2107, Overspeed, 1985

2107, Overspeed, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

aga mis see elektromagnet pool maksab ja kust leiab ?

aga ega vahel jääb piltidest väheks ;)
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

maksab? pole örna aimugi, pead poest ise uurima minema. ma sain oma ühe eksport siksi tagaluugiluku küljest. olen leidnud ühe sellise veel vanast arvutiprinterist mis ära lammutasin.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: overspeed
Panin karbale veel ühe mikrolüliti, mis armatuuril tulekesega teavitab mind, kui teine siiber avaneb (see vaakumiga siiber avaneb ju teadmata ajal).
On see lüliti juba töös? Millistel pööretel/tööreziimidel see teine lõõr avaneb?
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

töötab ikka, kui gaasi pöhja vajutan ja nati pöördeid jöuab koguda, siis avaneb. aga kuna olen seda teind vaid korraks ja lühiajaliselt (sissesöit alles käsil), siis ei ole mingeid kindlaid pöördeid, mil siiber avaneb, tähendanud. Niipalju tean, et normaalselt linnas kiirendades ta ei avane, ning maantell 110 km/h söites, pöördeid üle 3000, siis ka ei avane. Aga kui maanteel 90 km/h söites möödasöitu sooritan, siis avaneb kuna kiirendan ju sel hetkel. Kunagi hiljem, kui mootorile koormust julgen rohkem anda, siis proovin ka seda, millisel kiirusel ja pööretega ta maanteel normaalselt (mitte kiirendades vaid kiirust hoides) 4. käiguga söites avaneb.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

tegu vaid prooviga, et kuda jääb paistma. velg 14''Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
v
VeilSide
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 15 Aug 2003 20:14
Asukoht: Tallinn <-> Kohila
Autod: Wannabe Kaubalift
Kontakt:

Postitus Postitas VeilSide »

ilus.. meeldib :cool:
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Vahepeal nokitsesin tsikklite körvalt oma autot ka. Panin velgede vahele vahetükid, ette kümmalegi 1 cm,
taha kummalegi 1,5 cm. Kes pidevalt iga päev originaalis siksi näeb, see paneb ehk silmaga tähele
väljanägemise erinevust. Pikka maad veel söitnud ei ole nendega, seega ei oska väga täpselt kommenteerida.
Linnas ei tundnud küll suurt erinevust (rool ei tundu raskem), maanteel nati ujus, kokkujooks vist läks teiseks.
Pole veel seda kontrollinud, kirjutan kui olen möötnud.

Mu autol puudub tehasest veel see automaatne päevatulede süsteem. Vahest unub ikka lülitada
neid ka, seega tahtsin ise teha. Nii kahjuks teha ei saa, nagu motamees tegi, sest puuduvad ju
lisagabariittuled. Kui H1-d panen gabariidi auku päevatuledeks, siis jään gabariitidest ju ilma.
Pooltulesid aga ka päevad läbi pöletada ei tahaks, kuna sääl kallid pirnid sees. Peab panema lisapäevatuled,
kui soovin oma kalleid pirne säästa. Aga tahaks ikka kohe saada, seega tegin "ajutiselt"
(see ajutine jääb vist kuni varajase pimeda tulekuni ) lihtsa variandi. Kuna praegalt enamus aja valge,
vötsin kallid H4-d ära ja panin tavalised. Neid on varusid ka. Automaatse relee tegin aga nii:
Panin relee salongis oleva tulede lülitile paralleeli (s.t. saan ikka lülitit ka kasutada,
kui seisval autol gabariite ja muid tulesid pölema tahan panna).
Kui genekas hakkab laadima (G), siis relee ühendab voolujuhtme
H gabariidi I ja pool-täistulede voolujuhtmega.
3-impulss generaatorist e. vool relee pooli jaoks
4-mass relee pooli jaoks, vötsin tagaklaasisoenduse lülitist.
1- voolujuhe +12
2- vool läbi kontakti tuledele

Vedada tuli vaid üks juhe generaatorist lülitini, muud olid köik kohapealsed tinutused pisikeste juhtmejuppidega.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

värvisin veel oma talvesöidu veljed (07-e originaalid) ära, pildi panen siis, kui nad auto all on.
Värvilahendus on omamoodi, mitte niisama ühevärviline.
Arrogance diminishes wisdom.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

vahetükkidega kaasnesid ka pikemad poldid ? mul oleks ka huvi vahetükkide vastu velgedele, mis maksab ja kust :P?
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

"kust" ma sinna küll ei pannud, see ikka rohkem WC-st alla. ;)
Vahetükid: siksil originaalis esirattal vahetükk. vöid neid palju koguda (öhuke). Mul aga vanadest esipiduriketastest ja tagatrummlitest välja-löigatud. Kui motamehel käisid siin siksid pidureid vahetamas, siis kui ketas vöi trummel läks vahetusse, äraviskamise asemel löikasin sellel ääred ära, ning oligi jälle 1 vahetükk olemas. Nii neid kogus kuni piisavalt sai.
Poldid treisin ise, öiges pikkuses, ennem vaatasin, kui palju vahetükki paksust panen, ning siis see ports originaalpoldist pikem. taga ju ei tohi liialt pikalt sees olla, peab täpne olema, muidu hakkab sees vasta käima.

Kogu maksumus: 0 EEK-i + oma töö
(treimismaterjal oli ka tasuta mulle, sest treisin koolis, ning pöhjendasin seda meistrile sellega, et tahan kätt harjutada treipingil, tal polnd selliste vabatahtlike vastu midagi, selleks ju koolis töökoda ongi. Andis aga öige materjali ja nii me neid söbraga treisimegi, kumbki 16, motamehe auto jaoks ka, kuigi ta neid vahele ei pannud, sest koormaga hakkas koopas vasta käima).
Arrogance diminishes wisdom.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

wc jamh..see selleks..

tänks enivei..omal kuskil 0.5'sed vahetükid kuskil peaks olema..eks peab ka aretama..:)
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

overspeed sorry, et su teemat segan! To cosmo: pikemaid polte saada akadeemia tee trollipargi lada poest 15.- tk!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

jällegi tegu vaid prooviga. Veljel on täpselt köik möödud samad mis siksi originaal laiarandiga veljel [13'' läbimööt, 5,5'' lai, 110 mm offset (loodan et see söna on siia öige, s.t. kinnituspinnast kaugus velje ääreni) sissepoole, 50mm offset väljapoole, siseauk öige] Aint kumm oli 65 körgusega tollel veljel.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

mul meeldis eeelmine rohkem, aga eks see ole maitses asi:D:), igal juhul ilus auto
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

talveveljed koos talvekummidega jäävad nii:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

heh, see triip on seal kuidagi harjumatu. Aga sa ju ajasidki omapära taga :) Võibolla reaalselt nähes on ilusam, pildilt jääb selline kahtlaselt arusaamatu see asi.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Reaalselt liikumisega täpselt see mis tahtsin, vöttis kohe suunurgad ülesse, kui motamehel söita lasin, et ise näeks.
Kui jäädavalt talvel alla läevad, siis pean need keskmised osad ka roheliseks värvima.
Arrogance diminishes wisdom.
t
tay
Suletud kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tay »

kas ma vaatasin valesti või on tõesti nii et terve tagumine tiib on kivi kaitsega üle tehtud
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Värvil on "kananahk" või kuidas seda nimetatigi?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=62718

Seda pilti pidasin silmas. Pole kunagi kuulnud/näinud et keegi oleks kivikaitset pannud nii kõrgele keredetailidel. Küll aga olen kuulnud väljendit nn"kananahk". Eks Overspeed ise räägib mis ja kuidas...
Vasta