2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
2107, siim789, 1990
Sai siis ostetud 4500 eeguga selline sõiduvahend. Auto olnud uuena ühe olümpiavõitja oma (nimi ei jää kuidagi meelde), peale seda ühe mehe esimeseks autoks ja nüüd siis minu käes. Kere on üsna hea (põhi kõva), kuid karbid tahavad vahetust ning ka külje plekkidel esineb roostet. Salong on täiesti terve, väga vähe määrdunud... üldiselt korralikult hoitud masin, isegi 4 pioneeri kõlli sees. Ei tööta ainult nö. ökonomaiser (see mis kütusekulu näitab) ja kell. Mootor tundub kah hea... 1.5l 53kw, ketiga, veab edasi hästi (endise auto Ford Taunus 1.6-ega ei anna võrreldagi) ja kütust läheb kah vähe... üle 10 ikka ei võta, natuke vist ajab sinist juba välja tagant ja tuleks mootorit veic korrastada. Veermik tundub(ise autodest eriti midagi ei tea) kah korras olevat ainult kohapealt ära minnes võtab nagu tudisema auto, ei tea millest see võib olla. Kaasas oli autol nii talve kui suverehvid velgedel, alles hiljuti vahetatud terve summuti.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
tegemist siis lada 03-me 1500 mootoriga(passis küll kirjas 2107). Samamoodi on ju ka Lada 21053 olemas.
Eksisin veidi selle olümpjavõitja suhtes, tegemist siis sellise mehega nagu Heino Lipp:
http://www.virumaa.ee/discuss/msgReader$1356 (PS. võta link copy-paste -ga)
Eksisin veidi selle olümpjavõitja suhtes, tegemist siis sellise mehega nagu Heino Lipp:
http://www.virumaa.ee/discuss/msgReader$1356 (PS. võta link copy-paste -ga)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
21073 peaks üldlevinud markeerimise järgi olema 1300 mootoriga ,samuti nagu 063-gi. Aga minu teada pandi tehasest 07-le ainult 1500 kuubiseid (2103) mootoreid ja mingit 073-e pole olemas. Originaaliteadjad parandage ,kui eksin.
Aga nüüd sellest masinast üldiselt. Isiklikult mina arvan ,et kui see on Heino Lipu kunagine auto ,siis tasub teda hoida nagu sedasamust pilpa peal ,sest hea küll ,hetkel tal väärtust nagu polekski ,aga aastatega kasvab see vägagi kõrgeks. Võib-olla Sinu silmad seda ei näegi ja õigeid vilju saavad maitsta alles Sinu lapselapsed.
Minupoolne ettepanek oleks ,et kõbi ta maksimaalselt korda ja püüa samas säilitada võimalikult originaalina. Tasub uurida kui palju on temast alles veel seda tehasekonditsiooni ,millisena Lipp ta soetas. Igapäevasõiduks taolist rariteeti kasutada oleks liiast. See pill on aastakümnete pärast näitustel väga kõrges hinnas ,sest Heino ei olnud mitte muidumees ,vaid isiksus ,kes jätnud kustumatu jälje Eesti spordi ajalukku. Tulevikus ,kui see auto on võimeline veel aastakümneid säiluma ,siis võib olla selle masina väärtus samal pulgal ,millel hetkel Paul Kerese Ramblerilgi.
Aga nüüd sellest masinast üldiselt. Isiklikult mina arvan ,et kui see on Heino Lipu kunagine auto ,siis tasub teda hoida nagu sedasamust pilpa peal ,sest hea küll ,hetkel tal väärtust nagu polekski ,aga aastatega kasvab see vägagi kõrgeks. Võib-olla Sinu silmad seda ei näegi ja õigeid vilju saavad maitsta alles Sinu lapselapsed.
Minupoolne ettepanek oleks ,et kõbi ta maksimaalselt korda ja püüa samas säilitada võimalikult originaalina. Tasub uurida kui palju on temast alles veel seda tehasekonditsiooni ,millisena Lipp ta soetas. Igapäevasõiduks taolist rariteeti kasutada oleks liiast. See pill on aastakümnete pärast näitustel väga kõrges hinnas ,sest Heino ei olnud mitte muidumees ,vaid isiksus ,kes jätnud kustumatu jälje Eesti spordi ajalukku. Tulevikus ,kui see auto on võimeline veel aastakümneid säiluma ,siis võib olla selle masina väärtus samal pulgal ,millel hetkel Paul Kerese Ramblerilgi.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
2107 tuli originaalis välja rihmaga 1300 mootoriga samamoodi nagu 2105 ja 2104.
05-le tehti modifikatsioon 21053 mis oli 1500 mootoriga
esialgselt tehti ka 2107 sama modifikatsiooni järgi.
kokku tehtud 2107,21072, 21073, 21074, 21075, 21076, 21078б 21079 ja vist ka 21079-99
05-le tehti modifikatsioon 21053 mis oli 1500 mootoriga
esialgselt tehti ka 2107 sama modifikatsiooni järgi.
kokku tehtud 2107,21072, 21073, 21074, 21075, 21076, 21078б 21079 ja vist ka 21079-99
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Ei tea kui originaalina saan seda hoitud, toonitud klaasid võibolla panen aga need on ju alati võimalik eemaldada kui selleks vajadus tuleb, samas toonklaas kaitseb ka salongi päikese eest ju . Mitmekümne aasta pärast võib see väärtuslik küll olla aga millega ma tõestan, et see ikkagi on Heino Lipu auto.
Sooviti siis ka mootorist pilti... midagi ilusat seal just ei ole aga...
Sooviti siis ka mootorist pilti... midagi ilusat seal just ei ole aga...
mudel tootmise algus mootor
2105 1980 1300S (rihmaga)
21051 1980 1200
21053 1981 1500
2107 1982 1500
Sedasi annavad mulle andmeid üks Ida-Saksa Lada remondimanuaal (Wie helfe ich mir selbst - LADA; S. Bötthcer; 1986) ja ka VAZ kalendermärkmik 1986... Ehk saaks mõne lingi kust leida rihmaga mootori ajaloo kohta üht-teist? Üldlevinud teadmiste kohaselt on 2107 - just nimelt see kõige esimene - 1500cc mootoriga...
(siim789 ees vabandan teema risustamise pärast...)
2105 1980 1300S (rihmaga)
21051 1980 1200
21053 1981 1500
2107 1982 1500
Sedasi annavad mulle andmeid üks Ida-Saksa Lada remondimanuaal (Wie helfe ich mir selbst - LADA; S. Bötthcer; 1986) ja ka VAZ kalendermärkmik 1986... Ehk saaks mõne lingi kust leida rihmaga mootori ajaloo kohta üht-teist? Üldlevinud teadmiste kohaselt on 2107 - just nimelt see kõige esimene - 1500cc mootoriga...
(siim789 ees vabandan teema risustamise pärast...)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tunnistan oma viga või vähemalt ei leia seda materjali üles kust eelpool väidetud infole kinnitust leida.
esialgu toodeti siis:
2107 - 1500cc
21072 - 1300cc
21074 - 1600cc
ja alates 1991 aastast toodetakse
21073 mootoriga 1700i
hiina turu jaoks toodeti veel mudelit 2107 seeria N71 66hj lühikese käigulise mootoriga 1,45L tüüp VAZ-21033-10 mis töötab A-76 bensiiniga (järelikult tegi ka lada tehas katsetusi lühikse kepsulise mootoriga )
ja siis kõik need 2107,21072, 21073, 21074, 21075, 21076, 21078, 21079
esialgu toodeti siis:
2107 - 1500cc
21072 - 1300cc
21074 - 1600cc
ja alates 1991 aastast toodetakse
21073 mootoriga 1700i
hiina turu jaoks toodeti veel mudelit 2107 seeria N71 66hj lühikese käigulise mootoriga 1,45L tüüp VAZ-21033-10 mis töötab A-76 bensiiniga (järelikult tegi ka lada tehas katsetusi lühikse kepsulise mootoriga )
ja siis kõik need 2107,21072, 21073, 21074, 21075, 21076, 21078, 21079
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."