Niva s6idukorda..

Niva s6idukorda..

Kõik 4x4 seonduv
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja põletaja
kui ei saa diifrit välja siis on juba mingi jama omal oli kah varem selline probleem aga siis selgus et tegemist oli erinevate reduktoritega nüüd aga kus mõlemad reduktorid vahetatud lülita sisse välja millal ise aga soovid ei mingit probleemi::cool:
See on vale jutt. Mul oli täitsa uus auto ja sillad võrdsed. Kui aga veidi mõelda kummide teepikkuse üle põõrdel siis selgub et isegi võrdsed kummid/reduktor ei läbi võrdseid pikkusi. Siit ka pookimine. Seda loeb ka Landy postitusest välja. Igalpool hoiatus diffriluku eest tihkel pinnal.
Ilmselt ei tööta sul diffrilukk või ei ole sa eriti sõitnud Nivaga.
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Esialgne postitaja motamees
Esialgne postitaja põletaja
kui ei saa diifrit välja siis on juba mingi jama omal oli kah varem selline probleem aga siis selgus et tegemist oli erinevate reduktoritega nüüd aga kus mõlemad reduktorid vahetatud lülita sisse välja millal ise aga soovid ei mingit probleemi::cool:

See on vale jutt. Mul oli täitsa uus auto ja sillad võrdsed. Kui aga veidi mõelda kummide teepikkuse üle põõrdel siis selgub et isegi võrdsed kummid/reduktor ei läbi võrdseid pikkusi. Siit ka pookimine. Seda loeb ka Landy postitusest välja. Igalpool hoiatus diffriluku eest tihkel pinnal.
Ilmselt ei tööta sul diffrilukk või ei ole sa eriti sõitnud Nivaga.
:tegemist ei ole mitte ühe isendiga vaid nii on kahe nivaga üks aastast 82 teine aastast 94 ja mõlemil pole mingit probleemi sisse välja lülitamisega sõiduajal oli küll varem kui oli vale tagasilla reduktor ja on ka tuttaval 95 aasta niiva millel ei tule muidu välja kui sõida tagurpidi ja on ka selline probleem, et kui teepeal sõita lukuga siis hakkab iilgelt vibrama ja libedaga tahab tagumise otsa ette lükata järelikult on tagu diifer kiirem teistega aga pole mingit probleemi lukuga sõita sellise lopaga nagu onpraegu :sein:sein:sein muide niivaga sõitnu ikka mitu aastat:P
ostsid siis sõida
j
jan007
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jan007 »

Esialgne postitaja Landy
Nüüd siis puust ja punaseks:

P.S. Kus kandi inimene oled?
T2nan, sellist 6petust vajasingi!
Ise olen Otep22 kandi inimene..
j
jan007
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jan007 »

Minu Niva projekt jõudis siis niikaugele, et mõtlesin juba ülevaatuse peale aga peale mõningast proovisõitu tekkis kahtlus selle edukuses - pidurdades kiskus paremale. Sai siiski ülevaatuse piduristendis ära käidud ja vasak esipidur on liiga nõrk.
Lisaks käskis ülevaataja vahetada ka vasaku esitule mille reflektor veidi roostes ja üle vaadata mootori, sest suits oli kahtlaselt sinine. Eelnevalt nägin ma jubedat vaeva tagatule pirnipesadega, mis müstilisel kombel küll testri arvates elektrit juhtisid, kuid pirnid ei põlenud. Peale proovisõitu aga oli hoopis osa pirne läbi juba põlenud...

Aga nüüd hoiatus neile, kes kavatsevad alla panna näiteks Samurai veljed: tagapiduri trumlitel on mingid kinnituspoldid (minul isegi osad puudusid) mis ei lase veljel sirgelt vastu trumlit minna... Originaalvelg on nende kohtade pealt lihtsalt trumlist eemal. Praegu ma võtsin need poldid üldse ära, kuid kas see võib tuua mingeid ebameeldivaid tagajärgi, et trummel nüüd ainult samade rattapoltide otsas istub?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: JAN007
Praegu ma võtsin need poldid üldse ära, kuid kas see võib tuua mingeid ebameeldivaid tagajärgi, et trummel nüüd ainult samade rattapoltide otsas istub?
Need on tehases pandud selleks et liini peal trumlid äki otsast ära ei kukuks. Pikemaks on nad Ladal tehtud ratta otsapaneku hõlbustamiseks. Nival ratta kinnituseks tikkpoldid ja trumli kinnituspoldid vist ei olnudki pikemad. Need võib vabalt ära võtta. Rattapoldid nagunii hoiavad trumlit kinni.
C
j
jan007
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jan007 »

Veel paar probleemi kerkis üles:
1. sõidu ajal tuleb vingu sisse... sumpa nagu terve tundub, kas põhjus võib olla suht läbi ja mittetäielik tagaluugitihend, et ehk sealt keerutab sisse ? (kas Lõuna-osariikides kah meeetriga kuskil tihendeid müüakase? Tallinna ei satu lähiajal..)
2. Kruusateel hüppab nagu kits, korra oleks peaaegu katusele käinud kui 60 pealt sirgel teel vasaku külje ette viskas. Kõigutades oleks amordid nagu orras aga mina neid vahetanud pole.. kas Nivale on mingid spets amordid või pakuvad kõik tootjad miskit ? Mis maksavad? Tõstmist plaanis pole ja eesmärk pole ka off-road auto ehitus vaid orienteerumise masin, mis peaks taluma ka kruusal normaalset kiirust ja olema juhitav.. Hetkel nagu jama selle juhitavusega :-(
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: JAN007
2. Kruusateel hüppab nagu kits, korra oleks peaaegu katusele käinud kui 60 pealt sirgel teel vasaku külje ette viskas. Kõigutades oleks amordid nagu orras aga mina neid vahetanud pole.. kas Nivale on mingid spets amordid või pakuvad kõik tootjad miskit ? Mis maksavad? Tõstmist plaanis pole ja eesmärk pole ka off-road auto ehitus vaid orienteerumise masin, mis peaks taluma ka kruusal normaalset kiirust ja olema juhitav.. Hetkel nagu jama selle juhitavusega :-(
Ilmselt tõesti amordid vanad ja omadega läbi. Niva isegi kipaks ja viltesad amordid annavd veel juurde. pelegi lähevad originaalsed üliamordid suht kähku keema.
Egas muu, kui gaasikad alla, maksvad ca 300 EEK /TK ja elu peaks rahulikumaks muutuma.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Vasta