Postitatud: 05 Apr 2015 21:50
Tuli siis ära!
Meeletu hilinemisega loomulikult nagu seal maal tavaks saanud, aga ikkagi.
Eks ise ka selle põrutava uudise leidmisega hiljaks jäänud .
24.novembri õhtul kl. 20:00 2015 jõudis siis lõpuks ometi kauatehtud-kaunikene Vesta müügile.
Eks loomulikult tehti venepäraselt ikka kinu ka selle tähtsa päeva puhul.
Korraldati siis kahekümne viie vene linna viiekümne üheksas müügikeskuses aktsioon nimega Vesta Öö ja teadustati välja baasmudeli hind.
Selleks sai 514000 ruublikut, mis tänase keskmise kursi loksumist (~70rbl per 1€) silmas pidades jääb laias laastus 7000-7500€ vahemikku.
Eelnimetet kinukoomusk seisnes aga selles, et 24. novembri õhtul kell 20:00, mil autoke ametlikult letile asetati, hakati koheselt usinasti vastu võtma ostutellimusi.
Mingit suurt tunglemist otseselt polnud, küll aga olla olnud näiteks moskva ringteel asuva autokeskuse Tehnokom saal inimestest pungil ja sellest tulenevalt ka kõigi kolme müügionu käed tööd täis. Nimelt siis tegeleti usinasti tulevaste värskete autoomanike nimede ja aadresside A4 lehele ülessekirjutamisega.
Konks seisnes selles, et ega need inimesed ise veel ei teadnudki, kui mitu raha nad sadulasse istumiseks välja peavad käima...
"Täna on pidu ja rahast me ei räägi!" - sõnas üks kohalikest mänedžeridest.
Tunni aja pärast ulatati esimesele õnnelikule ostjale võtmed ja öeldi, et temaga sai eelleping küll sõlmitud, aga maksmisele kuuluv summa jääb endiselt avalikkusele teadmata.
Värskelt auto ostnu sõnul talle otseselt soodustust ei pakutud, küll aga olla jäänud ta hiljem selgunud tasumisele kuuluva summaga rahule.
Vesta sedaani baasivarustusse kuulub siis:
*Juhi turvapadi
*ABS + elektriline pidurivõimendi (BAS)
*Pidurdusjõudude elektriline jagaja või -regulaator (EBD)
*Stabiilsuskontrolli süsteem (ESC)
*nn. kaapeväldik (TCS)
*Tõusul kohaltvõtuks mõeldud abiseade (HSA) /türri, mul on selleks seisupiduri kasutamise võimalus!
*Kahes suunas reguleeritav roolisammas
*Pardakompuuter
*Signalisatsioon
ja ohh imet!
*15" veljed + samas mõõdus varuratas
Mootoriks 1,6 liitrine 106hj arendav bentsukas, mille otsa monteeritud viiekäiguline manuaalkäigukast. Loomulikult esivedu ja muud talve- ning remondirõõmu(tuse)d.
Juurde peab maksma 30000.-rutsi paketi Start eest (u. 400.- €) ja see sisaldab:
*kõrvalistuja turvavarustust, jahutusega kindalaegast ning konditsioneeri (AC).
*25000 lisaruubliku eest saab ka automaatkäigukasti ja kui armastad Lime värvitooni, siis 19000 lisarubla tasumisel võõbatakse auto just seda karva.
Tundub siis, et see kiiskav rohekaskollane või kollakasroheline pärla mis pildilgi näha.
http://www.vedomosti.ru/auto/articles/2 ... esta-stoit