2107, reiner, 1988
2107, reiner, 1988
2107, reiner, 1988
Nii mõnedki juba vähem või rohkem on antud masina käekäiguga kursis, siis arvasin, et miks mitte ka siin aeg ajalt kajastada antud isendi kohta.
Masin on toodud aastaid tagasi Rootsist, kus ta suures pildis selliseks ehitati. Meie ostsime kuskilt Lääne Eestist, kus paar talve sellega jääradasid sõidetui.
Mootorit pole veel lahti võtnud, aga väidetavalt "Audi sisu". Eks kunagi kui vajadus tekib, vaatame karule kõhtu ka. Autol kogu salong rätsepa poolt üle käidud, kohati väga korralik töö ja samas täielikult üle jala tehtud.
Tegelikult juba eelmine aasta tekkis mõte, et võiks arvele võtta, kuna dokumendid olemas. Selle aasta alguses sai see siis tehtud enne WinterCampi. Selleks oli vaja eemaldada need võimsad stanged ja Xenon tuled ning lisaks teostada pidurite värskendus ning alusvanker üle käia.
Campiks oli masin stardivalmis. WinterCampi elas masin kenasti üle. Tuli välja paar erinevat kolksu nii esi- kui tagasillast, mis vajavad tähelepanu. Lisaks kadusid ära pooltuled. Ühesõnaga tahab natuke näppimist enne järgmist väljasõitu. Eks jooksvalt proovin teemat täiendada. Suve hooajaks juba ettevalmistused käivad.
Seniks püsige terved!
Auto sai tegelikult soetatud juba 2 aastat tagasi. Isale pakuti ja nii saigi, igaks juhuks treilaga vaatama mindud ja ega tühja treilaga enam tagasi ei hakanud sõitma. Tegelikult oli küsitud hind ja masina komplektsus liiga hea, et mitte osta. (duubel karpad "suure" kone peal, lukuga sild, jooks piike kaasa + valuvelje jooks ning kõige suurem + kere ise)Masin on toodud aastaid tagasi Rootsist, kus ta suures pildis selliseks ehitati. Meie ostsime kuskilt Lääne Eestist, kus paar talve sellega jääradasid sõidetui.
Mootorit pole veel lahti võtnud, aga väidetavalt "Audi sisu". Eks kunagi kui vajadus tekib, vaatame karule kõhtu ka. Autol kogu salong rätsepa poolt üle käidud, kohati väga korralik töö ja samas täielikult üle jala tehtud.
Tegelikult juba eelmine aasta tekkis mõte, et võiks arvele võtta, kuna dokumendid olemas. Selle aasta alguses sai see siis tehtud enne WinterCampi. Selleks oli vaja eemaldada need võimsad stanged ja Xenon tuled ning lisaks teostada pidurite värskendus ning alusvanker üle käia.
Campiks oli masin stardivalmis. WinterCampi elas masin kenasti üle. Tuli välja paar erinevat kolksu nii esi- kui tagasillast, mis vajavad tähelepanu. Lisaks kadusid ära pooltuled. Ühesõnaga tahab natuke näppimist enne järgmist väljasõitu. Eks jooksvalt proovin teemat täiendada. Suve hooajaks juba ettevalmistused käivad.
Seniks püsige terved!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: 2107, reiner, 1988
Kõva pill, Reineri firmamärk stanged ka küljes Uute tehnonõuete valguses, weberid probleeme/haiglast huvi ei tekitanud? Kuigi vist näpuga järge ajades on sisselaske ümberehitus ikkagi keelatud ( ) aga muidu pane või v8.
m'kay
Re: 2107, reiner, 1988
Samad stanged, teine auto. Polnud rohkem ühtegi korralikku valmis komplekti parasjagu võtta.ToM kirjutas:Kõva pill, Reineri firmamärk stanged ka küljes Uute tehnonõuete valguses, weberid probleeme/haiglast huvi ei tekitanud? Kuigi vist näpuga järge ajades on sisselaske ümberehitus ikkagi keelatud ( ) aga muidu pane või v8.
Ütleme nii, et karbunaatoritega probleeme ei olnud
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Re: 2107, reiner, 1988
Peale WinterCampi on pisut masinat näpitud:
Vast kõige silmapaistvam osa on BBS-i võluveljed, mis mul pikalt keldris tolmu kogusid. Need sai Keila Värvikuningas puhtaks ja uue värvkatte. Õnneks vedelesid riiulis ühed VW kapslid, mis sai lintlihvijaga siledaks lastud ning hõbedase velje spreiga üle käidud.
Üks õhtu sai pikalt laadimist otsitud. Geneka vahetusega sai ka see leitud. Samas asendis olles auto all, sai ka starter ära vahetatud. Vanal olid lõtkud nii suured, et hakkas kinni pooma.
Tagasilla lühikeste varraste poldid üle pingutatud.
Vasakul esimese ratta juures oli sagimist rohkem - vahetatud said laager ja alumine sarniir. Aga põhiline kolks tuli ikkagi alumisest amordikinnitusest, mis oli ka täiesti lahti.
Aga selleks, et amorti küljest saada, tuli otsfreesiga amordi ülemine mutter ära hävitada. Lisaks murdus õõtsa küljes üks amordikronsa kinnituspolt. Mõneks juhuks sai asendatud mõlemad alumised M10 poltidega.
Lõpuks sai kõik kokku ja kolksuvabaks ning sai käidud ka Pärnu Lada ride üritusel. *Kui kellelgi on vedelemas korraliku 07 iluvõre, siis võib julgelt pakkuda.
Vast kõige silmapaistvam osa on BBS-i võluveljed, mis mul pikalt keldris tolmu kogusid. Need sai Keila Värvikuningas puhtaks ja uue värvkatte. Õnneks vedelesid riiulis ühed VW kapslid, mis sai lintlihvijaga siledaks lastud ning hõbedase velje spreiga üle käidud.
Üks õhtu sai pikalt laadimist otsitud. Geneka vahetusega sai ka see leitud. Samas asendis olles auto all, sai ka starter ära vahetatud. Vanal olid lõtkud nii suured, et hakkas kinni pooma.
Tagasilla lühikeste varraste poldid üle pingutatud.
Vasakul esimese ratta juures oli sagimist rohkem - vahetatud said laager ja alumine sarniir. Aga põhiline kolks tuli ikkagi alumisest amordikinnitusest, mis oli ka täiesti lahti.
Aga selleks, et amorti küljest saada, tuli otsfreesiga amordi ülemine mutter ära hävitada. Lisaks murdus õõtsa küljes üks amordikronsa kinnituspolt. Mõneks juhuks sai asendatud mõlemad alumised M10 poltidega.
Lõpuks sai kõik kokku ja kolksuvabaks ning sai käidud ka Pärnu Lada ride üritusel. *Kui kellelgi on vedelemas korraliku 07 iluvõre, siis võib julgelt pakkuda.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Re: 2107, reiner, 1988
Pole pikalt midagi kirjutanud. Põhjuseks see, et pole midagi suurt kirjutada olnud.
Talve hooajaks pole isegi õiget rehvi alla pannud.
Aga, et teema värske püsiks, siis üks pilt vahelduseks. Sai televisiooni jaoks käidud autosid rivistamas.
Teravam silm näeb, et koha on ka leidnud uus iluvõre. Juhuslikult sai enda varude hulgast üks leitud.
Talve hooajaks pole isegi õiget rehvi alla pannud.
Aga, et teema värske püsiks, siis üks pilt vahelduseks. Sai televisiooni jaoks käidud autosid rivistamas.
Teravam silm näeb, et koha on ka leidnud uus iluvõre. Juhuslikult sai enda varude hulgast üks leitud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Re: 2107, reiner, 1988
Peale Jõule sai pisut aega garaažis veedetud eesmärgiga rootslane uuesti tänavale tuua. Seisis ta suurusjärgus aastakese ilma tähelepanu ja ülevaatuseta.
Mõnda aega tagasi sai Miku käest jooks 14" võluvelgi soetatud, et keldris kasutult seisvad Conti IceContactid alla saaks.
Lisaks sai tagasild tuttavaks tehtud torseniga. Algselt oli teadmine, et lukk on olemas, aga reaalsus oli midagi muud.
Masina käivitamisega oli koguaeg tükk tegu. Kahtlusi oli mitu, aga peamine laskus aku + juhtmele, mis pagassist ette jooksis.
Nimelt tegu oli vana "hea" juhtmega, mis leiab tavaliselt kasutust audiosüsteemide puhul. Ilmselgelt selle ristlõige (vist oli 10mm2) on sellise pika trassi peale vähe. Lisaks sellele, oli juhe ka vastu vl kollektorit käinud ja pole ime, et vool läbi ei mahtunud: Asemele läks 25mm2 kaabel ning kävitumisega probleeme enam pole.
Eile sai ka ülevaatus tehtud ja saab nüüd talverõõme nautida
Mõnda aega tagasi sai Miku käest jooks 14" võluvelgi soetatud, et keldris kasutult seisvad Conti IceContactid alla saaks.
Lisaks sai tagasild tuttavaks tehtud torseniga. Algselt oli teadmine, et lukk on olemas, aga reaalsus oli midagi muud.
Masina käivitamisega oli koguaeg tükk tegu. Kahtlusi oli mitu, aga peamine laskus aku + juhtmele, mis pagassist ette jooksis.
Nimelt tegu oli vana "hea" juhtmega, mis leiab tavaliselt kasutust audiosüsteemide puhul. Ilmselgelt selle ristlõige (vist oli 10mm2) on sellise pika trassi peale vähe. Lisaks sellele, oli juhe ka vastu vl kollektorit käinud ja pole ime, et vool läbi ei mahtunud: Asemele läks 25mm2 kaabel ning kävitumisega probleeme enam pole.
Eile sai ka ülevaatus tehtud ja saab nüüd talverõõme nautida
Lower your standards and you'll never be disappointed!