel sõbral oli kunagi selline olnud. Auto oli veel Soomest toodud, hiljem tuli veel välja, et oli olnud mingisuguste rallimeeste treeningauto. Alguses vaadati lihtsalt, et väga hea minekuga standartmootor on, aga seda seni, kuni plokikaane tihendi vahelt välja peksis. Mingisugused vanakooli mehed veel remontisid ja ei jõudnud silmi ära punnitada, kui plokikaas pealt võeti.
1.6 saab ka 2.1 liitriseks teha, kui kasutada 06 spetsiaalvaluga plokki kuhu mahub 88mm kolb käima, liites sinna 86mm vända, saame kubatuuriks 2094ccAlgselt postitas: karel
1.6 saab 1.9-ks teha ainult hülssides. Igatahes ühel sõbral oli kunagi selline olnud. Auto oli veel Soomest toodud, hiljem tuli veel välja, et oli olnud mingisuguste rallimeeste treeningauto. Alguses vaadati lihtsalt, et väga hea minekuga standartmootor on, aga seda seni, kuni plokikaane tihendi vahelt välja peksis. Mingisugused vanakooli mehed veel remontisid ja ei jõudnud silmi ära punnitada, kui plokikaas pealt võeti.
plokke toodeti millalgi, kuid ka tänavu viil liigus noid...
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Huvitav mis teeb sellise töömahu peale plokikaas? Endal on 1,7 niva mootor sportnukaga ja standartklappidega, ning usun, et enamus võimsusest jääb just nende nööbisuuruste klappide taha. Lada mootor pärineb siiski juba 60-nendate lõpust ja on põhimõtteliselt muutumata kujul kasutusel ka tänapäeval, olgugi, tulnud on pritse ja suurenenud töömaht, aga plokikaas on ikkagi sama, mis 1.2 motol
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Originaalklappidega plokikaan hakkaks sellise töömahu juures jubedalt piirama ja piirab ka kõiki teisi lada mootoreid kus oluline võimsus jääb just "nööpide" tõttu saavutamata(va 2101 mille jaoks on klapid parajad) Erilist võimsuselisa ei paku ka korraliku tõusu ja kraadidega nuka paigaldamine kuna nukk on ju tegelikult ainult avamise seade aga paremaks läheb küll. Palju elevust tekitanud krossisõitja Tiit Rattasepa autol on kaanega korralikku tööd tehtud(suured klapid ja korralikult voolama pandud kaan) 1.9L(84x84) töömahu kohta käib auto hästi pöördeid ja omab uskumatut pöördemomenti originaalülekandest saab 15" rattaga jagu, keerab lihtsalt hambad maha! Olen seda autot lähedalt uurida saanud:wow