Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Klapid on originaalid, ilmselt jäid suurtel pööretel kolbidele ette jah. Vedrudel on ainult kergemad seibid peal, muu peaks originaal olema.(kuigi verdude suhtes ei anna pead, kuna need jupid on võetud ühelt tehtud kaanelt) . Kaant on lihvitud veidike üle 2,5 mm. Mul on olemas küll kergemaks/ õhemaks lihvitud klapid, kuid need jäid sisse panemata.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
http://www.youtube.com/watch?v=cfGg15WgSEU umbes nii sul see juhtus ma arvan
-
ppionerfreak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Apr 2009 12:36
- Asukoht: võrumaa
- Autod: Lada 2107
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tänapäeval ise enam keegi karburaatoreid ikka naljalt ei tee:Algselt postitas: pionerfreak
Tahaks teada kust sa need webberid said, või tuleb need ise teha
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=182
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- ilvesgert14
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 19 Dets 2009 19:26
- Asukoht: Elva
- Autod: lada 2105
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Karburaatoreid paris ise ei teinud. Sain need siit ladaklubi kuulutuse kaudu. Elvast, oli vist kasutaja nimi Darts. Plaan on minna Antsla rallile. Sain 1,6 mootori, millel vantvoll vajas lihvimist, kuid tana sain teada et sel viimena remont juba ara lihvitud. Nuud kusingi, ega kellelgi kuskil moni vantvoll ule pole. Hea oleks muidugi niva vantvoll. Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.
Peaks olema samad.Algselt postitas: Marx378
Karburaatoreid paris ise ei teinud. Sain need siit ladaklubi kuulutuse kaudu. Elvast, oli vist kasutaja nimi Darts. Plaan on minna Antsla rallile. Sain 1,6 mootori, millel vantvoll vajas lihvimist, kuid tana sain teada et sel viimena remont juba ara lihvitud. Nuud kusingi, ega kellelgi kuskil moni vantvoll ule pole. Hea oleks muidugi niva vantvoll. Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- ilvesgert14
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 19 Dets 2009 19:26
- Asukoht: Elva
- Autod: lada 2105
- ilvesgert14
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 19 Dets 2009 19:26
- Asukoht: Elva
- Autod: lada 2105
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
jõudu juurde sealt küll ei tule - pigem võidad natuke tagasi väiksema hõõrdumise arvelt...Algselt postitas: Marx378
Teine mure või soov oleks keti taldmik asendada hammas rattaga. Sealt saab ikka päris palju jõudu juurde kohe.
Kas kellelgi on midagi sellist olemas, võtaks sealt mõõtu.
kunagi tegid vormeli mehed testi ka selle kohta - 8000 pöörde peal kas 3 või 4hj võitis laagril ketipingutiga.
nival mootoriga 21213 on 21213 väntvõll mis on samamoodi 80mm käiguga, kuid nn polnoprotivovesnoi ehk siis täisvastukaaludega tasakaalustatud - so raskem kui 2103 väntvõll.
84mm väntvõll on tehasemarkeeringuga 2131 so 1,8L 4 ukselise niva - vist tehasenimega Taiga mootorist.
rallimootoritesse pannakse 84mm väntvõll, mis on valmistatud terasest - tehasevänt on malmist valatud.
84mm väntvõlliga ei pea kepse lühendama, originaalkõrgusega 2103/2106 vb ka 21213 mootoriploki puhul tõuseb õige kõrgusega kolb tasa ploki pinnaga...
[Muudetud: 28-12-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."