NIva 1,7i 59kW 2003.a. hooldus
NIva 1,7i 59kW 2003.a. hooldus
-
sSimmos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 07 Veebr 2016 21:54
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Niva 1,7i 2003, Volvo v40 1,9D 2000, Chrysler Stratus Cabrio 1998 2,0, Mercedes-Benz W123 200D (1985)
NIva 1,7i 59kW 2003.a. hooldus
Olen nüüdsest ka Niva omanik ja pean tunnistama, et olen masinaga väga rahul. Maanteel ta just suurimat sõidumõnu ei paku, kuid selleks pole ta ka loodud.
Kapoti alt vaatab vastu Bosch-i sissepritsega 1,7-liitrine ja 59kW arendav jõuallikas, mille hooldamise kogemus mul puudub. Seega küsin teadjamatelt - kas antud mootoril on hüdrotõukurid või tuleb endiselt käsitsi klappe reguleerida? Samuti oleks huvitav teada, milline on õlide vahetamise välp mootori, sildade ja kasti(de) osas?
Vabandan, kui antud teemadest juba juttu on olnud, kuid ei suutnud foorumist neid iseseisvalt leida.
Kapoti alt vaatab vastu Bosch-i sissepritsega 1,7-liitrine ja 59kW arendav jõuallikas, mille hooldamise kogemus mul puudub. Seega küsin teadjamatelt - kas antud mootoril on hüdrotõukurid või tuleb endiselt käsitsi klappe reguleerida? Samuti oleks huvitav teada, milline on õlide vahetamise välp mootori, sildade ja kasti(de) osas?
Vabandan, kui antud teemadest juba juttu on olnud, kuid ei suutnud foorumist neid iseseisvalt leida.
-
sSimmos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 07 Veebr 2016 21:54
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Niva 1,7i 2003, Volvo v40 1,9D 2000, Chrysler Stratus Cabrio 1998 2,0, Mercedes-Benz W123 200D (1985)
Tänud! Siis tean, et klapid saavad reguleerimisega iseseisvalt hakkama. Kas õli osas on soovitusi? Olen lugenud, et Žiguli õli peaks olema igati sobiv, kuid kindlasti võiks ka lääne õli kasutada. Mobili veebileht annab teada, et mootorisse võiks kallata lausa täissünteetilist 5W-40, kuid... Kas see veits overkill pole?