Nagu eelpool õeldud õigel ajal siduri reguleerimine lahendab olukorra. Siduril peab olema vabas olekus alt kahvlist proovides4-5mm vabakäiku. Kõigepealt proovi ikka see lahendus ära. Kõik muu hiljem, kui reg tulemust ei anna. NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)Esialgne postitaja heiki.k
Mul tekkis ka nüüd selline jama et suurematel kiirustel 50-60 km/h hoogu juurde andes lähevad pöörded ülesse aga hoogu juurde ei tule:sein.
Kas siduri pealekeeramine on sellele probleemile ainult mingi lühiajaline lahendus või oleks juba mõtekam kohe uus ketas ja muud jupid panna?
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui muidu sidur töötab siis viga ilmselt survelaagri puki (toru mille peal on laager) määrimatuses. Katsu sidurikahvli august õli laagri poole pritsida. Teine mees (käib naine kahhh) samal ajal las liigutab sidurit. Kõige parem määre selleks oleks WÜRDI HHS 2000 See on selline määre mis sifoonist väljudes on vedel. Mõne aja möödudes muutub aga tahkeks väga kleepuvaks määrdeks. Seda on hea ka mujal kasutada. Näiteks uksehingede määrimiseks. Pudeli hind kuskil 160 EEKi aga jätkub väga kauaks. Sellele aseainet odavamate määrete seast ei ole leidnud.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ütleme siis nii, et proffesjonaalsete autojuhtide slängis keeratakse sidurit maha kui ta libiseb või lastakse järgi. Olen ka seda leiba kümne aasta ringis söönud.Esialgne postitaja olaafsee sõltub kuidas vaadata.. neid polte keerad varda peale igatahes.. mõned ütlevad peale mõned maha..Esialgne postitaja motamees
NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)
C
Siduripedaali reguleerimine
tere, tekkis selline küsimus et kas on kuidagi võimalik reguleerida siduripedaali nii et ta lahutaks/ühendaks keskmises asendis?
praegu on nii et alguses on pikalt tühja käiku ja alles kõige ülemises asendis lahutab/ühendab
praegu on nii et alguses on pikalt tühja käiku ja alles kõige ülemises asendis lahutab/ühendab
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kui palju peab liikuma siduri kahvel?
ühesõnaga palju peab käega liigutades siduri kahvel liikuma? ehk kui palju tohib pumbast peale keerata??? mitu millimeetrit umbes? ja kui kõvasti see peab käega käima?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Siduri kahvel peab liikuma vähemalt paar mm. Pumbast ei tohi üldse peale keerata. Keerata tuleb alt töösilndri juurest. Muidugi kui sa mõtlesid vabakäiku. Seal selle jaoks eraldi varras mille ots läheb sidurikahvli sisse. Kui sa selle kahvli vedru korra pealt ära võtad siis on lõtk kergesti tuntav. Ilma vedru eemaldamata pead jõuga vedru pinge ületama. Ikkagi on selgelt tuntav vahe.
C
See hind mis eel-pool välja käidi on küll utoopiline! Mu enda masinal andis sidur kohe peale mootori forsi otsad ja asemel sai muretsetud AP-Racingu täiskomplekt (tegu pole siksiga) kuid sellegi poolest polnud hind nii hull!
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad