aegunud puur

aegunud puur

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
i
ivark
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

aegunud puur

Postitus Postitas ivark »

Kus võib sõita nõuetele mittevastava turvapuuriga? Rallit ilmselt ei või, rahvarallis
on asi natuke segane , jäärada saab ? On mul siiamaani õigus?
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

rallis ei või, rahvarallis samuti, jäärajal on ta ainult lisakaaluks
ostsid siis sõida
d
driver1
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas driver1 »

no kui sa ikka kuskile valli paned ja yle katuse käid siis standard auto tabab su lihtsalt halvemal juhul ära...puur on kindlasti jääralal toex.
i
ivark
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ivark »

Puuriga on siis selge. Kuidas on superkrossis lood muude asjade
homologisatsiooniga - istmed, kiirver, traksid ja sõitja riietus?
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

Algselt postitas: ivark
Puuriga on siis selge. Kuidas on superkrossis lood muude asjade
homologisatsiooniga - istmed, kiirver, traksid ja sõitja riietus?
I OHUTUS.


1. Ohutuspuuri miinimum struktuur vastavalt FIA Lisa J, Art. 253 p.8, ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjali minimaalsed mõõdud 45x 2,5 mm. Lubatud on ka polditavad ohutusstruktuuri osad, välja arvatud peakaar ja külgkaared.

1.1. Omavalmistatud puuridel peab olema 4 mm kontrollava põhikaare vertikaalosas. Puuri toetuspunktide otstes olevate toetusplaatide min. pindala 120cm2.

1.2. Enne 01.01.2004.a. tehnilist kaarti omavatel autodel on lubatud 38-mm toruga ohutuspuur lisatugevdustega järgneva joonise järgi.


1.3. Soovituslik on ohutuspuuri polsterdamine osades mis, paiknevad juhi vahetus läheduses.

1.4. Ohutuspuur peab olema paigaldatud nii, et see ei takistaks juhi sisenemist / väljumist

2. Nõutud turvavöö, mis FIA poolt homologeeritud, homologeering võib olla aegunud.

2.1. Vähemalt 4 (nelja) kinnituskohaga auto kerele. Õlavöödel eraldi kinnitused auto kerele või ohutuspuurile kohustuslikud.

2.2 Lubatud on ka ohutusrihmad mis omavad ECE homologeeringuga lukustit.

3. Juhiiste peab olema spetsiaalne võidusõiduiste. FIA poolt homologeeritud, homologeering võib olla aegunud.

3.1. Iste peab olema kronsteinide külge kinnitatud vähemalt neljast (4) punktist (2 ees ja 2 taga).

4. Sõiduriietus peab olema pikkade käistega tervikkombinesoon (mitte kahes osas eraldi). Võistluskombinesoon peab olema valmistatud mitte kergesti süttivast ja mittesulavast materjalist (näit. puuvillasest materjalist). Soovitav on spetsiaalne tulekindel (ühe või mitmekihiline) võidusõidukombinesoon. Homologeering pole nõutav. Võistlusriietuses ei või mingil juhul kasutada nailonit, kapronit ja muid sulavaid sünteetilisi materjale.

4.1. Sõidukindad kohustuslikud, peavad olema nahast või tulekindlast materjalist. Kaitsekiiver peab olema E- turvanõuetele vastav auto- või motokiiver. Soovitav on FIA (Rahvusvahelise Autoliidu) või FIM (Rahvusvahelise Motoliidu) poolt homologeeritud kiiver. Homologeering võib olla aegunud.
i
ivark
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ivark »

Selged jutud - asi klaar. Tänud vastajaile.
Vasta