21011, K77, 1979
21011, K77, 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21011, K77, 1979
Autoks siis 21011, tehasest väljus 79-ndal aastal.
Elus on olnud paar erinevat lada, kuid lemmikuks on olnud ja jäänud ikka 2101.
Vahelduva eduga erinevaid käinud vaatamas, kuid selle "õige" leidsin septembrist Rakvere kandist. Kuna ise asun Haapsalu lähedal, siis sai pikem sõit ette võetud ja pill ära toodud. Oli talle tehtud viimased paar aastat ülevaatusi ainult ja hoitud kuivas ruumis ja pigem vähem sõidetud. Eelmine omanik rääkis ka, et oli tundund ka esimest omanikku, et ajalugu peaks olema autol täitsa viisakas, seda kinnitasid ka paljud originaal jupid ja paberid, mis koristades välja tulid.
Esmane plaan oli teha ülevaatus ära ja ka natukene sügist nautida, kuid kahjuks selleni väga ei jõudnud. Aeg läks lennates ja ennem kui jõudsin, tuli juba "talv" kätte.
Algselt kui tõin, oli auto värv ikka päris jubedalt pleekinud ja tuhmunud. Poleerisin kere üle ja alt tuli välja väga okei ja viisakas punane toon. Kui algselt oli plaan autol ka värvi vahetada, siis enam mitte, jääb sama hea punane. Kuu aega tagasi sai pill lükatud garage alla ja nüüd õhtutit vaikselt hakanud nokitsema. Päris juppideks ma teda tõmbama ei hakka ja ei näe ka otsest vajadust hetkel. Pigem vaatan "potentsiaalsed" kohad üle ja parandan need ära. Praegu on üllatused olnud pigem positiivsed. Kere on üpris heas olukorras ja päris uut keevitama kindlasti ei pea. TO DO LIST:
- Põhja alt lahtine mastiks minema ja terve põhi uue mastiksiga ära katta
- Pagasnik ja varuratta juurest keevitada ja mastiks peale
- Lihvida/kruntida/värvida
- Sild üle vaadata
- Survelaager ära vahetada
OSTUNIMEKIRI:
- Juhiiste (pruun nahk)
- Juhi turvavöölukusti
- Esiklaas
- Paar cm madalamad vedrud
Ja kaamera ja töötlusega saab imesid teha
Elus on olnud paar erinevat lada, kuid lemmikuks on olnud ja jäänud ikka 2101.
Vahelduva eduga erinevaid käinud vaatamas, kuid selle "õige" leidsin septembrist Rakvere kandist. Kuna ise asun Haapsalu lähedal, siis sai pikem sõit ette võetud ja pill ära toodud. Oli talle tehtud viimased paar aastat ülevaatusi ainult ja hoitud kuivas ruumis ja pigem vähem sõidetud. Eelmine omanik rääkis ka, et oli tundund ka esimest omanikku, et ajalugu peaks olema autol täitsa viisakas, seda kinnitasid ka paljud originaal jupid ja paberid, mis koristades välja tulid.
Esmane plaan oli teha ülevaatus ära ja ka natukene sügist nautida, kuid kahjuks selleni väga ei jõudnud. Aeg läks lennates ja ennem kui jõudsin, tuli juba "talv" kätte.
Algselt kui tõin, oli auto värv ikka päris jubedalt pleekinud ja tuhmunud. Poleerisin kere üle ja alt tuli välja väga okei ja viisakas punane toon. Kui algselt oli plaan autol ka värvi vahetada, siis enam mitte, jääb sama hea punane. Kuu aega tagasi sai pill lükatud garage alla ja nüüd õhtutit vaikselt hakanud nokitsema. Päris juppideks ma teda tõmbama ei hakka ja ei näe ka otsest vajadust hetkel. Pigem vaatan "potentsiaalsed" kohad üle ja parandan need ära. Praegu on üllatused olnud pigem positiivsed. Kere on üpris heas olukorras ja päris uut keevitama kindlasti ei pea. TO DO LIST:
- Põhja alt lahtine mastiks minema ja terve põhi uue mastiksiga ära katta
- Pagasnik ja varuratta juurest keevitada ja mastiks peale
- Lihvida/kruntida/värvida
- Sild üle vaadata
- Survelaager ära vahetada
OSTUNIMEKIRI:
- Juhiiste (pruun nahk)
- Juhi turvavöölukusti
- Esiklaas
- Paar cm madalamad vedrud
Ja kaamera ja töötlusega saab imesid teha
Viimati muutis K77, 29 Apr 2021 21:11, muudetud 4 korda kokku.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 2101, K77, 1979
Reg. number
Jäta sama number st. ilma europlärakata.
AEG annab arutust.
Jäta sama number st. ilma europlärakata.
AEG annab arutust.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Re: 2101, K77, 1979
Pildi järgi paistab olevat 21013. Või on kere lihtsalt peale suurt õnnetust ära vahetatud?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Re: 2101, K77, 1979
Number on plaanis jätta samana. Leidsin Tartus ka ühe firma kes "renoveerib" ka vanema nr märgi ära.
Passi järgi on 21011
// Aga liigun hetkel keretöödega edasi.
Paar plekki veel vaja keevitada, siis peaks üldiselt olema kerega ok. Põhi on ka osaliselt puhtaks tehtud. Peale seda peaks saab hakata põhjamastiksiga möksitama.
Re: 21011, K77, 1979
Pikalt foorumist paus olnud, kuid areng on toimunud.
Kere probleemsemad kohad on keevitatud ja auto ootab nüüd värvimist.
Vahepeal sai toodud üks 2101 ka juurde varuosadeks.
Varsti ehk tuleb viisakamaid pilte ka juba.
Kere probleemsemad kohad on keevitatud ja auto ootab nüüd värvimist.
Vahepeal sai toodud üks 2101 ka juurde varuosadeks.
Varsti ehk tuleb viisakamaid pilte ka juba.
Re: 21011, K77, 1979
Täna viisin maalrite kätte ära, teevad veel viimase lihvimise/pahteldamise ja nädala lõpus saab uue värvi peale.
- Manused
-
- received_479049866553414.jpeg (135.28 KiB) Vaadatud 8680 korda
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Re: 21011, K77, 1979
Lada käib lihtsasti juppideks. Parema tulemuse saab kui üleliigsed asjad eemaldada. Maalritöö piisavalt kuluks ettevõtmine, et kohe algusest korralikult teha ja lingid, liistud tuled korrektselt eemaldada.
Re: 21011, K77, 1979
Tänasest auto tagasi ja saab alustada komplekteerimisega.
Juurde sai ostetud ka laiad plekid, mis lähevad värvimisse kõigepealt.
Lisaks saatsin nr-märgid kuskile Tartusse renoveermisse? Loodame, et tulevad varsti siis ikka tagasi ka.
//Uuendasin ka OSTU nimekirja.
Juurde sai ostetud ka laiad plekid, mis lähevad värvimisse kõigepealt.
Lisaks saatsin nr-märgid kuskile Tartusse renoveermisse? Loodame, et tulevad varsti siis ikka tagasi ka.
//Uuendasin ka OSTU nimekirja.
- Manused
-
- IMG_20210416_184058.jpg (623.08 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210256_565.jpg (89.77 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210306_491.jpg (87.7 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210258_755.jpg (84.32 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210309_149.jpg (82.9 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210301_424.jpg (88.43 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210311_338.jpg (91.13 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210304_000.jpg (87.04 KiB) Vaadatud 8480 korda
-
- IMG_20210415_210313_156.jpg (84.81 KiB) Vaadatud 8480 korda
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21011, K77, 1979
Esiiluvõre tagune mustaks, C - piilari tuulutusrestide tagune mustaks.
Re: 21011, K77, 1979
Täna sai väheke uusi juppe toodud + uus esiklaas ka ära tellitud.
Step by step, suvele lähemale.
Step by step, suvele lähemale.
- Manused
-
- IMG_20210419_215600.jpg (1009.89 KiB) Vaadatud 8338 korda
Re: 21011, K77, 1979
Vahepeal natukene nokitsenud:
- Sillas vahetanud kulunud puksid uute vastu
- Tuled / viled kõik külge pannud
- Uued klaasid / tihendid
- Veljed värvitud
- Uued rehvid
Kõige suurema peavalu on tekitanud nüüd puuduv turvavöö lukusti: https://ladaklubi.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=16047
Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kellel võiks kuskil sellist vedeleda, oleksin väga tänulik.
Siis võiks juba hakata vaatama ülevaatuse suunas.
Ilusaid pilte väga pole veel...
- Sillas vahetanud kulunud puksid uute vastu
- Tuled / viled kõik külge pannud
- Uued klaasid / tihendid
- Veljed värvitud
- Uued rehvid
Kõige suurema peavalu on tekitanud nüüd puuduv turvavöö lukusti: https://ladaklubi.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=16047
Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kellel võiks kuskil sellist vedeleda, oleksin väga tänulik.
Siis võiks juba hakata vaatama ülevaatuse suunas.
Ilusaid pilte väga pole veel...
Re: 21011, K77, 1979
Nv update:
- Lisasin viimased jupid veel kerele külge
- Vahetasin mootoris õli ja filtri
- Kuna sidur võttis liiga põhjast minu jaoks, siis vahetasin õli ka seal ja õhutasin ära. Jäi palju parem
Nüüd veel oleks vaja vahetada ära klaasipesuvedeliku pump, töötab, kuid natukene liiga nõrglt ning küünlad ja juhtmed.
Lisaks vahetan ära ka käigukasti õli. Kuna masin pikalt seisnud, siis päris täpselt ei tea mis seal üldse sees on.
Mainin juurde, et kindlasti tulevad natukene madalamad vedrud ka, kuid need siis peale ülevaatust juba, mille plaanin ette võtta järgmine nädal.
- Lisasin viimased jupid veel kerele külge
- Vahetasin mootoris õli ja filtri
- Kuna sidur võttis liiga põhjast minu jaoks, siis vahetasin õli ka seal ja õhutasin ära. Jäi palju parem
Nüüd veel oleks vaja vahetada ära klaasipesuvedeliku pump, töötab, kuid natukene liiga nõrglt ning küünlad ja juhtmed.
Lisaks vahetan ära ka käigukasti õli. Kuna masin pikalt seisnud, siis päris täpselt ei tea mis seal üldse sees on.
Mainin juurde, et kindlasti tulevad natukene madalamad vedrud ka, kuid need siis peale ülevaatust juba, mille plaanin ette võtta järgmine nädal.
Re: 21011, K77, 1979
Uuendasin vahepeal:
- Uus klaasipesupaak ja pump, võtsin siis soovitatud uue ja vähe võimsama "lääne" süsteemi.
- Uued küünlajuhtmed ja küünlad.
Ja homme plaan siis minna vaatama ülevaatuse suunas.
- Uus klaasipesupaak ja pump, võtsin siis soovitatud uue ja vähe võimsama "lääne" süsteemi.
- Uued küünlajuhtmed ja küünlad.
Ja homme plaan siis minna vaatama ülevaatuse suunas.
Re: 21011, K77, 1979
Tänasest siis uuesti üks lada toodud tagasi tänavatele!
Ülevaatus läks puhtalt, ei norisetud millegi kallal. Mainiti küll, et veljed peaks ära vahetama, mida lubasin lähijal ka teha.
Ülevaatus läks puhtalt, ei norisetud millegi kallal. Mainiti küll, et veljed peaks ära vahetama, mida lubasin lähijal ka teha.
Re: 21011, K77, 1979
Hetkel pigem natukene naudin kilomeetreid.
Aga vahetasin käigukasti õli ka ära vahepeal ja nüüd rõhk natukene rohkem sisemusel. Ikkagi vist plaanin peita ära ka raadio ja kõlarid kuskile.
Aga vahetasin käigukasti õli ka ära vahepeal ja nüüd rõhk natukene rohkem sisemusel. Ikkagi vist plaanin peita ära ka raadio ja kõlarid kuskile.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: 21011, K77, 1979
Raadio kindalaekasse ning kõlarid esimeste istmete alla
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Re: 21011, K77, 1979
Selline plaan endal ka oli. Samas hetkel täidab ka eesmärki bluetooth kõlar päris hästi.
Mingi viisakas vibratsioon on sees 90ga sõites.
Tuleb käigukasti juurest. Arvatavasti kardaanis asi. Homme kontrolliks üle kanalil.
Re: 21011, K77, 1979
Vahepeal kirjutada pole jõudnud, pigem naudime kilomeetreid
Lisaks sai ära vahetatud esimesed sarniirid, vedrud js amordid. Ette läksid ka siis madalamad vedrud.
Lisaks sai ära vahetatud esimesed sarniirid, vedrud js amordid. Ette läksid ka siis madalamad vedrud.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: 21011, K77, 1979
Kus kohast amordid ja vedrud muretsesid/soetasid?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Re: 21011, K77, 1979
Aeromotorsist tuleb enamus. Saab vähe kvaliteetsemaid juppe ka.