Surveastme arvutamine?
Surveastme arvutamine?
Surveastme arvutamine?
Tere!
Soov oleks siis teada saada, kuidas arvutada autol siis surve astet. Mootori alumine ots hakkab kokku saama, kuid enne kui pea freesi saadan vaja ju see paika saada! nii et teadjamad mehed võiks teadmisi jagada ja samas kui kõrgeks on mõtet surveastet ajada?
Soov oleks siis teada saada, kuidas arvutada autol siis surve astet. Mootori alumine ots hakkab kokku saama, kuid enne kui pea freesi saadan vaja ju see paika saada! nii et teadjamad mehed võiks teadmisi jagada ja samas kui kõrgeks on mõtet surveastet ajada?
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nii kõrgeks kui võimalik Ehk siis peab arvestama, et sõidad eesti rahvarallit ja kasutada võid ainult tanklaketis tavamüügis olevat bensiini. Ja loodan, et nüüd villast ei pane, aga kui sa just kõvasti kolbe töödelnud ei ole, siis samaral väga kõvasti surveasted tõsta ei olegi võimalik. Kui soovid sõita ka 95, siis üle 9,5 väga ei soovita ajada muidu aga 10,5 ja väga eduliselt saab 98 sõita.
Enda 1,3 sai vist tõstetud oletuslikult 9,5 ja sõites 98 andis märgatavlt kütuse kokkuhoidu. Aga sa ei ole ju selle peal väljas:D
Enda 1,3 sai vist tõstetud oletuslikult 9,5 ja sõites 98 andis märgatavlt kütuse kokkuhoidu. Aga sa ei ole ju selle peal väljas:D
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
väga kõrgeks pole mõtet surveastet ajada, olgugi, et see muudab madalatel pööretel mootorit erksamaks. Kõrge surveastmega on mootori sisemine jõukadu kõrgetel pööretel tunduvalt suurem. Lisaks suureneb koormus mootori alumisele otsale, mis peab gaasi endisest väiksemasse ruumalasse suruma. Põhijõud peitub ikka plokikaane voolavuses ja täpses häälestuses!
-
mMatukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
- Asukoht: Viljandi
- Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
- Kontakt:
Väga hea on ju omale ka garaasi seinale üles kirjutada valemid, saab teinekord kiiresti arvutada kui meelde ei jää: ühe silindri kubatuurile liidad põlemiskambri, tihendi ja siis "üss" kuni ploki ääreni(juhul kui kolb ei käi tasa plokiga või isegi natukene plokist välja) mahu ning siis jagad selle sama mahuga. Jäi vähe arusaamatu vb, ma tean.
Numbritena võiks siis olla näiteks nii: (366.6cc + 37) / 37 = 10.9
See 37 ongi põlemiskambri maht kaanes + tihendis augu maht + kolvi "üss" kuni ploki ääreni.
Numbritena võiks siis olla näiteks nii: (366.6cc + 37) / 37 = 10.9
See 37 ongi põlemiskambri maht kaanes + tihendis augu maht + kolvi "üss" kuni ploki ääreni.
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
s.a. = V (silinder) + V (põlemiskamber) / V (põlemiskamber
s.s. = V (silinder) / V (põlemiskamber) +1
Mis mootorist üldse jutt käib? Samara?
Mis otstarbeks jne?
Rahvarallile üle 10.5 ei soovita (kestab kauem ja parem liigelda ka tänaval)
Sportrallis pole Sõitjatel alla 11.5/12 kellegil
Mul on arvutuslikult 12.2. ja elu on näidanud, et sõidetakse tankla 98-ga. Mina muidugi kahtlen, kas igast tanklast sa nõuetekohast 98E-d saad.
teine variant on E85 BioEtanool (Helsinki, Läti)
(Murakas sõidab oma Evoga)
s.s. = V (silinder) / V (põlemiskamber) +1
Mis mootorist üldse jutt käib? Samara?
Mis otstarbeks jne?
Rahvarallile üle 10.5 ei soovita (kestab kauem ja parem liigelda ka tänaval)
Sportrallis pole Sõitjatel alla 11.5/12 kellegil
Mul on arvutuslikult 12.2. ja elu on näidanud, et sõidetakse tankla 98-ga. Mina muidugi kahtlen, kas igast tanklast sa nõuetekohast 98E-d saad.
teine variant on E85 BioEtanool (Helsinki, Läti)
(Murakas sõidab oma Evoga)
Festina lente!