Milline õli Ladale ?
Milline õli Ladale ?
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
osta poest valvoline-i engine clean või midagi sellist see nimi oli. hind ei ole ka kirves. täpset hinda öelda ei oska. kasu on temast kõvasti. samas öeldakse paljudel pesuvahenditel, et tuleb hoida pöördeid üleval ~2500-3000. aga ka sellega on kurvad kogemused, kuna kui kehv õli on oma niigi vähese määrdeomadused kaotanud siis lisades pesuvahendit ei jää ka allesolnud määrdeomadusest midagi alles ja mõninga aja pärast võid kuulata mootorist kerget kilinat:D:D
jahil
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pesuvahend ei tohiks muuta õli määrimisomadusi. On isegi vahendeid millega sõidetakse 100 KM. Ise tegin kunagi katse enne mosse mootori kapitaalremonti. Lasin vana õli välja ja panin asemele puhta petrooliumi. Töötas kohapeal ( tuuritasin ka) 15 min ja siis lasin selle ka välja. Pärast lahtivõtmist ei olnud sellest mingeid kahjustusi näha. Mootor oli seest puhas justkui uus.
C
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
kui võtta õli ja valada sellele juurde minit vahendit, mida tal originaalis sees ei ole siis muutuvad määrdeomadused kohe kindlasti.
teeme ühe katse;
võta tilk õli ja katsu näpuga ...... libe:D nüüd lisa sinna kasvõi nagu mainitud...... petrooleumi....... sega...... katsu uuesti enam ei olegi nii libe. aga teinekord on juhuseid kus see tilk petrooleumi annab õlile just vajaliku määrdeomaduse nt. vene õlide korral, mis muidu nii paksud, nagu tavott :D
teeme ühe katse;
võta tilk õli ja katsu näpuga ...... libe:D nüüd lisa sinna kasvõi nagu mainitud...... petrooleumi....... sega...... katsu uuesti enam ei olegi nii libe. aga teinekord on juhuseid kus see tilk petrooleumi annab õlile just vajaliku määrdeomaduse nt. vene õlide korral, mis muidu nii paksud, nagu tavott :D
jahil
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Tulemustest rääkides võiks öelda, et maanteel stabiilselt 100ga sõites langesid pöörded ~500 võrra, samuti ei lähe käigukangi varas enam pikal sõidul soojaks nagu varem.
Üldiselt ei saa segada sünteetilist ja mineraalõli. Võib moodustuda klimpe mis ummistavadki kanalid. Selle probleemiga sai eriti kokku puututud tollel ajal kui soomest ladad tulema hakkasid. Probleemi lahendab enamasti see, kui kasutada õlivahetuse käigus pesuvahendit. Eelistada tuleks pesuvahendit mis valatakse mootorisse vana õli asemele mitte seda mis õli hulka kallatakse.
Kui on sidur korras või pole tegu automaatkastiga ei saa pöörete muutust teatud kiirusel kindlasti olla.Esialgne postitaja effekt
olen näinud mootorit, kus kasutati ka liiga head õli. kuna ennem oli sõidetud mingi mineraaliga ja siis mindi üle täissündile ja kanalitesse oli juba kogunenud vanast õlist shitta siis uus õli ajas selle kõik liikuma ja ummistas kanalid ära, mille tulemusel jooksis mootor kokku lihtsalt. alguses oli endalegi üllatuseks, sai ju arvatud, et hea õli on kõigile hea.
Üldiselt ei saa segada sünteetilist ja mineraalõli. Võib moodustuda klimpe mis ummistavadki kanalid. Selle probleemiga sai eriti kokku puututud tollel ajal kui soomest ladad tulema hakkasid. Probleemi lahendab enamasti see, kui kasutada õlivahetuse käigus pesuvahendit. Eelistada tuleks pesuvahendit mis valatakse mootorisse vana õli asemele mitte seda mis õli hulka kallatakse.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Vanasti kasutatigi ju karteri loputamiseks petrooli. Tänapäeval muidugi seda enam teha ei soovitaks.Esialgne postitaja motamees
Lasin vana õli välja ja panin asemele puhta petrooliumi. Töötas kohapeal ( tuuritasin ka) 15 min ja siis lasin selle ka välja. Pärast lahtivõtmist ei olnud sellest mingeid kahjustusi näha. Mootor oli seest puhas justkui uus.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Täna osteti meile tööjuurde esimene lääne auto,Renault Traffik(bens.) Vana omanik on kasutanud BP õli Visco 2000 15 W-40(mineraal).Kuna varustaja saab seda soodushinnaga,mõtlesin seda õli kasutada ka omas
?igulis.
Kohalik õlipoe omanik/müüja igatahes soovitas soojalt kui aastaringseks kasutamiseks(ka ?igulil).
Kas meil ka sellise õli firma/margi kasutajaid leidub?
?igulis.
Kohalik õlipoe omanik/müüja igatahes soovitas soojalt kui aastaringseks kasutamiseks(ka ?igulil).
Kas meil ka sellise õli firma/margi kasutajaid leidub?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kes mootoriõlidest rohkem teada tahab,loeb seda teemat:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=93081
Tähelepanu just Aarne postitustele.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=93081
Tähelepanu just Aarne postitustele.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Käisin täna ühes autojubinapoes. Seal on lahe ja igati pädev müüja nagu igas teiseski kaupluses, kui teed juttu Ladast.
Situatsioon siis järgmine:
Küsis üks mees täissünt. mootoriõli oma neljarattalisele. Mainis algul, et talle sümpatiseerib Valvoline, oli varem sees, aga see natu kallis ja tahaks odavamat, kuid ikkagi täissünteetilist, sest ennem see kogu aeg kasutusel olnud.
Müüja jäi siis algul pisut nõutu näoga vahtima ja küsis siis lõpuks, et
- "Mis masinale tarvis?"
- "Vene sajakümnele", tuli vastus
- "Oot, mis see oli?"
- "Lada 110, noh...."
- "Aa, siis ma arvan, et see KÄIB SINNA KÜLL...", ja ulatas siis mingi megaodava, võis olla u.300.- neljane kanku, KingOilsi toodangu üle leti.
Mul tekkis peas seepeale palju veidraid küsimusi, milledele oleksin peaaegu tahtnud saada vastust sellet müüjalt, aga ei hakanud teiste järjekorras seisjate aega raiskama. Nüüd küsin siit, no ei anna rahu.
Kas uute bemmide, audide, mersude, volkkarite jne... mootorid on siis tõepoolest nii sitad ja kuluvad kiirelt läbi, et neile autodele peab pakkuma teistpoolt letti kalleid, üliheade heaksiidetud määrdeomadustega õlisid?
Kas Lada mootor (see paljukirutud lollide vankade toodang) on nii superhea, et selles "lambis põleb iga õli"?
Kumb on siis parem ja kvalteetsemate, kulumiskindlamate mootorite tootja, AvtoVaz või Bayerische Motoren Werke?
Situatsioon siis järgmine:
Küsis üks mees täissünt. mootoriõli oma neljarattalisele. Mainis algul, et talle sümpatiseerib Valvoline, oli varem sees, aga see natu kallis ja tahaks odavamat, kuid ikkagi täissünteetilist, sest ennem see kogu aeg kasutusel olnud.
Müüja jäi siis algul pisut nõutu näoga vahtima ja küsis siis lõpuks, et
- "Mis masinale tarvis?"
- "Vene sajakümnele", tuli vastus
- "Oot, mis see oli?"
- "Lada 110, noh...."
- "Aa, siis ma arvan, et see KÄIB SINNA KÜLL...", ja ulatas siis mingi megaodava, võis olla u.300.- neljane kanku, KingOilsi toodangu üle leti.
Mul tekkis peas seepeale palju veidraid küsimusi, milledele oleksin peaaegu tahtnud saada vastust sellet müüjalt, aga ei hakanud teiste järjekorras seisjate aega raiskama. Nüüd küsin siit, no ei anna rahu.
Kas uute bemmide, audide, mersude, volkkarite jne... mootorid on siis tõepoolest nii sitad ja kuluvad kiirelt läbi, et neile autodele peab pakkuma teistpoolt letti kalleid, üliheade heaksiidetud määrdeomadustega õlisid?
Kas Lada mootor (see paljukirutud lollide vankade toodang) on nii superhea, et selles "lambis põleb iga õli"?
Kumb on siis parem ja kvalteetsemate, kulumiskindlamate mootorite tootja, AvtoVaz või Bayerische Motoren Werke?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
zhiguli õliga saab 110ga sõita kümneid kui mitte sadu tuhandeid - bmw mootor hakkab ma usun päris ruttu plagisema..
samas kui võtta aluseks, et 110 8v mootor on 80ndate alguses projekteeritud justnimelt selle aja õlisid silmas pidades.
vanemad bmw mootorid pole nii tundlikud õli suhtes, alates hüdrotõukuritest läheb asi kurjaks...
üldiselt odavate õlidega sõites maksad hinnavahe lihtsalt hiljem korraga tagasi.
hea näide on soomest tulnud lada mootor - paljud sõitnud 2-300000km ja veel suhteliselt kõbusad - samas kui eestis paljudel mootorid 100000 peal juba õli küttega samas taktis võtavad
[Muudetud: 13-12-2007 olaaf]
samas kui võtta aluseks, et 110 8v mootor on 80ndate alguses projekteeritud justnimelt selle aja õlisid silmas pidades.
vanemad bmw mootorid pole nii tundlikud õli suhtes, alates hüdrotõukuritest läheb asi kurjaks...
üldiselt odavate õlidega sõites maksad hinnavahe lihtsalt hiljem korraga tagasi.
hea näide on soomest tulnud lada mootor - paljud sõitnud 2-300000km ja veel suhteliselt kõbusad - samas kui eestis paljudel mootorid 100000 peal juba õli küttega samas taktis võtavad
[Muudetud: 13-12-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
jJevgenich
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 50
- Liitunud: 09 Nov 2007 21:55
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
- Kontakt:
Vanaema 6emehel on 03 , mootorisse kallas sisse ainult LADA 6li , mis maksab praegu ~100 eeki 5 liitrine kanku 10w-40 , ning midagi muud , 6li vahetas iga 10000 km tagant ja masin olin kasutuses nii suvel kui talvel ja nii ~30 aastat...l2bis6it ilma kap remondita on~ 290000 ja mootor siiamaani tiksub ilusti ,vanaisal oli mosse 2140 , l2bis6itu oli 340000 (!) ilma kap remondita ja 2 tihendiga 76 bensiini jaoks ....kahjuks l2ks masin Emexisse eelmisel aastal just kere t6ttu...Samuti oli alati sees LADA mineraal 6li ...niiet sellel kah pole midagi viga , ning ka ise kasutan seda ja 6lisurvegi on suur , 3000 p66rde juures 6lisurve 4 ....