Milline päev....
Milline päev....
Milline päev....
Käes oli reede ja meil tudengipoistel eksamisessioon just seljataga....vaja ennast kuidagi välja elada. Autopeded nagu me kord juba oleme, otsustasime minu poole maale sõita, kus mul põllupeale lumerada lükatud. Rallivahendiks Lada 21063, millel differ kinni keevitatud ja suvel praktiliselt uus mootor peale pandud....pütivaba sumps annab lisaks veel korraliku rallika hääle...
Väljas külma ligi 20 kraadi ja eelmisest korrast ?igull õue peale lumehange kinni jäänud- aku täiesti kott. Mis seal ikka, eks tõmbame käima. Pärast paari ringi ümber talu heki see õnnestuski kuigi enamus aega Lada niisama taga lohises kui väike laps kelgul. Davai, nüüd mootor soojaks ja kuuma....Kolmandal ringil räigelt külg ees kurve võttes hakkas korraga auto kuidagi imelikult käituma. Plokk sild all, liikus aga reipalt edasi, kuniks üks lumevall takistama jäi. Väljudes leidsin, et üks rehv oli velje pealt maha tulnud- ah seep see sinder jamaski. Tõime küüni alt aga uue ratta alla ning sõit võis jätkuda...
Nüüd mootor juba soe ja paarimees rooli. Polnud tema veel ühtegi tervet ringi ilma vallist kaevamiseta läbinud kui juba ajavõtust juttu tegi. Samal ajal kui mina stopperit näppisin jõudis tema pikale sirgele kus hirmsa hooga läbi kõrge valli poolde põldu sõitis. No nii totaalselt kinni kui vähegi annab, lumi tuli juba käigukangi alt sisse. Tunnike kaevamist, proovime nüüd- auto ei käivitu, aku ikka tühi. Tõmbame. Ei olnud tollest ka abi. Õnneks vanaisa vana sigullimees tõi garaazist vända. Polnud varem vänta proovind, aga ennäe imet- saingi käima. Nüüd pole muud kui välja tagurdada ja korras....aga kus sa sellega- esimesed pidurid kinni jäätunud. See ei olnud esmakordne - kord sai pool küüni ust kaasa tõmmata pidurite lahtivedamisega ennem kui leeklambi lagedale tõime. Nüüd tuli käepäraste vahenditega hakkam saada- ratas õhku ja rattavõtmele jalaga takka- tuligi lahti! Jällegi vändast käima ja tuld. Kogu selle jandi peale oli aga mitu tundi kulnud ja väljas täitsa pime...tühja akuga olid tuled sama eredad kui telefoni displeid teed valgustama pandud. Vahet pole, paneme ilma. Ette alla padud rehv oli aga nii libe, et kui kurvedes polnud ennem mingiit pidamist vale trajektoori puhul, siis nüüs polnud sedagi- jälle valli. Ok aitab sellest jamast, kaevasime välja ja küüni ära....
Küll see sigullimehe elu on ikka põnev, kunagi ei tea mis järgmiseks juhtub....Pühapäev laadime aku täis ja teeme korraliku rallipäeva! (;
Väljas külma ligi 20 kraadi ja eelmisest korrast ?igull õue peale lumehange kinni jäänud- aku täiesti kott. Mis seal ikka, eks tõmbame käima. Pärast paari ringi ümber talu heki see õnnestuski kuigi enamus aega Lada niisama taga lohises kui väike laps kelgul. Davai, nüüd mootor soojaks ja kuuma....Kolmandal ringil räigelt külg ees kurve võttes hakkas korraga auto kuidagi imelikult käituma. Plokk sild all, liikus aga reipalt edasi, kuniks üks lumevall takistama jäi. Väljudes leidsin, et üks rehv oli velje pealt maha tulnud- ah seep see sinder jamaski. Tõime küüni alt aga uue ratta alla ning sõit võis jätkuda...
Nüüd mootor juba soe ja paarimees rooli. Polnud tema veel ühtegi tervet ringi ilma vallist kaevamiseta läbinud kui juba ajavõtust juttu tegi. Samal ajal kui mina stopperit näppisin jõudis tema pikale sirgele kus hirmsa hooga läbi kõrge valli poolde põldu sõitis. No nii totaalselt kinni kui vähegi annab, lumi tuli juba käigukangi alt sisse. Tunnike kaevamist, proovime nüüd- auto ei käivitu, aku ikka tühi. Tõmbame. Ei olnud tollest ka abi. Õnneks vanaisa vana sigullimees tõi garaazist vända. Polnud varem vänta proovind, aga ennäe imet- saingi käima. Nüüd pole muud kui välja tagurdada ja korras....aga kus sa sellega- esimesed pidurid kinni jäätunud. See ei olnud esmakordne - kord sai pool küüni ust kaasa tõmmata pidurite lahtivedamisega ennem kui leeklambi lagedale tõime. Nüüd tuli käepäraste vahenditega hakkam saada- ratas õhku ja rattavõtmele jalaga takka- tuligi lahti! Jällegi vändast käima ja tuld. Kogu selle jandi peale oli aga mitu tundi kulnud ja väljas täitsa pime...tühja akuga olid tuled sama eredad kui telefoni displeid teed valgustama pandud. Vahet pole, paneme ilma. Ette alla padud rehv oli aga nii libe, et kui kurvedes polnud ennem mingiit pidamist vale trajektoori puhul, siis nüüs polnud sedagi- jälle valli. Ok aitab sellest jamast, kaevasime välja ja küüni ära....
Küll see sigullimehe elu on ikka põnev, kunagi ei tea mis järgmiseks juhtub....Pühapäev laadime aku täis ja teeme korraliku rallipäeva! (;
Ega talvel nalja pole jh.
Eile panin pool aastat seisnud siksi käima. käima sai pandud mingi tund aega ja kui käima sai siis klõbin sees, käis natuke ja jäi seisma.
Ju on pumbal nuudid maas krt. Autol oli niipalju juhtmeid ,et kapoti alt süüte sisse saaks panna ja starteri tööle. Suvel käis mootor nagu kellavärk.
Eile panin pool aastat seisnud siksi käima. käima sai pandud mingi tund aega ja kui käima sai siis klõbin sees, käis natuke ja jäi seisma.
Ju on pumbal nuudid maas krt. Autol oli niipalju juhtmeid ,et kapoti alt süüte sisse saaks panna ja starteri tööle. Suvel käis mootor nagu kellavärk.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Mehed te ei kujuta ettegi misukese kadalipu olen mina läbi käinud! Diisel sierra ikka viskab vahest trikke. Aga koju on ausalt mind toonud. Kül on talvel külmaga kütte kinni. Korra on tagasivoolu toru paagipealt pooleks külmund Siis sai voolik veetud kapottialt paagi tankimisavasse! Ja veel veel muud muud sada igasugust jama. Hetkel 24 kraadi külma vaja sõitma minna eks hakkab nalja saama!