3. leht 5-st

Postitatud: 09 Mai 2005 10:13
Postitas olaaf
uurige ikka vähe asja.. filtrikopsikut lahti pole mõtet lõigata.. aga ümber teha tuleb siiski - põhjuseks on lihtne asi.. seistes läheb karpa hetkega pehmelt öeldes soojaks - ahmitakse ju sedasama sooja mootoriruumist.

kes suvel kämbil oli nägi kuidas mina selle küsimuse lahendasin..
kui väljast külm õhk otse filtrisse tuua peab lahendama ka vihma küsimuse !!!

Postitatud: 13 Sept 2005 23:58
Postitas lada 1300sl
Algselt postitas: --marek--
mina tegin enda vaz 2101-ele ka lahtise õhupuhasti.
Ja selle tagajärel suurenes bensiini kulu kohutavalt:mad:.
Ja külmast peast pole autol üldse jõudu ega midagi ja tipp kiirus ja kiirendus muutus ka halvemaks aga mitte väga palju:flaming.
Minu soovitus :otsige enne mingi vana õhupuhasti mille peal seda katsetada.:(ärge enda korralikku õhupuhastit lõhkuge:(

täitsa nõus endal oli ka kunagi sama jama 01ga kui lahtine õhufilter oli tõmbas hinge kinni ja suri koguaeg välja mootori jõud vähenes selle kopsiku ääre maha lõikamisega, et siis jah minu soovitus ka ärge lõigake seda äärt maha!:rolleyes

Postitatud: 14 Sept 2005 08:02
Postitas Raxo
Ma juba terve suve selle lahtise kopsikuga sõitnud ja pole midagi viga.


Ah jaa, kas te üritasite kõike, et autot sellega ilusti käima saada või lõikasite ääred maha, proovisite ja tulite kohe siia soovitusi jagama, et ärge tehke nii? :kuri

Postitatud: 14 Sept 2005 18:02
Postitas Marek
Kas sellest võiks abi olla kui alumisele kopsikule jupp alla keevitada, et ta karpast kõrgemal oleks ja läbi kapoti ulatuks. Sellele võiks ju mingi nö. scoop-i ka peale ehitada (kapoti külge).
Idee selline, et sõidu ajal õhku suruda karpasse.
Ei tea muidugi kuidas ilmastik rolli mängima hakkab?

Postitatud: 14 Sept 2005 20:32
Postitas Sage
minu arvamus selline et ikka kopsik ära lõigata...kütusesegud paika ja tuld :) Soovitan siiski alles jätta ka originaal kuna talvel abiks aga se vist tähendab seda et talvel vaja natike segu ka regullida ? igatahes sõitnud üle 4 aasta ja pole probleeme! ....vett siiski sellisel moel silindrisse 'kallata' ei ole mõtet :) ja minumeelest kasutati 'vee pritset' lisa poweri mitte õko eesmärgil.(parandage kui eksin...:lol)

Postitatud: 14 Sept 2005 22:19
Postitas Moss
Aga mis te sellest kopsikust lõhute? Keerake parem seda 180 kraadi ja pange ta esiklaasi eest õhku võtma kus sõites niigi juba kerge ülerõhk on. Kui need tehase scoop'id nende võrede peal ka veel on...
Sealt võttes õhk tõenäoliselt ka jahedam kui mootoriruumis. Õhuvõtu voolikutele äkki annab ka mingi termotõkke ümber mõelda, kes hingega asja kallal on.

Teisaks: ma usun, et kõige suurem "kägistaja" on karbussi korpuse ülemine osa. Mõelge sinna mingid trompetid otsa nagu võidusõidu toiteseadmetel. Ei teeks paha ka näiteks kollektori ja karbussi vahele panna mõni soojust mittejuhtiv vaheleht.

Kolmandaks: Vedelikud suudavad endas hoida üsna märkimisväärselt soojust. Kui paigaldada el. bensiinipump (bensiin ei satu enam kunagi läbi riknenud pumba karterisse) ja kaotada ära see bensuvoolikute rägastik sooja mootori ümbert siis tuleks jahedama küttesegu arvelt võibolla natuke suurem detonatsioonikindlus.

Neljandaks: Kollektoriteipi annab suht edukalt Ladal kasutada - jälle madalam temperatuur mootoriruumis. Meetri hind oli vist 120 eeku.

On veel viies, kuues ja seitsmes punkt ka mis võiksid kasu anda...

Teise ja neljanda punkti illustreerimiseks väike pildike:
Pilt

Ja muidugi süüted/segud paika ka ;)

Just my 2 cents...

Postitatud: 14 Sept 2005 22:25
Postitas Marek
vihma ei tõmba sisse???
Kas see kapoti õhuvõtu ava on otse õhufiltri peale suunatud või niisama puhub kapoti alla külma õhku, milles osa satub loomulikult ka karpasse

Postitatud: 16 Veebr 2006 13:48
Postitas Einman1
sellega läheb talvel väheke jamaks .... autot tuleb kauem käivitada ning toores peab tykk aega peal olema et asi korralikult tööle hakkaks kuid kevadel / suvel on see päris hea ..:D:lol

Postitatud: 16 Veebr 2006 17:02
Postitas Tegija
Ma sõidan aastaringi ja pole mingeid jamasi:yllatunud. Võibolla on karpa hästi reguleeritud ja mootor korras:yllatunud igaljuhul midagi on viga...
Kui kõik asjad korras andke ainult tuld.

Postitatud: 16 Veebr 2006 18:12
Postitas põletaja
Aamen selle jutu peale. Pole samuti mingeid anomaaliaid toimunud ei 0-i ligidal ega mitte -25-ga.

Postitatud: 19 Veebr 2006 16:29
Postitas heix85
mulle tundus kunagi et bensiin nitro95 annab minekus juurde aga tegelt see nii ei olnud sama on ka selle lahtise kopsikuga, aretage parem õhu niisutaja karpale see annab küll parema mineku. Ja kellel on kaks plokikaane tihendit (vanasti pandi et saax teise benaga sõita) siis võtke kindlasti üx ära, siis surveaste tõuseb ja minek paraneb. ja need tondid, kes tagaistmel vahivad need visake ka kindlasti välja siis minek paraneb märgatavalt:spin

Postitatud: 19 Veebr 2006 17:00
Postitas diesel007
veel üks võimalus õhku juurde saada on teha kappotti paremass äärde õhuvõtuava(nagu VFTS-idel)ja ühendada see õhufiltri otsaga....ja aitab

külmalt vajutades ikka poob kinni...aga soojalt rabab paremini

Postitatud: 28 Mär 2006 16:26
Postitas metsamees
Lugesi siin lahtisest filtrikorpusest, aga kas keegi pole koonusfiltrit üritanud paigaldada? Või on effekt samane ja pole mõtet...

Postitatud: 28 Mär 2006 23:44
Postitas CozmonauT
Algselt postitas: Metsamees
Lugesi siin lahtisest filtrikorpusest, aga kas keegi pole koonusfiltrit üritanud paigaldada? Või on effekt samane ja pole mõtet...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7764

;)

Postitatud: 29 Mär 2006 13:41
Postitas olaaf
tänahommikune kogemus näitab, et vaevu plusskraadid - lahtine karpa ja tõmbab jäässe nagu naksti..
sumpsist tuli väljas - töötab ainult 1 pütt - istud paugust teeääres :D

-------------------
mootor: 1200s
karpa 2107

Postitatud: 29 Mär 2006 20:16
Postitas atzkarik
Algselt postitas: olaaf
tänahommikune kogemus näitab, et vaevu plusskraadid - lahtine karpa ja tõmbab jäässe nagu naksti..
sumpsist tuli väljas - töötab ainult 1 pütt - istud paugust teeääres :D

-------------------
mootor: 1200s
karpa 2107
see vist on minu hommikune tripp:D

Postitatud: 30 Mär 2006 09:36
Postitas olaaf
täna sai mees jälle 4 korda 7kilomeetrilisel lõigul soendada kohapeal :D

Postitatud: 30 Mär 2006 19:37
Postitas atzkarik
Aga nüüd panin kopsiku tagasi!!!

ja kõik on korras:)

Postitatud: 16 Apr 2006 15:44
Postitas Raxo
Keegi kunagi postitas pildi, kus peal õhuvoolude liikumine Lada esiosas, aga ei leia seda enam üles. On kellelgi sellist pilti?

Mind on vaevanud küsimus, et miks on näiteks Dodge Chargeril (muskelautode ajastust) lahtine õhufiltrikopsik juba tehasest peal, kui see midagi juurde ei anna? Ja ka scoop on peal ilma mingeid vihmaprobleeme lahendamata. Mootor küll üüratult suurem ja võimsam, kuid mingeid ühiseid jooni saaks ikka tõmmata.

Ja miks on ralli-Ladadel kopsik lahti lõigatud? Et vaadata-kuulata ilus oleks? Mina arvasin, et rallikatel tehakse kõik selleks, et kiiremini edasi liiguks...


Üks küsimus veel seoses lahtise kopsiku peale panemisega - mida teha selle tuulutustoruga, mis mootori eest tuleb? Teine tuulutusots (mis mootori külje pealt tuleb) on juba maha suunatud.

Postitatud: 16 Apr 2006 20:54
Postitas Tegija
Sellele tuulutustorule võid "pimeda" ette panna. See lisatuulutus ainult vanematel plokikaantel ja suht mõttetu:rolleyes