VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Peab vist konni lahti nööpima, kuna garaaži sai niipalju ruumi tehtud, et Berta mahtus tuppa (garaaži tekkis kohe nostalgia lõhna - natuke toorest benstu, natuke õlikärsakat, jne. ). Algab detailide eemaldamine ja küljesolevate detailide hindamine, mida saab päästa ja mis läheb väljavahetamisse
Siinkohal väga oodatud siinsete spetsialistide nõuandeid, kuidas eemaldada erinevaid liiste autolt - uksepealsed vist tulevad pikuti sikutades?, aga ukseraamilt, karpidelt, tagapaneelilt, jne... Soov oleks, et liistud ellu jääksid, tüübleid leiab vast lihtsamalt.
Siinkohal väga oodatud siinsete spetsialistide nõuandeid, kuidas eemaldada erinevaid liiste autolt - uksepealsed vist tulevad pikuti sikutades?, aga ukseraamilt, karpidelt, tagapaneelilt, jne... Soov oleks, et liistud ellu jääksid, tüübleid leiab vast lihtsamalt.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Hakkasin otsast vaikselt harutama ja kui olin pagassist plastikkatted ja põhjavaiba koos 5kg kuiva liivaga (äkki üritati talvel sõita ja liivakott pagassis katki läinud?) eemaldanud, siis kõige hullem pilt vastu ei vaadanudki, kartsin hullemat. Põhjaplekil pindmine rooste ühes servas, varuratta süvend täiesti ok, oli mingi õlimoodi asjandusega seest üle tehtud.
Samuti on eelmiste poolt selle õlimoodi ollusega nii esi, kui tagapõlled.
Huvitav tähelepanek, et kõikvõimalikud kruvid ja poldid tulid kõik kenasti lahti (just esi-ja tagatulede eemaldamisel), v.a tiivapealse antenni polt murdus, kui üritasin eemaldada, see oli ka korralikult roostes ja rooste-eemaldus ei aidanud.
Tähelepanek esitulesi eemaldades, et tuleklaasidel oli kõigil Made In Hungary...kas mingi export versioon või olidki kõigil 06-tel sellised?
P.S täna tuli kõne, et pp esitiib, mida lubati 3..4 nädalaga on Laagris olemas (avastati, et laos oligi siiski parempoolne, arvati, et vasakpoolne).
Täna rohkem ei viitsi teha, homme varakult jahti minek.
Paar pilti ka.
Samuti on eelmiste poolt selle õlimoodi ollusega nii esi, kui tagapõlled.
Huvitav tähelepanek, et kõikvõimalikud kruvid ja poldid tulid kõik kenasti lahti (just esi-ja tagatulede eemaldamisel), v.a tiivapealse antenni polt murdus, kui üritasin eemaldada, see oli ka korralikult roostes ja rooste-eemaldus ei aidanud.
Tähelepanek esitulesi eemaldades, et tuleklaasidel oli kõigil Made In Hungary...kas mingi export versioon või olidki kõigil 06-tel sellised?
P.S täna tuli kõne, et pp esitiib, mida lubati 3..4 nädalaga on Laagris olemas (avastati, et laos oligi siiski parempoolne, arvati, et vasakpoolne).
Täna rohkem ei viitsi teha, homme varakult jahti minek.
Paar pilti ka.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Katuse ääre liist: võib kasutada ka jäätise pulka, et metall metalliga kokku ei saaks ja muljuda ei saaks.
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/ ... 6#Foto0112
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/ ... 6#Foto0112
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Mul igasugu plastheeblid ka olemas, peaks nendega proovima. Aga ühesõnaga, võti seisneb siis uksepoolt ehk alt üles painutamisega?SexSix kirjutas: ↑23 Okt 2021 12:32 Katuse ääre liist: võib kasutada ka jäätise pulka, et metall metalliga kokku ei saaks ja muljuda ei saaks.
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/ ... 6#Foto0112
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Alt ülesse jah. Rahulikult tegema, läheb kiirelt kõveraks
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Ise küsin, ise vastan - pmst kõik nikkelliistud elusalt käes, vaid enamus tüüblitest olin sunnitud loobuma, kuna need olid niikui nii juba väga rabedad, kuid liistude eemaldamisel lähtusen loogikast. Nimelt liistud, millel on otstes metalliga nö. lõpetatud, siis selge see, et need küljepeale välja ei liigu (tagaots + karpide pealsed), teised, millel on plastiga lõpetatud, need jooksid kenasti külje peale välja. C-piilari need pisikesed (tiiva ja piilari ühendus), need tulid ettevaatlikult plastheebliga eemaldamisel ära ja seal olid tüüblite asemel mingid vedru kinnituse moodi asjad, mis siis end augus laiali lükkasid (ei oska paremini seletada), vb. oli mõnele sama asjaga tegelasele infoks.
Aga loomulikult tänan ka kõiki, kes muud infot jagasid.
P.S Katuseserva liistudeni ja aknaraami liistudeni veel jõudnud pole.
Lisaküsimus ka kohe, et kas esimeste parkide ja suundade eemaldamiseks on vajalik eemaldada logar ja sealtpoolt? Sama küsimus esitiibadel olevate suundade kohta? Ilmselt sealt peaks saama, arvan. Kuidas need logarid üldse kinnitatud on? Varsti üritan süveneda sinna. Mul kunagisel 01-l polnud logareid ja sellep. uuringi
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Näed sa , nüüd on meie foorumis kaks Berta't . Mina kutsun oma 1973 Vaz 2101'te kah Berta'ks .
Jah , logar tuleb ära võtta kui on suunatulesi vaja kätte saada . Esikinnitus poolraami küljes on
vinkel-klamber , võti 13 . Enne lahtikeeramist võid natuke haamriga koputada poldi peale .
Muidugi ära unusta ronivat õli ka peale lasta .
Tagumise kinnituse lahtisaamiseks vaja 17 võti . Kuidas ära käib , näed kohapeal ise .
Suunatuledele läheb 7 mm võti . Enne lahtikeeramist korralikult vindid sudiga puhtaks , siis jälle
ronivat õli .
Tuli meelde , esi täis ja pooltuledel on ikka Made in Czechoslovakia , täiesti tehase värk , mõeldud
nii siseturu kui eksport autodele . Made in Hungary saavad olla kojamehed , roolisambal olevad
tule ja kojamehe lülitid , tahhomeeter ja spidomeeter .
Jah , logar tuleb ära võtta kui on suunatulesi vaja kätte saada . Esikinnitus poolraami küljes on
vinkel-klamber , võti 13 . Enne lahtikeeramist võid natuke haamriga koputada poldi peale .
Muidugi ära unusta ronivat õli ka peale lasta .
Tagumise kinnituse lahtisaamiseks vaja 17 võti . Kuidas ära käib , näed kohapeal ise .
Suunatuledele läheb 7 mm võti . Enne lahtikeeramist korralikult vindid sudiga puhtaks , siis jälle
ronivat õli .
Tuli meelde , esi täis ja pooltuledel on ikka Made in Czechoslovakia , täiesti tehase värk , mõeldud
nii siseturu kui eksport autodele . Made in Hungary saavad olla kojamehed , roolisambal olevad
tule ja kojamehe lülitid , tahhomeeter ja spidomeeter .
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Tänud vastamas Arvi.arvi100 kirjutas: ↑24 Okt 2021 17:20 Näed sa , nüüd on meie foorumis kaks Berta't . Mina kutsun oma 1973 Vaz 2101'te kah Berta'ks .
Jah , logar tuleb ära võtta kui on suunatulesi vaja kätte saada . Esikinnitus poolraami küljes on
vinkel-klamber , võti 13 . Enne lahtikeeramist võid natuke haamriga koputada poldi peale .
Muidugi ära unusta ronivat õli ka peale lasta .
Tagumise kinnituse lahtisaamiseks vaja 17 võti . Kuidas ära käib , näed kohapeal ise .
Suunatuledele läheb 7 mm võti . Enne lahtikeeramist korralikult vindid sudiga puhtaks , siis jälle
ronivat õli .
Tuli meelde , esi täis ja pooltuledel on ikka Made in Czechoslovakia , täiesti tehase värk , mõeldud
nii siseturu kui eksport autodele . Made in Hungary saavad olla kojamehed , roolisambal olevad
tule ja kojamehe lülitid , tahhomeeter ja spidomeeter .
Seda tean juba, mis võti suunakatele läheb, kuna minu omal olid ka tagumised tiivapealsed millegipärast kollased suunakad, pirnid sees ja nii ühendused, kui klemmid täitsa tehasemoodi, mis läksid põhi gabariitidesse...ilmselt omalooming, et põlevad koos gabariitidega? Paljudel 06-l seal ju üldse punased helkurid?
Kuid esitulede klaasidel siiski made in Hungary Oot, ma teen pildi neist. (Edit: sul täitsa õigus siiski - vaatasin üle, tuledel Made In Checslovakkia ja kojameestel Made In Hungary...krt ma ei tea, kuidas mul teisiti meelde jäi ).
P.S "Berta" tuli tegelikult sellest, et mul vanaisa nimetas meie kunagist ´72a. 01-te ka Bertaks
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Selline vaheküsimus süütesüsteemi kohta.
Kuna, nagu juba kusagil üleva ka mainutud, siis bensukaga on kogemused mammutiaegsed ja seega küsimus, et võtsin täna küünalde, juhtmete (silikoon) ja süütepooli vahetuse ette. Auto on viimsed sõidud teinud sellised hoovilt garaazi vaid, ehk väga lühikesed külma otsa sõidud. Mahakeeratud küünlad olid kõik õlised (mitte bensused), samas auto käivitub pmst. ideaalselt, kuid töötab vaid tooreklapiga. Gaasi andmisel (klapp kinni) kukub puterdama ja hakkab lämbuma. Lasin mootoril vast mitu min. kohapeal tiksuda (poole toore klapiga käib hästi), aga nii kui klapp kinni lükata siis isegi tühikäigul tahab välja hakata surema.
Soovitused? - karpaga seoses?, klapisääretihendid, õlirõngad, vms? Klapisääretihendite kohta mainiks, et õlikulu pole õnnestunud kuidagi mõõta, alles õli eelmise omaniku poolt vahetatud ja minu käes on see auto vaid treilal liikunud + viimane kord siis õuest garaazi omal jõul, samas loomulikult on toore lõhn üleval ja on ka mingi suits taga, kuid üksi suht kehv seda suitsu kogust ja värvi tshekata.
Homme teen uute asjadega proovi käivituse.
Kuna, nagu juba kusagil üleva ka mainutud, siis bensukaga on kogemused mammutiaegsed ja seega küsimus, et võtsin täna küünalde, juhtmete (silikoon) ja süütepooli vahetuse ette. Auto on viimsed sõidud teinud sellised hoovilt garaazi vaid, ehk väga lühikesed külma otsa sõidud. Mahakeeratud küünlad olid kõik õlised (mitte bensused), samas auto käivitub pmst. ideaalselt, kuid töötab vaid tooreklapiga. Gaasi andmisel (klapp kinni) kukub puterdama ja hakkab lämbuma. Lasin mootoril vast mitu min. kohapeal tiksuda (poole toore klapiga käib hästi), aga nii kui klapp kinni lükata siis isegi tühikäigul tahab välja hakata surema.
Soovitused? - karpaga seoses?, klapisääretihendid, õlirõngad, vms? Klapisääretihendite kohta mainiks, et õlikulu pole õnnestunud kuidagi mõõta, alles õli eelmise omaniku poolt vahetatud ja minu käes on see auto vaid treilal liikunud + viimane kord siis õuest garaazi omal jõul, samas loomulikult on toore lõhn üleval ja on ka mingi suits taga, kuid üksi suht kehv seda suitsu kogust ja värvi tshekata.
Homme teen uute asjadega proovi käivituse.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Tegelikult tuleks nüüd ära otsustada, mispidi see tooreklapp lahti ja mispidi ta kinni on, eksole.
Reeglina ta ikkagi lükatakse lahti ja tõmmates läheb kinni.
Ühesõnaga - täielikult avatuna ei käi ei peast ega p---sest? Mootori töö temperatuuri võiks kindlasti üle vaadata enne kui kuskilt midagi keerama hakatakse. Alla 60*C kohe kindlasti ma midagi ei näpiks. Normaalne on tegelikult vähemalt 80*C, et aimu saada, mis tegelikult toimub.
Süüte ajastus ja klapivahed number üks.
Karburaatori ja sisselaske lisaõhk number kaks.
Reeglina ta ikkagi lükatakse lahti ja tõmmates läheb kinni.
Ühesõnaga - täielikult avatuna ei käi ei peast ega p---sest? Mootori töö temperatuuri võiks kindlasti üle vaadata enne kui kuskilt midagi keerama hakatakse. Alla 60*C kohe kindlasti ma midagi ei näpiks. Normaalne on tegelikult vähemalt 80*C, et aimu saada, mis tegelikult toimub.
Süüte ajastus ja klapivahed number üks.
Karburaatori ja sisselaske lisaõhk number kaks.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Kõik õige, ikka niipidi jah selle tooreklapiga.logman kirjutas: ↑25 Okt 2021 02:32 Tegelikult tuleks nüüd ära otsustada, mispidi see tooreklapp lahti ja mispidi ta kinni on, eksole.
Reeglina ta ikkagi lükatakse lahti ja tõmmates läheb kinni.
Ühesõnaga - täielikult avatuna ei käi ei peast ega p---sest? Mootori töö temperatuuri võiks kindlasti üle vaadata enne kui kuskilt midagi keerama hakatakse. Alla 60*C kohe kindlasti ma midagi ei näpiks. Normaalne on tegelikult vähemalt 80*C, et aimu saada, mis tegelikult toimub.
Süüte ajastus ja klapivahed number üks.
Karburaatori ja sisselaske lisaõhk number kaks.
Aga tundub, et liigapalju õhku talle praegu ei meeldi. Aga nagu öeldud, proovin täna mootori soojaks ajada ja siis vaadata ja klapiga mängida, kuidas käitub.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Siin siis lubatud videolõik (palju sealt kuulda või näha on, on iseasi), kuid tundub, et eilne küünalde+juhtmete+pooli vahetus tegi elu palju ilusamaks, ilmselt hetkel näppima ei hakka midagi, kuna lasi ka päris lahtise klapiga gaasitada.
Vahepeal tõukasin autot natuke väljapoole, kuna ei tahtnud väga garaazi täis haisutada, hakkan tilu-lilu jälle maha kruttima.
https://www.youtube.com/watch?v=-j4uHO0 ... l=Tiit6666
Edit: tänud foorumlasele, kes viitas, et video olin privaatseks unustanud. Nüüd peaks näha olema.
Vahepeal tõukasin autot natuke väljapoole, kuna ei tahtnud väga garaazi täis haisutada, hakkan tilu-lilu jälle maha kruttima.
https://www.youtube.com/watch?v=-j4uHO0 ... l=Tiit6666
Edit: tänud foorumlasele, kes viitas, et video olin privaatseks unustanud. Nüüd peaks näha olema.
Viimati muutis TiitR, 26 Okt 2021 14:57, muudetud 2 korda kokku.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Harutamine hakkab vaikselt lõpusirgele saama. Tänaseks siis kogu liisturing ja stanged-tuled-viled eemaldatud. Esitiivapealsed suunad jätsin külge, kuna olid mõlemad suht pekkis ja pole mõtet maha harutada ja miks ka juhipoolsele tiivale, siis allpool piltidelt näha, et välja koorus selline seis, et sai ka juhipoolne esitiib juurde tellitud.
Paremale poole on kuhugi pihta saanud (kõks on kerge olnud ja vaid plekk on kannatada saanud, lansekas kenasti omal kohal ja täiesti sirge) ja selle tarbeks on juba tiib ja esipõll olemas. Lisaks autot ülestõstes möönasin, et läheb uus ka parempoolne poolraam (pole vist mõtet keevitusega üldse jamadagi seal). Aga muidu põhi ilus ja plussiks, et põhja alt, logarite alt, stangede seest ja põlled olid omal ajal kellegil korralikult mingi mastiksiga ära mökerdatud, kõik poldid tulid kenasti lahti ja metall sealt alt on tugev.
Esialgu jäävad ukselingid külge ja aknad ette, kuna läheb detailide vahetusse ja keevitusse. Kui sealt tagasi, siis uus uks ette, uksed paljaks, jne... ning värvi eeltöödesse.
Suureks plussiks minu silmis on see, et auto nüüdseks 2 ööpäeva garaazis olnud ja mitte tilkagi mingeid vedelikke pole maha tilkunud
Esialgu kõik.
Paremale poole on kuhugi pihta saanud (kõks on kerge olnud ja vaid plekk on kannatada saanud, lansekas kenasti omal kohal ja täiesti sirge) ja selle tarbeks on juba tiib ja esipõll olemas. Lisaks autot ülestõstes möönasin, et läheb uus ka parempoolne poolraam (pole vist mõtet keevitusega üldse jamadagi seal). Aga muidu põhi ilus ja plussiks, et põhja alt, logarite alt, stangede seest ja põlled olid omal ajal kellegil korralikult mingi mastiksiga ära mökerdatud, kõik poldid tulid kenasti lahti ja metall sealt alt on tugev.
Esialgu jäävad ukselingid külge ja aknad ette, kuna läheb detailide vahetusse ja keevitusse. Kui sealt tagasi, siis uus uks ette, uksed paljaks, jne... ning värvi eeltöödesse.
Suureks plussiks minu silmis on see, et auto nüüdseks 2 ööpäeva garaazis olnud ja mitte tilkagi mingeid vedelikke pole maha tilkunud
Esialgu kõik.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Täna garaazis pikalt ei ole (liiga palju keemiat õhus ), lamellkettaga sai pagassi põhi, pagassi äär, tagapõllel tihendialune ja varuaratta roostesed kohad üle teha ja eboksiidi alla.
Ja kuna garaaz haiseb keemia järele, siis hea sirvida töökaaslase käest laenatud kirjandust
Ja kuna garaaz haiseb keemia järele, siis hea sirvida töökaaslase käest laenatud kirjandust
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Niikaua, kui mina garaažis Bertat harutan, jõudsid kohale kõik esimesed õõtsad + sületäis esisilla juppe (šarniirid, rooliotsad, roolivarras). Hetkel veel vajaka mõlematele õõtsadele puksid ja poldid. Kereplekkidest on saabumata veel vasak esitiib ja kui see ka kohal, siis üritan tuttavale garaaži sokutada, et detaile vahetama hakata.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Eile ja täna sai asjaga niikaugele, et mittevahetavate detailidelt sai roostealged eemaldatud, Brunoxiga kokku tehtud ja ootele jäetud. Hakkasin salongis ringi vaatama ja erinevaid asju seal näppides tõdesin, et soojakraanide hoovad ei liigu nii, kuis peaksid. Ülemine liigub mega kangelt ja alumine täitsa tühja. Ülemise hoova tross on lihtsalt soojakraani tagant ära ja kõris eriti ei liigu, kraani enda sain korralikult liikuma.
Uurides ja puurides tõdesin, et ilma armatuurlauda eemaldamata ma seal selgust ei saa. Natuke pusimist ja armatuurlaud salongist väljas (kellad panin hetkel tagasi, et mitte pistikuid ära unustada), aga vastu vaatas siis olukord, kus alumise hoova tross oli otsast murdunud ja tagant ära, ajutiselt painutasin purunenud otsa tagasi ja tross ise liikus hästi, kuid ülemise tross oli nii kinni, et oli juba kõri liikuma ajanud ja sealt ka see kangus.
Aga ühesõnaga, lähevad mõlemad uued trossid.
Uurides ja puurides tõdesin, et ilma armatuurlauda eemaldamata ma seal selgust ei saa. Natuke pusimist ja armatuurlaud salongist väljas (kellad panin hetkel tagasi, et mitte pistikuid ära unustada), aga vastu vaatas siis olukord, kus alumise hoova tross oli otsast murdunud ja tagant ära, ajutiselt painutasin purunenud otsa tagasi ja tross ise liikus hästi, kuid ülemise tross oli nii kinni, et oli juba kõri liikuma ajanud ja sealt ka see kangus.
Aga ühesõnaga, lähevad mõlemad uued trossid.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Täna tõmbasin meie Mekre Moto-sse kõne peale, et kas neil soojenduskraani trosse on, vastati, et vaid pikkuse järele käib. Selge - vanad maha ja kaasa.
Salongiradikas oli üllatavalt korralik seal all.
Eile saabus Venest Laagrisse ka mu viimane otsitud detail (vasak esitiib) ja viisin selle juba töökotta. Hetkel ootangi töökoja taga, kunas seal saadakse 1 aparaat eest minema ja saab vb hakata otsast detaile vahetama.
Salongiradikas oli üllatavalt korralik seal all.
Eile saabus Venest Laagrisse ka mu viimane otsitud detail (vasak esitiib) ja viisin selle juba töökotta. Hetkel ootangi töökoja taga, kunas seal saadakse 1 aparaat eest minema ja saab vb hakata otsast detaile vahetama.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Pole juppaega midagi kirjutanud, aga ega suurt polegi midagi lisada, kui et soojenduskraani trossid sain vahetatud (pikemat trossi pidin 2x ostma, kuna uus Venest tulnud tross oli originaalist 2cm lühem ja juppaega pusisin ja aru ei saanud, mida valesti teen, et ei saa kraani lõpuni ei kinni, ega lahti, lõpuks täna tõin originaali Ülo Ärist ära ja kõik kohe timm).
Ootan siiani, et keevitajal vabaneks ruum detailide vahetamiseks, äkki see nädala lõpp saab lõpuks sinna transportida).
Jupp aega otsisin siin 06 orig. ilukilpe (väga korralikke muidugi) ja paar päeva tagasi jäi kuulutus silma ja täna sain kätte.
Ootan siiani, et keevitajal vabaneks ruum detailide vahetamiseks, äkki see nädala lõpp saab lõpuks sinna transportida).
Jupp aega otsisin siin 06 orig. ilukilpe (väga korralikke muidugi) ja paar päeva tagasi jäi kuulutus silma ja täna sain kätte.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Mul teema ka siin väga soiku jäänud ja ütleme ausalt, tuttav, kes plekitöid oli nõus tegema, venitas sellega üle 2 kuu, kuid tänaseks on kogu pehme osa asendatud ja alustasin ettevalmistusega, et saaks kunagi ka värvi alla.
Tõin koju ära ja alustasin värskelt vahetatud detailide seestpoolt konserveerimisega (tegin meelega õues, kuna see keemia ikka haises rõvedalt)
Seejärel viskasin seest sisu tühjaks
Juhipoolt avastasin põhjast veel paar auku, mis läheb lappimisele
Täna eemaldasin klaasid eest ja peab ütlema, et see pool seal vähemalt on täiesti ilus, paar pindmise roostega kohta oli. See pruuni, mis katuse servast paistab, pole rooste, vaid mingi määrde moodi asi.
Tõin koju ära ja alustasin värskelt vahetatud detailide seestpoolt konserveerimisega (tegin meelega õues, kuna see keemia ikka haises rõvedalt)
Seejärel viskasin seest sisu tühjaks
Juhipoolt avastasin põhjast veel paar auku, mis läheb lappimisele
Täna eemaldasin klaasid eest ja peab ütlema, et see pool seal vähemalt on täiesti ilus, paar pindmise roostega kohta oli. See pruuni, mis katuse servast paistab, pole rooste, vaid mingi määrde moodi asi.