Volga kah ära uuendatud...
Volga kah ära uuendatud...
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Volga kah ära uuendatud...
Tuian siis mööda netti ringi ja mida ma näen - Volga - uus ja lägib kah veel....mõtlesin, et jagaks ka teiega
Ikka eriliseks loomaks aetud...tagatuled on kah huvitavad...
Ikka eriliseks loomaks aetud...tagatuled on kah huvitavad...
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Esimene neist Volga GAZ 3111. Praeguseks on Venemaal selle tootmine juba lõpetatud. Tegelikkuses toodetigi seda üpriski vähe, umbes 15 000 autot. Algselt oli planeeritud asendama gaz 24-l ja 3102 baseeruvat volgat 3110. Aga hind osutus venelaste jaoks kalliks ja nõudlus oli pea olematu. Planeeriti ka Eestis seda müüma hakata hinnaga alates umbes 180 000 eek. Mootoriks olid 135 kuni 150 hj mootorid.
3111 kohta tuleb tunnistada, et ilus ja omanäoline auto.
See dziip on ainult näituse mudel, mida plaaniti tootma hakata, aga planeerimisega on Venemaal teadagi kuidas.
veel mõned uued Volgad:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... olga/1.htm
Võrdlus 3111 vs 3110
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... volgas.htm
3111 kohta tuleb tunnistada, et ilus ja omanäoline auto.
See dziip on ainult näituse mudel, mida plaaniti tootma hakata, aga planeerimisega on Venemaal teadagi kuidas.
veel mõned uued Volgad:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... olga/1.htm
Võrdlus 3111 vs 3110
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... volgas.htm
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Volga 3111-ne kohta veel siis niipalju:
Gaz-3111 on siis Vene autotööstuse uusim mudel...disainitud Gaz'i ja Venture Industries'i (USA) poolt...tegemist siis keskklassi 4-jaukselise autoga...5 kohta...tagavedu :D:D...
Standardvarustuses: ABS, elektriaknad, kesklukk...
Valikuliselt siis veel võimalik külge panna: tummisem mootor, sealhulgas ka automaatkäigukast...
Vedrustus: ees sõltumatu( Mcpherson tüüpi)...õõtshoovad, keerdvedrud, stabilisaator; taga - sõltuv: jäik sild ja lehtvedrud (:yllatunud:yllatunud:yllatunud)....
Mootor ( ei viitsinud tõlkida, kuna rahvusvahelist sõnavara napib...eks igaüks saab ise aru ): Motor: ZMZ-4052.10 type, gasoline (multi - EFI), ohc 16 valve, 4 cylinders in line, displacement 2,464 cc (bore 3.76", stroke 3.39"), compression ratio 8.3:1. It puts out 155 hp @ 5,000 rpm. Torque 159 ft.-lb. @ 4,000 rpm. Optional are: inline 4 cylinder motor of 2,693 cc (160 hp @ 5,000 rpm and 173 ft.-lb. @ 4,000 rpm and V6 of 3,491 cc (207 hp and 210 ft.-lb.).
Käigukast: 5-käiguline; Tippkiirus 115 mph; Kiirendus: 0-st 62 miilini tunnis 12.9 sekundit;
Pidurid: Ees - ventileeritud kettad; taga - trumlid hüdraulilise kontrolli ja bosch'i ABS-iga
Mõõdud ( jälle ei viitsinud tõlkida): Measures: LxWxH = 16'0.8"x6'0.4"x4'10", wheel base 9'3". Track front/rear: 5'0.6"/5'0.1". Ground clearance: 6.3". Curb weight: 3,417 lbs. Full weight: 4,519 lbs
Rehvid: 205/65R15 (215/60R15)
Kütusepaagi maht 14,5 gallonit (ca 56 liitrit)
Kütusekulu (te juba teate mida ma öelda tahan ): Fuel economy: 28.7 / 21.0 / 19.8 mpg (at 37 / 56 mph / city cycle).
Baashind: 13.000 kuni 14.000 dollarit (koos Toyota mootoriga 2-3 tuhat rohkem).
Pilte ei saa kuna ei funka kuidagi see pildivärk...ah vahtige ise...
http://www.geocities.com/MotorCity/Spee ... z3111.html
Gaz-3111 on siis Vene autotööstuse uusim mudel...disainitud Gaz'i ja Venture Industries'i (USA) poolt...tegemist siis keskklassi 4-jaukselise autoga...5 kohta...tagavedu :D:D...
Standardvarustuses: ABS, elektriaknad, kesklukk...
Valikuliselt siis veel võimalik külge panna: tummisem mootor, sealhulgas ka automaatkäigukast...
Vedrustus: ees sõltumatu( Mcpherson tüüpi)...õõtshoovad, keerdvedrud, stabilisaator; taga - sõltuv: jäik sild ja lehtvedrud (:yllatunud:yllatunud:yllatunud)....
Mootor ( ei viitsinud tõlkida, kuna rahvusvahelist sõnavara napib...eks igaüks saab ise aru ): Motor: ZMZ-4052.10 type, gasoline (multi - EFI), ohc 16 valve, 4 cylinders in line, displacement 2,464 cc (bore 3.76", stroke 3.39"), compression ratio 8.3:1. It puts out 155 hp @ 5,000 rpm. Torque 159 ft.-lb. @ 4,000 rpm. Optional are: inline 4 cylinder motor of 2,693 cc (160 hp @ 5,000 rpm and 173 ft.-lb. @ 4,000 rpm and V6 of 3,491 cc (207 hp and 210 ft.-lb.).
Käigukast: 5-käiguline; Tippkiirus 115 mph; Kiirendus: 0-st 62 miilini tunnis 12.9 sekundit;
Pidurid: Ees - ventileeritud kettad; taga - trumlid hüdraulilise kontrolli ja bosch'i ABS-iga
Mõõdud ( jälle ei viitsinud tõlkida): Measures: LxWxH = 16'0.8"x6'0.4"x4'10", wheel base 9'3". Track front/rear: 5'0.6"/5'0.1". Ground clearance: 6.3". Curb weight: 3,417 lbs. Full weight: 4,519 lbs
Rehvid: 205/65R15 (215/60R15)
Kütusepaagi maht 14,5 gallonit (ca 56 liitrit)
Kütusekulu (te juba teate mida ma öelda tahan ): Fuel economy: 28.7 / 21.0 / 19.8 mpg (at 37 / 56 mph / city cycle).
Baashind: 13.000 kuni 14.000 dollarit (koos Toyota mootoriga 2-3 tuhat rohkem).
Pilte ei saa kuna ei funka kuidagi see pildivärk...ah vahtige ise...
http://www.geocities.com/MotorCity/Spee ... z3111.html