Õõtshoobadest.
Õõtshoobadest.
Õõtshoobadest.
Tere
Proovin aru saada nn tuuning õõtshoobadest.
Kuna originaalidel puksid pehmed, siis sai vaadatud erinevaid tuuning varjante.
Kas keegi oskab seletada mis nende erinevus on originaalidega.
Kas nendega jääb ära sillatala ringilõikamise vajadus?
Esmapilgul jäid silma näiteks sellised
https://stinger-shop.ru/catalog/rychagi ... 1-kross-r/
Kasutusala enamasti jääl.
Tänud ette.
Proovin aru saada nn tuuning õõtshoobadest.
Kuna originaalidel puksid pehmed, siis sai vaadatud erinevaid tuuning varjante.
Kas keegi oskab seletada mis nende erinevus on originaalidega.
Kas nendega jääb ära sillatala ringilõikamise vajadus?
Esmapilgul jäid silma näiteks sellised
https://stinger-shop.ru/catalog/rychagi ... 1-kross-r/
Kasutusala enamasti jääl.
Tänud ette.
Re: Õõtshoobadest.
Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/
Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.
Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Õõtshoobadest.
Vahe on enamjaolt nendel toruõõtsadel selles, et STD vedrustusega kokku ei passi ükski (va. Risto viidatud "Niva" õõtsad). Vajavad kõik minim. 40-50mm madaldust (selleks et rattakalle uuesti normaalseks/paika saada).RRisto kirjutas:Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/
Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.
Sillatala, järeljooksu suurendamiseks, nendel variantidel etteviima ei peaks.
Esimesel variandil suureneb rööbe 20, teisel "Niva" variandil 120mm (Et saada pikikallet/järeljooksu rohkem kui 5-6, tuleb sellel variandil silla tala etteviia nagu öeldi).
Lisaks on enamikul neist esiveoliste stabikakinnituslahendused ning osadel ka rattakalde reguleerimine ülemisest õõtsast (nagu selle esimese variandi puhul pildilt näha).
Festina lente!
-
vv2ikek8lm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 18 Mai 2016 16:25
- Asukoht: Tartumaa, Tartu
- Autod: Vaz 21063
Re: Õõtshoobadest.
Mul endal ka stingeri ringraja toruõõtsad ja jääradasid sõitmas enamasti. Mõte on isegi tava õõtsad tagasi panna, pöörderaadius autol väiksem. Linnas suht ebamugav oli parklas parkida ja rool raske. Stendis jäi külgkalle ka 2 deg lähedale, kuna auto eelnevalt osalenud mingis õnnetuses, siis ei saanud kallet väiksemaks viia. Seda ei teagi kas õõtsad erinevad või autokerel miskit paigast. Jäärajal mingit eelist nad küll ei anna ja jebimist on ükskõik mis toruõõtsad valid.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Õõtshoobadest.
Oma kere diagonaalid pead üle KT-ma ikka ennem.
No mõned eksemplarid on suht kenad olnud ja probleeme pole. Odavama otsa asjadega olen kuulnud jamasid olevat.
Peab lihtsalt valima parema/tugevama variandi ja lootma, et sirge silma päeval on kokku keevitatud.
Sõita on kannatab, kui lased auto 50-70mm alla, jäärajal/asflati peal suht hea tegelt.
No mõned eksemplarid on suht kenad olnud ja probleeme pole. Odavama otsa asjadega olen kuulnud jamasid olevat.
Peab lihtsalt valima parema/tugevama variandi ja lootma, et sirge silma päeval on kokku keevitatud.
Sõita on kannatab, kui lased auto 50-70mm alla, jäärajal/asflati peal suht hea tegelt.
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Õõtshoobadest.
RRisto kirjutas:Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/
Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.
Konstruktsioonilt on minusilmis need ühed parimad.... Nende õõtsadega saab eest vedrustuse käigu kah päris rahuldavaks... (lada tüüphäda, et tagarattal käiku rohkem kui ees)
Konstruktor on mõelnud head tugevad asjad välja.... kõik nõrgad sõlmed on üle tehtud...
Originaalvedrust muidugi enam ei piisa.. jõuõlg on palju pikem ja vedrule on rohkem ruumi jäetud....
Aga, et auto keerama saada..... on omaette ooper.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: Õõtshoobadest.
Minul turuõõtsad kasutusel. Sillatala ei puutunud vaid tellisin sellised õõtsad. Sillastendis sai ka hea (kerge camber negatiivne jäätud sihilikult). Minule meeldib ja sobib ning pöörab.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 6&start=40
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 6&start=40
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Õõtshoobadest.
kristjan92 kirjutas:Minul turuõõtsad kasutusel. Sillatala ei puutunud vaid tellisin sellised õõtsad. Sillastendis sai ka hea (kerge camber negatiivne jäätud sihilikult). Minule meeldib ja sobib ning pöörab.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 6&start=40
IMG_7675.JPG
Eks toruõõtsal ja toruõõtsal on vahe...
Driftikad ja street use.... on ikkagi suhteliselt peened võrreldes nende rally õõtsadega...
Ralli õõtsaga saab ikka mõnusa vedrustuse käigu ette.... seda muidugi koos õige amordiga.... Ämbrijagu on miinuseid ka.... aga need on juba kohe-kohe välja ravitud....
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: Õõtshoobadest.
Minu õõtsad on nii tehtud ,et ei peaks viima esisilla tala ette ja üles (Kirjeldus peal oli Drift light).
Hulkur mis miinused hetkel on ja kuidas sa neid ravid?
Hulkur mis miinused hetkel on ja kuidas sa neid ravid?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Õõtshoobadest.
kristjan92 kirjutas:Minu õõtsad on nii tehtud ,et ei peaks viima esisilla tala ette ja üles (Kirjeldus peal oli Drift light).
Hulkur mis miinused hetkel on ja kuidas sa neid ravid?
Ütleme nii, et geomeetriaga... ja ruumiga..
Paar päeva olen tegelenud... ja paar läheb veel..
Kontroll mõõtmised 3D sillastendiga.