2105 Tambet 82a v8 drift
2105 Tambet 82a v8 drift
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2105 Tambet 82a v8 drift
Tervist kõigile!
Panen siis kah oma projekti siia ülesse.
Kuna eelmine drifti auto osteti ära ja loodus teatavasti tühja kohta ei salli siis tuli hakata uut ehitama. Toorikuks siis valitud 05 aastast 82. Õnnestus leida suhteliselt vähese roostega kere mis oli juba laiali lammutatud , niiet omal lammutamist minimaalselt. Plaan siis järgmine, mootoriks 4,4L BMW v8 + 3L v8 käigukast. Esisillaks saab BMW E36 sillatala ja roolilatt + E46 õõthoovad. Tagasild tuleb BMW E39 alt. Peaülekanne 3,91 E28 oma. Vedrustus tuleb BC coilide valikust. Tänase seisuga siis kere puhastatud mastiksist ja igasuguseid üleliigseid plekitükke eemaldatud .
Samuti on lapitud pisemaid roostekohti. Tagasild on paika aretatud, samuti esisilla tala.
Võiks arvata, et 500 BMW sild on lai aga VFTS laiend katab ilusti rattad ära
Praegu rohkem ei viitsi kribada, eks annan teada kui asi edasi arenenud on
Panen siis kah oma projekti siia ülesse.
Kuna eelmine drifti auto osteti ära ja loodus teatavasti tühja kohta ei salli siis tuli hakata uut ehitama. Toorikuks siis valitud 05 aastast 82. Õnnestus leida suhteliselt vähese roostega kere mis oli juba laiali lammutatud , niiet omal lammutamist minimaalselt. Plaan siis järgmine, mootoriks 4,4L BMW v8 + 3L v8 käigukast. Esisillaks saab BMW E36 sillatala ja roolilatt + E46 õõthoovad. Tagasild tuleb BMW E39 alt. Peaülekanne 3,91 E28 oma. Vedrustus tuleb BC coilide valikust. Tänase seisuga siis kere puhastatud mastiksist ja igasuguseid üleliigseid plekitükke eemaldatud .
Samuti on lapitud pisemaid roostekohti. Tagasild on paika aretatud, samuti esisilla tala.
Võiks arvata, et 500 BMW sild on lai aga VFTS laiend katab ilusti rattad ära
Praegu rohkem ei viitsi kribada, eks annan teada kui asi edasi arenenud on
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
Müts maha kui see asi valmis peaks saama, ikka päris palju viitsimist ja oskusi peab olema, et sellist asja toota. Või siis lihtsalt palju raha ja vaba aega . Kuigi lihtsam oleks kindlasti lada plekid bemmile külge õmmelda puur peab ka arvatavasti sees olema, sest see kere ei talu sellist väänet ja ei oleks nii jäik, mis klassis muidu auto sõitma hakkaks? Väga huvitav projekt ja kindlasti edu! (Y).
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Siia foorumi on ennegi tehtud huvitavaid teemasid, läbi-käinud ka paar drifti projekti mis jäid vist ka aint unistuste tasandile.. See projekt võiks lõpuni valmis saada, loodetavasti tuleb korralik asi!
Kui täielik drifti-võhik, käisin elus esimest korda paar nädalat tagasi Tabasalu drifti vaatamas ja pildistamas ning muljed olid huvitavad. Eesti tase on ikka väga kõikuv, eriti tänavaklass ja kui antud võistlusel ei oleks osalenud külalisi venemaalt siis tõenäoliselt ei sattuks ma väga pika ajajooksul sinna ka tagasi. Pro-klassi top sõitjatest ma saan juba aru, seal on arusaada et peab oskama ja osatakse ka sõita, et kõike seda väänet mööda rada suunata sinna kuhu vaja!
Aga kui see antud lada peaks kunagi valmis saama ja stardis olema, siis seda juba huvipärast tulen vaatama/pildistama!
Minu poolt edu ja jõudu, populaarsust sa Ladaga kogud kui see edasi käib, see on kindel !
Kui täielik drifti-võhik, käisin elus esimest korda paar nädalat tagasi Tabasalu drifti vaatamas ja pildistamas ning muljed olid huvitavad. Eesti tase on ikka väga kõikuv, eriti tänavaklass ja kui antud võistlusel ei oleks osalenud külalisi venemaalt siis tõenäoliselt ei sattuks ma väga pika ajajooksul sinna ka tagasi. Pro-klassi top sõitjatest ma saan juba aru, seal on arusaada et peab oskama ja osatakse ka sõita, et kõike seda väänet mööda rada suunata sinna kuhu vaja!
Aga kui see antud lada peaks kunagi valmis saama ja stardis olema, siis seda juba huvipärast tulen vaatama/pildistama!
Minu poolt edu ja jõudu, populaarsust sa Ladaga kogud kui see edasi käib, see on kindel !
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Olen lugenud mehe tegemistest drifti foorumist eelmiste autode puhul. Olen käinud ka seal garaasis eelmine aasta kui wisefabi bmw enne esimest etappi seal viimast lihvi sai. Olen üpris kindel et, see masin jõuab rajale. Meestel on nii tehnikat kui ka teadmisi, selliseid suuri projekte teha.
Edu igatahes.
Edu igatahes.