2121, Overspeed, 1985
2121, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Ühendatud kenasti pistikuga, demonteerisin relee ja uurisin mis sääl sees annab teha. Puhastasin kontaktid ja leidsin, et pooli ahela kontakt, mis siis soojusega lahti liigub ja jahtudes siis uuesti kontakti kokku paneb (jahtumise aeg ongi pausi pikkus), oli miskitpärast enam mitte ühendatud. Painutasin sääl natukse nii, et uuesti kokku puutuks, pistik taha ja proovisin kas viga lahendatud. Nii oligi. Painutasin natukse veel, et pausi aeg normaalseks saada, jätsin ca 3 sek.
kr04.JPG-thumb.jpg
kr05.JPG-thumb.jpg
kr06.JPG-thumb.jpg
kr07.JPG-thumb.jpg
kr04.JPG-thumb.jpg
kr05.JPG-thumb.jpg
kr06.JPG-thumb.jpg
kr07.JPG-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Mingi kala on masinas, juba ammu märkasin, et tühikäigul kaob öliröhk + pikemalt tuksudes "tuksub täis" ja sureb välja. Öli nivoo vardas max. Kui söitsin pikema otsa, siis 80 km järel oli öli nivoo min ja röhk tühikäigul olemas, samuti ei tuksund enam "täis"-- bena auras ölist välja. Nüüd jälle nati aega olnud lühikesed otsad ... viga naases.
Vahetusel öli välja lastes oli see ikka väga vedel, bensiini hais käis üle pea. Öli korgil kummitihend ää paisunud. Kas ja kust ta ölisse saab ? Vahetasin selle töttu igaks juhuks bensiinipumba membraani, ühtlasi ka kiirenduspumba- ja külmkäivituse membraanid. Benapumbal panin uue membraani uue varrega ... kui koos ja kontrollkäivitust tegin siis mootor ei töödand öieti. Avastasin, et pump lööb pidevalt ja uputab karba üle. Pump uuesti lahti. Tuli välja, et sissepandud membraanivarras on eelmisest 2 mm lühem ja seetöttu ei löpetanud pump edastust kui karba kamber täis sai ja membraan alla asendisse seisma pidi jääma. Kruttisin vana varda uuele membraanile külga ja asi korras.
Vahetusel öli välja lastes oli see ikka väga vedel, bensiini hais käis üle pea. Öli korgil kummitihend ää paisunud. Kas ja kust ta ölisse saab ? Vahetasin selle töttu igaks juhuks bensiinipumba membraani, ühtlasi ka kiirenduspumba- ja külmkäivituse membraanid. Benapumbal panin uue membraani uue varrega ... kui koos ja kontrollkäivitust tegin siis mootor ei töödand öieti. Avastasin, et pump lööb pidevalt ja uputab karba üle. Pump uuesti lahti. Tuli välja, et sissepandud membraanivarras on eelmisest 2 mm lühem ja seetöttu ei löpetanud pump edastust kui karba kamber täis sai ja membraan alla asendisse seisma pidi jääma. Kruttisin vana varda uuele membraanile külga ja asi korras.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Väljalaske torustike esimene jupp, nn püksid, tulevad niisama alt välja ilma stabika varrast eemaldamata (tuleb nati lödvemaks lasta vaid kinnitustest) ... kui kedagi huvitama peaks. Masin ise peab aga olema kas kanalil vöi töstukil, sest pükste toru ots on vahepeal vaja teisepoole keerata. Mul tekkis probleem, sest tegin seda garaazis lihtsalt. Töstsin siis masinat senikaua, kuni toru mahtus alt läbi pöörama:
008.JPG-thumb.jpg
008.JPG-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Parempoolne esipidur kippus peale jääma. Nüüd siis jäi nii peale, et hakkas söitmist segama. Ostsin poest komplekti silindrite tihendeid ja tolmukatted ning vötsin suportist kolvid välja.
pkr01.jpg-thumb.jpg
pkr01.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Pidurivoolikuid küljest vötma ei pidanud, sidusin suporti rihmaga rippu ja jäi ta kenasse asendisse toimetamiseks:
pkr02.jpg-thumb.jpg
pkr03.jpg-thumb.jpg
pkr02.jpg-thumb.jpg
pkr03.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Keskmine kolb oli ikka päris kenasti kinni, äärmistel polnud nagu vigagi. Vötsin nad köik aga ühtlasi välja ja vahetasin tihendid, tolmukaitsed olid köigil suht läbi.
pkr04.jpg-thumb.jpg
pkr04.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Kolvide poleerimiseks kasutasin Motamees (tänud talle) käest saadud poleerimispinki:
pkr052.jpg-thumb.jpg
pkr052.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Arvatavasti kuna need kolvid ebavördselt töötasid, siis piduriklotsidel olid praod keskel, ühel ka otsad liimist lahti. Panin uued klotsid.
pkr06.jpg-thumb.jpg
pkr06.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Jällegi päästmas kinniolijat. Porist kedagit lahti rebida on suht raske, pidamist ju pole rataste all, aga ratastealust pinnast vahetades ta välja sealt tuli koos slepiga.
paasteopp.jpg-thumb.jpg
paasteopp.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Nüüdseks see ka tehtud, 1 liikus suht raskelt kuid erinevalt teisest polnud sellel ükski kinni. Peale hooldust kindel värk vähemasti. Klotsid läksid ka uued, pedaal on seetöttu ärakohutavalt imelik, kuid kui klotsid sisse kuluvad siis peaks normis jälle olema.overspeed kirjutas:... Seega kui järgmine nädal teise komplekti kätte saan, siis profülaktika möttes poleerin ka esimese vasaku piduri silindrid.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Kütusekulu köikus siin 11,5 kuni 13,5 vahel.
Ennem suve sai siis avastatud, et esipidurid jäävad peale ning likvideerisin probleemi.
Suvi läbi on Nival söite olnud minimaalselt, enamus tehtud 2107-ga. Sai siis löpuks taas jälle bensiini tangitud ja ennäe: kütusekulu 9,2 ltr/100 km. Pidurikolvide poleerimisest oli kövasti kasu.
Ennem suve sai siis avastatud, et esipidurid jäävad peale ning likvideerisin probleemi.
Suvi läbi on Nival söite olnud minimaalselt, enamus tehtud 2107-ga. Sai siis löpuks taas jälle bensiini tangitud ja ennäe: kütusekulu 9,2 ltr/100 km. Pidurikolvide poleerimisest oli kövasti kasu.
Arrogance diminishes wisdom.