2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
töötab ikka, kui gaasi pöhja vajutan ja nati pöördeid jöuab koguda, siis avaneb. aga kuna olen seda teind vaid korraks ja lühiajaliselt (sissesöit alles käsil), siis ei ole mingeid kindlaid pöördeid, mil siiber avaneb, tähendanud. Niipalju tean, et normaalselt linnas kiirendades ta ei avane, ning maantell 110 km/h söites, pöördeid üle 3000, siis ka ei avane. Aga kui maanteel 90 km/h söites möödasöitu sooritan, siis avaneb kuna kiirendan ju sel hetkel. Kunagi hiljem, kui mootorile koormust julgen rohkem anda, siis proovin ka seda, millisel kiirusel ja pööretega ta maanteel normaalselt (mitte kiirendades vaid kiirust hoides) 4. käiguga söites avaneb.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vahepeal nokitsesin tsikklite körvalt oma autot ka. Panin velgede vahele vahetükid, ette kümmalegi 1 cm,
taha kummalegi 1,5 cm. Kes pidevalt iga päev originaalis siksi näeb, see paneb ehk silmaga tähele
väljanägemise erinevust. Pikka maad veel söitnud ei ole nendega, seega ei oska väga täpselt kommenteerida.
Linnas ei tundnud küll suurt erinevust (rool ei tundu raskem), maanteel nati ujus, kokkujooks vist läks teiseks.
Pole veel seda kontrollinud, kirjutan kui olen möötnud.
Mu autol puudub tehasest veel see automaatne päevatulede süsteem. Vahest unub ikka lülitada
neid ka, seega tahtsin ise teha. Nii kahjuks teha ei saa, nagu motamees tegi, sest puuduvad ju
lisagabariittuled. Kui H1-d panen gabariidi auku päevatuledeks, siis jään gabariitidest ju ilma.
Pooltulesid aga ka päevad läbi pöletada ei tahaks, kuna sääl kallid pirnid sees. Peab panema lisapäevatuled,
kui soovin oma kalleid pirne säästa. Aga tahaks ikka kohe saada, seega tegin "ajutiselt"
(see ajutine jääb vist kuni varajase pimeda tulekuni ) lihtsa variandi. Kuna praegalt enamus aja valge,
vötsin kallid H4-d ära ja panin tavalised. Neid on varusid ka. Automaatse relee tegin aga nii:
Panin relee salongis oleva tulede lülitile paralleeli (s.t. saan ikka lülitit ka kasutada,
kui seisval autol gabariite ja muid tulesid pölema tahan panna).
Kui genekas hakkab laadima (G), siis relee ühendab voolujuhtme
H gabariidi I ja pool-täistulede voolujuhtmega.
3-impulss generaatorist e. vool relee pooli jaoks
4-mass relee pooli jaoks, vötsin tagaklaasisoenduse lülitist.
1- voolujuhe +12
2- vool läbi kontakti tuledele
Vedada tuli vaid üks juhe generaatorist lülitini, muud olid köik kohapealsed tinutused pisikeste juhtmejuppidega.
taha kummalegi 1,5 cm. Kes pidevalt iga päev originaalis siksi näeb, see paneb ehk silmaga tähele
väljanägemise erinevust. Pikka maad veel söitnud ei ole nendega, seega ei oska väga täpselt kommenteerida.
Linnas ei tundnud küll suurt erinevust (rool ei tundu raskem), maanteel nati ujus, kokkujooks vist läks teiseks.
Pole veel seda kontrollinud, kirjutan kui olen möötnud.
Mu autol puudub tehasest veel see automaatne päevatulede süsteem. Vahest unub ikka lülitada
neid ka, seega tahtsin ise teha. Nii kahjuks teha ei saa, nagu motamees tegi, sest puuduvad ju
lisagabariittuled. Kui H1-d panen gabariidi auku päevatuledeks, siis jään gabariitidest ju ilma.
Pooltulesid aga ka päevad läbi pöletada ei tahaks, kuna sääl kallid pirnid sees. Peab panema lisapäevatuled,
kui soovin oma kalleid pirne säästa. Aga tahaks ikka kohe saada, seega tegin "ajutiselt"
(see ajutine jääb vist kuni varajase pimeda tulekuni ) lihtsa variandi. Kuna praegalt enamus aja valge,
vötsin kallid H4-d ära ja panin tavalised. Neid on varusid ka. Automaatse relee tegin aga nii:
Panin relee salongis oleva tulede lülitile paralleeli (s.t. saan ikka lülitit ka kasutada,
kui seisval autol gabariite ja muid tulesid pölema tahan panna).
Kui genekas hakkab laadima (G), siis relee ühendab voolujuhtme
H gabariidi I ja pool-täistulede voolujuhtmega.
3-impulss generaatorist e. vool relee pooli jaoks
4-mass relee pooli jaoks, vötsin tagaklaasisoenduse lülitist.
1- voolujuhe +12
2- vool läbi kontakti tuledele
Vedada tuli vaid üks juhe generaatorist lülitini, muud olid köik kohapealsed tinutused pisikeste juhtmejuppidega.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
"kust" ma sinna küll ei pannud, see ikka rohkem WC-st alla.
Vahetükid: siksil originaalis esirattal vahetükk. vöid neid palju koguda (öhuke). Mul aga vanadest esipiduriketastest ja tagatrummlitest välja-löigatud. Kui motamehel käisid siin siksid pidureid vahetamas, siis kui ketas vöi trummel läks vahetusse, äraviskamise asemel löikasin sellel ääred ära, ning oligi jälle 1 vahetükk olemas. Nii neid kogus kuni piisavalt sai.
Poldid treisin ise, öiges pikkuses, ennem vaatasin, kui palju vahetükki paksust panen, ning siis see ports originaalpoldist pikem. taga ju ei tohi liialt pikalt sees olla, peab täpne olema, muidu hakkab sees vasta käima.
Kogu maksumus: 0 EEK-i + oma töö
(treimismaterjal oli ka tasuta mulle, sest treisin koolis, ning pöhjendasin seda meistrile sellega, et tahan kätt harjutada treipingil, tal polnd selliste vabatahtlike vastu midagi, selleks ju koolis töökoda ongi. Andis aga öige materjali ja nii me neid söbraga treisimegi, kumbki 16, motamehe auto jaoks ka, kuigi ta neid vahele ei pannud, sest koormaga hakkas koopas vasta käima).
Vahetükid: siksil originaalis esirattal vahetükk. vöid neid palju koguda (öhuke). Mul aga vanadest esipiduriketastest ja tagatrummlitest välja-löigatud. Kui motamehel käisid siin siksid pidureid vahetamas, siis kui ketas vöi trummel läks vahetusse, äraviskamise asemel löikasin sellel ääred ära, ning oligi jälle 1 vahetükk olemas. Nii neid kogus kuni piisavalt sai.
Poldid treisin ise, öiges pikkuses, ennem vaatasin, kui palju vahetükki paksust panen, ning siis see ports originaalpoldist pikem. taga ju ei tohi liialt pikalt sees olla, peab täpne olema, muidu hakkab sees vasta käima.
Kogu maksumus: 0 EEK-i + oma töö
(treimismaterjal oli ka tasuta mulle, sest treisin koolis, ning pöhjendasin seda meistrile sellega, et tahan kätt harjutada treipingil, tal polnd selliste vabatahtlike vastu midagi, selleks ju koolis töökoda ongi. Andis aga öige materjali ja nii me neid söbraga treisimegi, kumbki 16, motamehe auto jaoks ka, kuigi ta neid vahele ei pannud, sest koormaga hakkas koopas vasta käima).
Arrogance diminishes wisdom.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
overspeed sorry, et su teemat segan! To cosmo: pikemaid polte saada akadeemia tee trollipargi lada poest 15.- tk!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
jällegi tegu vaid prooviga. Veljel on täpselt köik möödud samad mis siksi originaal laiarandiga veljel [13'' läbimööt, 5,5'' lai, 110 mm offset (loodan et see söna on siia öige, s.t. kinnituspinnast kaugus velje ääreni) sissepoole, 50mm offset väljapoole, siseauk öige] Aint kumm oli 65 körgusega tollel veljel.
Arrogance diminishes wisdom.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=62718
Seda pilti pidasin silmas. Pole kunagi kuulnud/näinud et keegi oleks kivikaitset pannud nii kõrgele keredetailidel. Küll aga olen kuulnud väljendit nn"kananahk". Eks Overspeed ise räägib mis ja kuidas...
Seda pilti pidasin silmas. Pole kunagi kuulnud/näinud et keegi oleks kivikaitset pannud nii kõrgele keredetailidel. Küll aga olen kuulnud väljendit nn"kananahk". Eks Overspeed ise räägib mis ja kuidas...