21063 1300SL, Tony_2106, 1990
21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Surved on ikka nadid
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- hevi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
hevi kirjutas:Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.
Mõõtsin silinder haaval, kasutades starterit.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- hevi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Muud moodi kui starteriga ja ühe silindri haaval ei kujuta eriti mõõtmist ettegi. Aga kui ülejäänud väljatoodud punktid olid tegemata siis on lootust et tegelikud näidud on paremad kui need mis praegu tulid.Tony_2106 kirjutas:Mõõtsin silinder haaval, kasutades starterit.hevi kirjutas:Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Kõik küünlad maha, kiirendi pedaal pöhja ja TTÜ mäest 4.käiguga alla.
MännikuLaiali.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Mõtled ikka seda TTÜ lähedal olevat Suusahüppemäge?Walter kirjutas:Kõik küünlad maha, kiirendi pedaal pöhja ja TTÜ mäest 4.käiguga alla.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Täna sai siis proovitud karburaatori vahetust, enne tegin igaks juhuks pildid ära, kuidas kõik olema peab. Avastasin, et kinnitusmutrid olid lõdvalt kinni.
Ja siin siis uus karpa koos vanema vennaga
Ja siin siis uus karpa koos vanema vennaga
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Pole ammu seda teemat uuendanud Parandame vea.
Täna saabus siis pisike pakk Valgele masinale, kus olid sees:
1. Tikkpoldid
2. Rattamutrid
3. Õlifilter
4. Kütusepump koos tihendiga (võibolla kasutan seda teisel masinal, kuid pole veel otsustanud)
5. Rooliadapter sportroolile
6. RRS Rally Sportrool koos signaalinupuga.
Paar pilti ka:
Täna saabus siis pisike pakk Valgele masinale, kus olid sees:
1. Tikkpoldid
2. Rattamutrid
3. Õlifilter
4. Kütusepump koos tihendiga (võibolla kasutan seda teisel masinal, kuid pole veel otsustanud)
5. Rooliadapter sportroolile
6. RRS Rally Sportrool koos signaalinupuga.
Paar pilti ka:
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Jõudu!Kütusepumbal käsitsi ettelöömishooba ei olegi,või fotol lihtsalt ei paista?
Uus karburaator,kui saladus ei ole,palju maksis?
Uus karburaator,kui saladus ei ole,palju maksis?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
See kütusepump on jah ilma ettelöömise hoovata, kuid vb võtan garaažist koos hoovaga originaali ja seda antud Pumpa kasutan hoopis teisel masinal. Karburaator maksis 176,86€.arvi100 kirjutas:Jõudu!Kütusepumbal käsitsi ettelöömishooba ei olegi,või fotol lihtsalt ei paista?
Uus karburaator,kui saladus ei ole,palju maksis?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Paar pilti Youngtimer "Time Attack" 2019 ürituselt.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Täiustaks siis valge masina teemat ka vahelduseks. Nimelt vasaku ukse link hakkas jamama ning ei saanud ukst enam lahti. Eeldasin, et midagi on äkki katki või vahele läinud. Tellisin igaks juhuks osta.ee kaudu uued/kasutatud ukselingid esiustele. Täna sai ära vahetatud juhipoolne ukselink koos lukusüdamikuga. Ja tuli välja, et lingi mitte töötamiseks pole palju vaja, kui pisikese nikkli tüki murdumist ja ongi link ebaadekvaatselt töötamas. Mis selgus on pildil näha.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Nüüd on mure niiskuse kogunemisega salongis ja pagasiruumis. Klaasid on udused ja pagasiluuk märg niiskusest. Eeldan, et viga võib olla tihendites?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Leia poest umbes midagi sellist -
https://www.niiskuseimaja.ee/et/humidit ... imaja.html
Ja osta kohe julgelt rohkem. Üks anum pagasnikusse, teine paigalda salongi.
Isegi kui auto kere ei leki, koguneb temperatuuri kõikumiste tõttu salongi niiskus.
Kasutan analoogset vahendit juba aastaid ja aknad on 100% uduvabad igal ajal. Ilma selle abivahendita oli ainult rist ja viletsus.
Galaxy salong on nii suur, et originaalsoojendused (kaks tükki temal) suutsid udu täielikult eemaldada alles peale paaritunnist praadimist, kuid järgmisel hommikul hakkas sama trall jälle pihta. Kõige hullem oli talveilmadega. Siis oli kogu see kondetsimäga end akende sissepooltele veel selliselt kenasti kinni külmutanud, et hommikuti pidi härmatunud klaase ka seestpoolt nühkima enne, kui inimese moodi sõitu sai alustada.
https://www.niiskuseimaja.ee/et/humidit ... imaja.html
Ja osta kohe julgelt rohkem. Üks anum pagasnikusse, teine paigalda salongi.
Isegi kui auto kere ei leki, koguneb temperatuuri kõikumiste tõttu salongi niiskus.
Kasutan analoogset vahendit juba aastaid ja aknad on 100% uduvabad igal ajal. Ilma selle abivahendita oli ainult rist ja viletsus.
Galaxy salong on nii suur, et originaalsoojendused (kaks tükki temal) suutsid udu täielikult eemaldada alles peale paaritunnist praadimist, kuid järgmisel hommikul hakkas sama trall jälle pihta. Kõige hullem oli talveilmadega. Siis oli kogu see kondetsimäga end akende sissepooltele veel selliselt kenasti kinni külmutanud, et hommikuti pidi härmatunud klaase ka seestpoolt nühkima enne, kui inimese moodi sõitu sai alustada.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Olen kuulnud, et mõned panevad soki sisse kassiliiva ja siis asetavad selle salongi, tagumise aknalaua peale või istme alla.logman kirjutas:Leia poest umbes midagi sellist -
https://www.niiskuseimaja.ee/et/humidit ... imaja.html
Ja osta kohe julgelt rohkem. Üks anum pagasnikusse, teine paigalda salongi.
Samas minnes nüüd tolle spetsiaalse niiskuseimaja juurde tagasi. Mingi aeg tagasi, soetasin ma taolise tegelinski endale koju. Sai see ostetud kauplusest Expert (hetkel ka tootevalikus):
https://www.expert.ee/et/a/niiskuseimaj ... n-aero-360
Lisaks tabletid:
https://www.expert.ee/et/a/taitetableti ... n-aero-360
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Mingi aeg tagasi märkasin juhi ukse kolmnurk klaasi kinnituse ja klaasi vahel roostet. Seega eeldasin, et varsti võib see küljest tulla, kui ühel päeval ust sulgedes, see minema lendaski. Võtsin selle lahti ja iseenesest on sellel lihtne süsteem. Sai siis see tagasi liimitud, kuid kahjuks vale nurga all .
Nüüd leidsin sellele probleemile ka lahenduse:
Nüüd leidsin sellele probleemile ka lahenduse:
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Kuna märkasin sisselaske kollektoril õli, mis kuumusega tossama hakkas, eeldasin, et klapikambrikaane tihend tuleks välja vahetada. Mõeldud tehtud! Mis ma siis avastasin, kui tihendit vahetasin? Piilusin kaane lage ja oh-sa-vana-kurivaim - Plokikaanetihend ongi vaja vahetada. Vanilje kreem klapikambrikaane laes
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
See emulsioon võib olla talvisel ajal lühikeste otsade sõitmise tulemus. Kontens ei jõua mootori soojenedes ära aurustuda. Mul ka olnud, kuigi sõitsin 13km otsasid. Kui karteris õlitase ei tõuse ja värvust ei muuda ning jahutussüsteemist tosool ära ei kao, mina probleemi ei näe.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Jutt õige, sõltuvalt sõidustiilist ja pikkustest ei tähenda see veel kap.remmi. Pigem jälgida õlivarrast, et mis seal toimuma hakkab või kas jahutusvedelik hakkab kaduma või mitte.Edel kirjutas:See emulsioon võib olla talvisel ajal lühikeste otsade sõitmise tulemus. Kontens ei jõua mootori soojenedes ära aurustuda. Mul ka olnud, kuigi sõitsin 13km otsasid. Kui karteris õlitase ei tõuse ja värvust ei muuda ning jahutussüsteemist tosool ära ei kao, mina probleemi ei näe.
Festina lente!