Lääne karpa siksile
Lääne karpa siksile
Lääne karpa siksile
Panin enda koppikale FORD sierra 2.0 karpa peale ,peale on veel Weber kirjutatud, aasdat päris täpselt ei tea,80 kuskil aga rida neli oli küll. Panin ta lihtsalt sinna peale timminud veel ei ole, palju annab kätte küll jah 2.0 ikkagist. Peaks väiksemad düüsid sebima või viskan traadid düüsi kui muud üle ei jää. Aga mootor hakkas kohe ühtlasemalt tööle ja kiirendab ka paremini.
BOOST is everything
Ei seal ei ole ühtegi automaatset tooreklappi ,se on manuaalne seest regullitav.
Mis pealegi kuidagi moodi ulatus, tegelt oleks nats pikkemat toore-trossi vaja. Aga
siibrite liigutus hoob sobib täpselt oma originaal seibi külge, mis on karpa küljes ja
sobib ka sierra karpale sama moodi.
Mis pealegi kuidagi moodi ulatus, tegelt oleks nats pikkemat toore-trossi vaja. Aga
siibrite liigutus hoob sobib täpselt oma originaal seibi külge, mis on karpa küljes ja
sobib ka sierra karpale sama moodi.
BOOST is everything
-
fFlammablE
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 45
- Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Autod: Auto puudub
minu teada lähevad weberid jah otse peale. aga kui palju see minek sellest paranes? see venelaste karpa on suhteliselt lahja leiutis ja endal oleks ka plaanis midagi peale leiutada. muide kas lada karpa lheb mossele täpselt peale? sõber leiutab midagi oma 412-ga ja siis läheks ju weber ka sinna otsa.
muide huvitab, et mis selline karpa ka romulas maksta võib? ja kas 1.6 ja 2.0 sierradel on sama karpa või erinev? 1.6 karpa isegi saaks lähiajal tasuta ehk.
muide huvitab, et mis selline karpa ka romulas maksta võib? ja kas 1.6 ja 2.0 sierradel on sama karpa või erinev? 1.6 karpa isegi saaks lähiajal tasuta ehk.
kui keegi saab kätte solexi karpa, siis see on ka täiesti talutav
sellele on dyyse ning jubinaid poest ka saada
endal on 2108-1107010
peal on automaatne tooreklapp bimetalliga
karpa on selline et kui mootor on kylm siis teine auk ei lähe lahti
esimesse auku panen lahja segu dyysid 165 õhu oma ning 95 kytuse
ning teise auku 125 õhule ning 100 kytusele
mõte on siis selline et mootor kylm - ainult esimene auk läheb lahti säästuresiim, ning lahja kyttesegu põleb kuumemalt-soendab paremini
ilmselt on oht et kui liiga lahja siis alguses on linnas ilge jama ukerdada, jõudu vähe ex näeb
kui mootor soeneb ning bimetall lubab teise augu lahti teha, siis tulevad mängu kurjemad dyysid ning rikkam küttesegu ning saab hobuseid jooxutada *irw*
yxkord ei tahtnud teine auk lahti minna siis sai 250 kilti sõidetud esimese auguga max kiirusex tuli 80km/h
aadressi ei oska öelda kuid netis tesititi yhe auguga weberi karpat, tavalist solexit ning moditud solexit
weberi eelis oli selles et tal auk väixem saab kiirused paremini yles, parem disain, kenam jne
solexiga oli lõppkiirus suurem, moditud solex oli kõige tegijam, parimate kiirenduste ja väändemomendiga
laupäeval kadaka turul pakuti tutikas 21083 karpa ilma bimetallita vana ytles hinnax 900
sellele on dyyse ning jubinaid poest ka saada
endal on 2108-1107010
peal on automaatne tooreklapp bimetalliga
karpa on selline et kui mootor on kylm siis teine auk ei lähe lahti
esimesse auku panen lahja segu dyysid 165 õhu oma ning 95 kytuse
ning teise auku 125 õhule ning 100 kytusele
mõte on siis selline et mootor kylm - ainult esimene auk läheb lahti säästuresiim, ning lahja kyttesegu põleb kuumemalt-soendab paremini
ilmselt on oht et kui liiga lahja siis alguses on linnas ilge jama ukerdada, jõudu vähe ex näeb
kui mootor soeneb ning bimetall lubab teise augu lahti teha, siis tulevad mängu kurjemad dyysid ning rikkam küttesegu ning saab hobuseid jooxutada *irw*
yxkord ei tahtnud teine auk lahti minna siis sai 250 kilti sõidetud esimese auguga max kiirusex tuli 80km/h
aadressi ei oska öelda kuid netis tesititi yhe auguga weberi karpat, tavalist solexit ning moditud solexit
weberi eelis oli selles et tal auk väixem saab kiirused paremini yles, parem disain, kenam jne
solexiga oli lõppkiirus suurem, moditud solex oli kõige tegijam, parimate kiirenduste ja väändemomendiga
laupäeval kadaka turul pakuti tutikas 21083 karpa ilma bimetallita vana ytles hinnax 900
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
hmm... pole neil vene karpadel ka miskit hullu viga... tean paljusid lääne autosid, millel hooopis lada karpa peal ja liigutama hakkasid need laibad end palju kiiremini!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Solex tüüpi karpad on tored küll, kuid anit
siis kui see pole venelaste koopia. Mul oli Solex digitaal on jah ökonoomne kuid vajab pidevalt andurite puhastamist. See tõttu asendasin selle tava solexiga, ühe elektron klapiga, st. ökonomaiser on vaakumiga, mitte lambdaanduriga reguleeritav. Kiirendus olex nagu sama kuid kütust võtab 1L jagu enam. Konff on järgmine Õhudüüs peakambril 165/23 abikambril 145/ZC kütusedüüse pole veel välja urgitsenud. Kuid üks põhjus on veel miks ma digitaali maha kruttisin oli, et peale järsku kiirendust peatud foori taga on tühikäik umbes 30 sek väga ebaühtlane, siis kogub end taas ja käib nagu pritsungi pill. Tõesti mootor käib väga ühtlaselt tühikäigul, nii ühtlaselt ei olnud ta veel varem töötanudki. Viga võib peituda bensiini kvaliteedis mis hakkab lambdaandurit pasaga kokku mätsima. See ei ole enam nii tundlik. Kuid ise tahaks ka midagi enamt proovida näiteks kui palju maksavad need BMV ja Sierra karpad kui kellegil on võix pakkuda, üks tingimus, et olex automaat toorega. Olen sellega nii ära harjunud, et ei taha trossiga toore peale mõeldagi. Rakveres pakkus üks vend mulle Weber karpat kuid tahtis palju saada 800.- vana tüki eest. Kuid see tegi ka tegusid. 05 vajutas hoo pealt 3 käikuga gaasi põhja ja sealt lendas maialt pinnast minema.
siis kui see pole venelaste koopia. Mul oli Solex digitaal on jah ökonoomne kuid vajab pidevalt andurite puhastamist. See tõttu asendasin selle tava solexiga, ühe elektron klapiga, st. ökonomaiser on vaakumiga, mitte lambdaanduriga reguleeritav. Kiirendus olex nagu sama kuid kütust võtab 1L jagu enam. Konff on järgmine Õhudüüs peakambril 165/23 abikambril 145/ZC kütusedüüse pole veel välja urgitsenud. Kuid üks põhjus on veel miks ma digitaali maha kruttisin oli, et peale järsku kiirendust peatud foori taga on tühikäik umbes 30 sek väga ebaühtlane, siis kogub end taas ja käib nagu pritsungi pill. Tõesti mootor käib väga ühtlaselt tühikäigul, nii ühtlaselt ei olnud ta veel varem töötanudki. Viga võib peituda bensiini kvaliteedis mis hakkab lambdaandurit pasaga kokku mätsima. See ei ole enam nii tundlik. Kuid ise tahaks ka midagi enamt proovida näiteks kui palju maksavad need BMV ja Sierra karpad kui kellegil on võix pakkuda, üks tingimus, et olex automaat toorega. Olen sellega nii ära harjunud, et ei taha trossiga toore peale mõeldagi. Rakveres pakkus üks vend mulle Weber karpat kuid tahtis palju saada 800.- vana tüki eest. Kuid see tegi ka tegusid. 05 vajutas hoo pealt 3 käikuga gaasi põhja ja sealt lendas maialt pinnast minema.
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Ökonomaiser ei tegele üldse okonoomususega, vaid ta on ettenähtud
koormuse all täindavalt küttesegu rikastada. Digi-solexi puhul hakkab aju
rohkem alumist magnetklappi avama sõltuvalt hapnikuanduri signaalist kuni rakendub täiskoormuseandur, mis plokeerib hapnikuanduri signaali ja siis on raju minek.
Tegelikult tahtsin veel öelda, et panin selle digi-solex tagasi kuna sain ta edukalt toimima. Enam tühikäik ei jama peale järsku kiirendust. Asi oli kütuse tasemes karpas, mis oli liiga kõrge. Väänasin taseme alla ja asi paranes. Kellel on huvi võin siia ka kogu oma mootori konfi üles panna - eelsüüstenurk, düüsid nuki asend jne..
koormuse all täindavalt küttesegu rikastada. Digi-solexi puhul hakkab aju
rohkem alumist magnetklappi avama sõltuvalt hapnikuanduri signaalist kuni rakendub täiskoormuseandur, mis plokeerib hapnikuanduri signaali ja siis on raju minek.
Tegelikult tahtsin veel öelda, et panin selle digi-solex tagasi kuna sain ta edukalt toimima. Enam tühikäik ei jama peale järsku kiirendust. Asi oli kütuse tasemes karpas, mis oli liiga kõrge. Väänasin taseme alla ja asi paranes. Kellel on huvi võin siia ka kogu oma mootori konfi üles panna - eelsüüstenurk, düüsid nuki asend jne..