ampermeeter lada 111 nele
ampermeeter lada 111 nele
-
kkopp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
- Asukoht: keila
- Autod: Lada111 8v
ampermeeter lada 111 nele
Huvitab selline asi kas lada111 saab panna ampermeetrit?Selline nagu gaz-uaz autodel peal.Üritasin panna aga ei hakka tööle miskipärast.
-
kkopp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
- Asukoht: keila
- Autod: Lada111 8v
Ühendasin täpselt nii nagu uazl,uazl seisva mootoriga täistuled põlema näitab ilusti -20A tühjenemist ja käivitades näitab ka algul 10-20A laadimist.Sama ampermeeter sama skeemiga ladale siis täistuledega ja ohutuledega(piisav koormus ju) seisva mootoriga osuti liigub mõne mm jagu miinuse poole ja töötava mootoriga tühja akuga ka mõni mm laadimist.Minuarust ei toimi.Elektrist eriti ei jaga.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Ampermeeter käib aku + ja süüteluku põhivoolu vahele.
vt uazi skeemi nt http://kaufner.webz.cz/soubory/gaz69/gaz69_schema.jpg Oranz juhe
[Muudetud: 3-2-2010 nymmik]
vt uazi skeemi nt http://kaufner.webz.cz/soubory/gaz69/gaz69_schema.jpg Oranz juhe
[Muudetud: 3-2-2010 nymmik]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ega ta sul rohkem laadida ei saa kui aku koormab generaatorit ju...
5A on normaalne laadimine, ega ta väga kõrgele ei roni autol.
miks sa tahad, et ta sul 30A laadima hakkaks
eriti kui sa veel akuga auto käima oled saanud?!
[Muudetud: 5-2-2010 olaaf]
5A on normaalne laadimine, ega ta väga kõrgele ei roni autol.
miks sa tahad, et ta sul 30A laadima hakkaks
eriti kui sa veel akuga auto käima oled saanud?!
[Muudetud: 5-2-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkopp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
- Asukoht: keila
- Autod: Lada111 8v
Uazil laeb tühjema akuga ja kui vintsida veel siis seier 30A peal.Uazil jooksevad ampermeetrisse jämedad juhtmed,ladal ühendatud peenikeste juhtmetega.
Uazil peale kõvemat vintsimist ju ampermeetri osuti järgi ju hea vaadata kui täis aku on,kui ikka 20-30A laeb siis tuleb aku laadima panna eriti talvel külmaga.
[Muudetud: 5-2-2010 kopp]
Uazil peale kõvemat vintsimist ju ampermeetri osuti järgi ju hea vaadata kui täis aku on,kui ikka 20-30A laeb siis tuleb aku laadima panna eriti talvel külmaga.
[Muudetud: 5-2-2010 kopp]
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Veel kord:Algselt postitas: kopp
Proovisin ka süütelukust ampermeetrile juhtme viia,tulemus sama seisva mootoriga täis koormusel näitab 5A tühjenemist,tühjenenud akult käivitades peaks ju hakkama täiega 30A laadima kuid näidik näitab kõigest 5A laadimist.Näidik on korras.Huvitav miks?
Ampermeeter tuleb ühendada aku ja generaatori vahele.
Jäme roosat värvi juhe mis on aku ja generaatori vahel tuleb pooleks lõigata ja ampermeeter sinna vahele. Kui sa lisaks jämedale juhtmele veel peene panid ja sinna vahele ampermeetri siis loomulikult ei näita see õieti. Kui ainult peene juhtme panid siis läheb see suurema laadimise juures kuumaks ja auto läheb põlema. Proovi põhikooli füüsika korraks meelde tuletada!!!