Müraprobleem lahenes öige talaga.Algselt postitas: overspeed
... Nüüd ei jöua ära oodata, millal taas koju saab et alla proovida, siis saab teada kas aitab mürast vabaneda.
2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Eelmisel korral oli ülevaatusel pisut probleemiks esipidurite ebavördne pidurdustugevus, s.t. mölemad pidurdasid küll kenasti kuid üks rakendus varem kui teine. Kuna silindrid köik liiguvad ilusti, siis pakkus ülevaatuse mees veaks klotside olemist erinevast partiist vöi tootjalt. Täitsa vöimalik, sest seda ma ei mäleta enam kas nad said köik koos ühest karbist vahetatud kunagi. Panin nüüd siis köik esiklotsid ühest karbist uued, reis Tallinna peaks nad kulutama ketta kuju järgi ka ära ning siis saab üv-l teada, kas oli viga selles. Ühtlasi avastasin ka, et üks esirattalaager oli läbi.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Ülevaatusel tuli välja, et CO on ülikörge ning reguleeriti paika, kuid hiljem ei töödanud mootor enam tühikäigul.
Sellega seoses tuli meelde, et aegajalt jah tühikäik valib imelikumaid pöördeid. Vahest on 1300, siis jälle 800, mönikord lausa sureb välja.
Ühesönaga ... karbal ujukinöel ei pidanud tihti. Peale selle vahetust töötab nii kui peab. Tühikäik on püsiv, CO normaalne ja ei pea enam peale lühemat seisakut mootorit üleuputatud bensiinist tühjaks käiama.
Sellega seoses tuli meelde, et aegajalt jah tühikäik valib imelikumaid pöördeid. Vahest on 1300, siis jälle 800, mönikord lausa sureb välja.
Ühesönaga ... karbal ujukinöel ei pidanud tihti. Peale selle vahetust töötab nii kui peab. Tühikäik on püsiv, CO normaalne ja ei pea enam peale lühemat seisakut mootorit üleuputatud bensiinist tühjaks käiama.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Ei olnud önneks peasilinder. Autoga söidetud juba 7 aastat ja peale. Tagumistel piduritel sai pandud kunagi kapremondi ajal terastorud. Nüüd siis kaks neist läksid vahetusse vasktorudega, augud olid sees, sellised nöelaotsaga tehtud.
Kingsepp käib paljajalu aka kuna Motal on garaaziz üks Mersu LEGOks laiali, siis pidin 07-e teenindusse viima, kus käed taskus lihtsalt ootama pidin, millal korras söiduk taas käde anti.
Kingsepp käib paljajalu aka kuna Motal on garaaziz üks Mersu LEGOks laiali, siis pidin 07-e teenindusse viima, kus käed taskus lihtsalt ootama pidin, millal korras söiduk taas käde anti.
Arrogance diminishes wisdom.
- kurivaim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
- Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
- Autod: 2106
Kas kivikaitse suvel seal all pehmeks ei lähe või värv, lakk hoiavad selle ära? Endal oli ka kunagi plaan teha auto tervenisti kivikaitsega üle ja midagi muud ei lisakski sinna peale aga suvel päikesega ei saaks enam auto peale toetadagi ilma, et püksid või midagi sinna kinni ei kleepuks.overspeed kirjutas:"Rahu, ainult rahu": ütles Overspeed ja tegi nii:
Kivikaitse on ümberringi akende alumise ääreni (ka ahtripeegel). Pagass ja kapott ning köik muu ülesse poole on siledad. Asi sai tehtud mönedel pöhjustel. Motamees tegi ennem omal nii, lihtsalt omapärasem, sest keegi pole varem nii teinud. Aga kui asi on mummuline, ei paista plekkidelt mölgid ja pahteldusvead välja, kuna ta ei peegelda ju siledalt. Et säästa ennast suurest pahteldus- ja lihvimisvaevast, otsustasin ka nii teha. (inimesed kommenteerisid motamehe autot küll imelikult, too aga vastas: oma auto, värvin ja teen kuda tahan".
Motamehel on see gravel lastud selliste ilusate suurte mummudena, mul aga tuli selline liivaterade moodi. Kasutasime eri püstoleid pihustamiseks, seepärast nii juhtuski.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pole mina mingit kuumaga sulamist täheldanud.kurivaim kirjutas:... Endal oli ka kunagi plaan teha auto tervenisti kivikaitsega üle ja midagi muud ei lisakski sinna peale aga suvel päikesega ei saaks enam auto peale toetadagi ilma, et püksid või midagi sinna kinni ei kleepuks.
Kivikaitse on mingi plastikulaadne mass. Kuivab päris kiiresti.
C
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Nonii, säh sulle Aprilli nalja. Mötlesin siin paar päeva tagasi, et paneks suverehvid alla, kuna saarel ju puhas kevad oli. Aga kuna mandrile söit täna oli plaanitud ning ilmateade lubas kahtlast, siis jätsin talvekondensiooni autole. Läkski asja eest. Eila öhta hakkas sadama ja hommikuks oli siuke lörts maas et anna olla. Hommikul kell 03:30 söita mööda peamaanteed, liiklus küll olematu, kuid ettesöidetud rööbastes lörtsi murda tagaveolisega oli löbus, ujus kui lehm libedal jääl. 30 kg liivakott pagassis oli rohkem kui kulda väärt täna. Ei saand ju pildistamata jätta:
01 lortsroopad.jpg-thumb.jpg
01 lortsroopad.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Kena 40 km niimoodi kelgutanud otsustasin minna mööda teist teed Virtsu poole, praamile aega olin varunud kuhjaga. Keerasin siis peatrassilt maha, aimasin et vana maanteel pole nii varajasel hommikul keegi veel söitnud. Ise uut ja värsket lund murda on mugavam kui roobastes söita. Öieti arvasin, puhas nauding:
02 puhas.jpg-thumb.jpg
03 puhasratas.jpg-thumb.jpg
04 puhasnina.jpg-thumb.jpg
02 puhas.jpg-thumb.jpg
03 puhasratas.jpg-thumb.jpg
04 puhasnina.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Saigi oma röömuks meeldetuletatud taas seda lumega söitu, Mota rääkis tött kui ütles et Niva rikub autojuhi ära, tagaveolisega ikka teine tera. Vana maantee löpupoole oli üks rekka jöudnud moost ette, kuid söitsin tema jälgedest kiivas. Bensiininäidiku allalangemiskiirust ma parem ei maini, lörts on ikkagi lörts:
Selle talve parim meelelahutus. Peale Orissaaret oli sahk juba nati jöudnud tööd teha, mandril sai jälle kelgutatud, kuid tänapäeva X5-d ja Q7-d jäid oma laiade rehvidega tahapeeglisse, 70 km/h on Tallinna söiduks ikka natukse liiga aeglane.
05puhasroopad.jpg-thumb.jpg
Selle talve parim meelelahutus. Peale Orissaaret oli sahk juba nati jöudnud tööd teha, mandril sai jälle kelgutatud, kuid tänapäeva X5-d ja Q7-d jäid oma laiade rehvidega tahapeeglisse, 70 km/h on Tallinna söiduks ikka natukse liiga aeglane.
05puhasroopad.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Omatarbeks:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
http://lada.cc/tech/s7-22.html
http://lada.cc/tech/s7-25.html
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Ülevaatuse aeg on käes, vaja möned vidinad ää vahetada ennem.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
http://lada.cc/tech/s7-22.html
http://lada.cc/tech/s7-25.html
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Ülevaatuse aeg on käes, vaja möned vidinad ää vahetada ennem.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Sai pisut remonditud, tavalised asjad ennem ülevaatust:
Töstukit pole, kanalit pole, teeme siis körgendused:
001.jpg-thumb.jpg
Töstukit pole, kanalit pole, teeme siis körgendused:
001.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.