Eesti Lada Classic Cup.
Eesti Lada Classic Cup.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Eesti Lada Classic Cup.
2022 aastal algab uus võistlussari mis on Rallispordis E-rühma sisene ladade omavaheline võistlus.
Väljas nüüd ka tehnilised tingimused, selles võistlussarjas osalemiseks. Täpsemalt saab nendega tutvuda siin Tehnilised Tingimused 2022
Väljas nüüd ka tehnilised tingimused, selles võistlussarjas osalemiseks. Täpsemalt saab nendega tutvuda siin Tehnilised Tingimused 2022
Viimati muutis atzkarik, 25 Nov 2021 21:22, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Mingi jutt oli et E8, aga no see selleks, väga hea-hakkame siis lugema... loodetavasti ei pea pettuma.
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Kes nüüd 700kg auto valmis ehitab?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Mitte keegi, isegi 900kg on ulme/püüdmatu:)
aga see selleks, eks laenati need vanast e-rühma tingimustest lihtsalt. Ma oleks põnevuse pärast muutnud need 850 ja 950 vastavalt, siis oleks vähegi šanše 1300stega.
Nüüd ka teada, kust tuuled puhuma hakkasid:
https://sport.delfi.ee/artikkel/9523311 ... -voidusoit
Juhendist endast - kuidagi tühjavõitu tundub, vedrustus, sillad - ei saagi aru, kas siis see "seeriatoode" tähendab ükskõik mida või on mõeldud žiguli seeriajuppe?
Mootori poolepealt on asi suht lihtne ja selge.
aga see selleks, eks laenati need vanast e-rühma tingimustest lihtsalt. Ma oleks põnevuse pärast muutnud need 850 ja 950 vastavalt, siis oleks vähegi šanše 1300stega.
Nüüd ka teada, kust tuuled puhuma hakkasid:
https://sport.delfi.ee/artikkel/9523311 ... -voidusoit
Juhendist endast - kuidagi tühjavõitu tundub, vedrustus, sillad - ei saagi aru, kas siis see "seeriatoode" tähendab ükskõik mida või on mõeldud žiguli seeriajuppe?
Mootori poolepealt on asi suht lihtne ja selge.
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Mis siis mina sellest välja lugesin.
Ülejäänud sama mis E-rühm.
- LADA klassiku plokk, kuni 80 kolb ja 8 klapiline kaan.
- coiloverid keelatud
- Käigukast bollverk või analoog
- Aku võib kinnitada kahe m6 (8.8) poldiga olenematta suurusest peaasi ,et oleks kuiv!
- Turvapuur peab vastama tehnilise kaardi väljaandmise hetkel kehtivatele FIA lisa J Art.253 p.8 nõuetele.
- Istmed peavad vastama vähemalt FIA 8855-1999 homologatsioonile,mida võib kasutada ka peale kehtivusaja lõppu,eeldusel,et nende karkass on ühtne,kinnituskohad korras ja katteriidel ei ole olulisi vigastusi ega rebendeid.
Ülejäänud sama mis E-rühm.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Mõnda valmis autot ka kuskil leidub?
Müügiks, rendiks?
Müügiks, rendiks?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Kui Volvo sild võib olla, siis endine Aus/Kõrge/jne masin vist vastaks kohe hoobilt - mu teada peaks see Saaremaal olema ja mingi aeg pakuti ka müüa/rentida, Sepp nimeline.
Kruusmaa (endine Jalaka) masin sinna samasse auku vist.
Ausi vana trennikas, Elevant/jt. 2101-punane, see ka peaks ehk alles olema.
Mina siin väga tagasiminekut ei näe, pigem on hea kui see klass mõistliku hinna piiridesse jääb. Kui tahad teha midgi veel ägedamat, siis on alati võimalus teistes klassides sõita.
Kruusmaa (endine Jalaka) masin sinna samasse auku vist.
Ausi vana trennikas, Elevant/jt. 2101-punane, see ka peaks ehk alles olema.
Mina siin väga tagasiminekut ei näe, pigem on hea kui see klass mõistliku hinna piiridesse jääb. Kui tahad teha midgi veel ägedamat, siis on alati võimalus teistes klassides sõita.
Festina lente!
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Aus/Kõrge masina jupitasin ära peale Saaremaa avariid ning kere nüüdsest Tallinnas, läheb krossiautoks.
Elevanti punasele 01’le ajasin peale pikka seismist elu sisse ja näinud kusagil sprinte sõitmas.
Viilode vana auto seisab meil garaazis.
Elevanti punasele 01’le ajasin peale pikka seismist elu sisse ja näinud kusagil sprinte sõitmas.
Viilode vana auto seisab meil garaazis.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Kellegil huvi siis Kruusma auto saadaval. 12tuhat. 0km sõitnud mootor peal. Täpsem info Kalle 5292642.
Vajadusel saan ka saata lisapilte. Asub Haapsalus ja saab vaatama tulla.Re: Eesti Lada Classic Cup.
Kui palju praegusel ajal FIA lisa J Art.253 p.8 nõuetele turvapuuri tegemine maksab 2105´le?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Hinnaklassi jääb 1500-2000 euri kanti. Aga täpsemalt saad hinda uurida näitekst.https://www.harrisweldworks.ee/ või http://racing.kosei.ee/rait.html
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Varsti peaks veidi parendatud versioon ilmuma sellest juhendist.
Festina lente!
Re: Eesti Lada Classic Cup.
2 kuud jäänud Aluksnes toimuva 1. Etapini ja pole juhendit, mis ütleks kas ka pritse võib olla, volvo sild jne. Või see ladacupi info liigub kuskil siseringkondades?
Mis asi see seeriatoodangu pidur on? A'la APR-i või Wilwoodi pidurid võivad olla?
Roolilatt?
Volvo sild, see on täna suurem haruldus kui 05 kere ise? Hinnad: sild+lukk+peaülekanne?
Otsekasti hinnad ladale?
Õigeid rattalaagreid, käändmike, õõtsasid jne ka kuskilt täna üldse osta enam on?
Keredetaile plastikust vist veel saab ostutootena?
Mis asi see seeriatoodangu pidur on? A'la APR-i või Wilwoodi pidurid võivad olla?
Roolilatt?
Volvo sild, see on täna suurem haruldus kui 05 kere ise? Hinnad: sild+lukk+peaülekanne?
Otsekasti hinnad ladale?
Õigeid rattalaagreid, käändmike, õõtsasid jne ka kuskilt täna üldse osta enam on?
Keredetaile plastikust vist veel saab ostutootena?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Pritse ei või olla, volvo sild võib ollaRLV kirjutas: ↑26 Nov 2021 20:56 2 kuud jäänud Aluksnes toimuva 1. Etapini ja pole juhendit, mis ütleks kas ka pritse võib olla, volvo sild jne. Või see ladacupi info liigub kuskil siseringkondades?
Mis asi see seeriatoodangu pidur on? A'la APR-i või Wilwoodi pidurid võivad olla?
Roolilatt?
Volvo sild, see on täna suurem haruldus kui 05 kere ise? Hinnad: sild+lukk+peaülekanne?
Otsekasti hinnad ladale?
Õigeid rattalaagreid, käändmike, õõtsasid jne ka kuskilt täna üldse osta enam on?
Keredetaile plastikust vist veel saab ostutootena?
seeria toode tähendab seda, et ise ei tohi valmis treida-wilwood võib olla, kui see on mingil mudelil seeriana külges.
Volvo sild pole ainuke mida asendada saab, kuid viimati pakuti kasutet silda koos 4.88/torsen 1030 silda 2300.-
otsekasti pakuvad lisaks meie meestele ka Ungari, Ukraina, Venemaa - hinnad 1600-2000.-
Käändmikega ei ole probleeme, kui neid aegajalt vahetada, saab ka vene parendatud juppe
Õõtsad on vabad, kuid kinnituskohad peavad olema algsed - toruõõtsad ses suhtes lubatud
Venest saab neid ca 350ga
Plastik detaile ikka liigub, ka siin maal
Kuid eks tegelt on õigus, nagu ma juba alguses ütlesin-liiga hilja tuldi sellega välja. Oleks pidand juba suvel avaldama juhendi.
Aga noh, eks tuleb olla rahul sellegagi:)
Festina lente!
Re: Eesti Lada Classic Cup.
https://rally.ee/?a=a009&b=11550
Seal link tehnilistele tingimustele, see nüüd lõplik? Milline see parendatud v uuem versioon tehnilistest on?
Sealt ma loen välja, gaasijaotus vaba, sisse väljalase vaba, süüde vaba. Kust see pritse keeld tekib? Noorem põlvkond ei oska selle Weberi karbussiga midagi peale hakata....
Kuidas see volvo sillatala panek lubatud on? Seal vedrustusest kirjas, et eisalgsed kinnituskohad peavad säilima, või see volvo sild hakkabki org. asemele?
Roolimehhanism on vaba- ehk roolilatt ja mingi elektriline võim lubatud?
Selle ladaga on 68. aastast võidu sõidetud aga tehnilised tingimused ikka sellised et paneb ohhetama.
Seal link tehnilistele tingimustele, see nüüd lõplik? Milline see parendatud v uuem versioon tehnilistest on?
Sealt ma loen välja, gaasijaotus vaba, sisse väljalase vaba, süüde vaba. Kust see pritse keeld tekib? Noorem põlvkond ei oska selle Weberi karbussiga midagi peale hakata....
Kuidas see volvo sillatala panek lubatud on? Seal vedrustusest kirjas, et eisalgsed kinnituskohad peavad säilima, või see volvo sild hakkabki org. asemele?
Roolimehhanism on vaba- ehk roolilatt ja mingi elektriline võim lubatud?
Selle ladaga on 68. aastast võidu sõidetud aga tehnilised tingimused ikka sellised et paneb ohhetama.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Mina ka loen, et pritse on lubatud.
Vovlo sillale saab kõrvikud külge praadida, siis istub kenasti. Mul üks volvo 240 1031 toorik täitsa riiulis. Kellel huvi saame läbirääkida. Varjant veel, et praen ka lada-le bolt on kronsad sinna külge. Leiame ka jupi volvo kardaani ka, et sild ka vedama hakkab.
Käändmiku lahendusi oleme lasknud teha oma treialil.
Ette läheb siis E30 rattalaager koos rummuga.
Vene nn rally õõtsad on väga okeid.
Neid tuleb muidugi viilida puurida ka, et rattad keerama hakkaks. Aga sõidumugavus paraneb kordades.
Reeglid üsna vabad ikka. Nii, et võib olla roolilatt, elektriline veepump, pritse.
Eks paistab palju see klass siis ladahuvilisi kokku meelitab.
Vovlo sillale saab kõrvikud külge praadida, siis istub kenasti. Mul üks volvo 240 1031 toorik täitsa riiulis. Kellel huvi saame läbirääkida. Varjant veel, et praen ka lada-le bolt on kronsad sinna külge. Leiame ka jupi volvo kardaani ka, et sild ka vedama hakkab.
Käändmiku lahendusi oleme lasknud teha oma treialil.
Ette läheb siis E30 rattalaager koos rummuga.
Vene nn rally õõtsad on väga okeid.
Neid tuleb muidugi viilida puurida ka, et rattad keerama hakkaks. Aga sõidumugavus paraneb kordades.
Reeglid üsna vabad ikka. Nii, et võib olla roolilatt, elektriline veepump, pritse.
Eks paistab palju see klass siis ladahuvilisi kokku meelitab.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Asjaga tegelejate suust oli kuulda, et hetkel tegeletakse sõnastuse ja osade punktide ümbertegemisega/arusaadavamaks ja loetavamaks.
Pritse asjus ma veel nii kindel ei oleks, et see lubatakse, aga eks näis, kas muudetakse või ei.
Uusi karpasi vormitakse tänapäevani, ka. juppe ja kui ise ei oska, siis aitavad mitmed tegijad - ei maksa siin tonti näha:)
Ega pritsega ka nüüd iga-mees hakkama ei saa, ikka käiakse tegijate juures.
Nagu öeldud, sillad on muus osas vabad, kuid kinnituskohad kerele peavad säilima ning vedrustuse tüüp peab jääma algne-ehk siis sõltuv.
Pane või ZILi sild, aga kinnitama peab originaal kohtadesse kerel.
Lattrool võib panna, roolimine vaba-samuti võimendi.
Hulkur - kasutada võib seeriatootmises olevaid detaile, ise treitud asju ei lubata-seega need teie käändmikud ei tohiks klassifitseeruda.
Võid panna mingi teise auto oma kui originaali ei taha.
Pritse asjus ma veel nii kindel ei oleks, et see lubatakse, aga eks näis, kas muudetakse või ei.
Uusi karpasi vormitakse tänapäevani, ka. juppe ja kui ise ei oska, siis aitavad mitmed tegijad - ei maksa siin tonti näha:)
Ega pritsega ka nüüd iga-mees hakkama ei saa, ikka käiakse tegijate juures.
Nagu öeldud, sillad on muus osas vabad, kuid kinnituskohad kerele peavad säilima ning vedrustuse tüüp peab jääma algne-ehk siis sõltuv.
Pane või ZILi sild, aga kinnitama peab originaal kohtadesse kerel.
Lattrool võib panna, roolimine vaba-samuti võimendi.
Hulkur - kasutada võib seeriatootmises olevaid detaile, ise treitud asju ei lubata-seega need teie käändmikud ei tohiks klassifitseeruda.
Võid panna mingi teise auto oma kui originaali ei taha.
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
VäikeMägilane kirjutas: ↑27 Nov 2021 13:34
Hulkur - kasutada võib seeriatootmises olevaid detaile, ise treitud asju ei lubata-seega need teie käändmikud ei tohiks klassifitseeruda.
Võid panna mingi teise auto oma kui originaali ei taha.
Sellise põhimõttega siis pead sõitma oma paksu hoorattaga..
Volvo sillal 5x105 poldivalem
Golfi latile ei tohi kiiret ülekannet sisse panna...jne.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Üle ka ei maksa mõelda. Pigem vist on nii mõeldud: ostad AvtoVAZi hooratta, kergendad kui tahad ja paned külge, aga mitte ei hakka ise nullist mingit "hooratast väljavoolima"
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Eesti Lada Classic Cup.
Praeguseks hetkekt siis selgunud veel sellised asjad.
Need ladad mis see aasta suurt rallit sõitsid ei saa seal klassis keegi sõita kui reegleid ei muudeta. Sest arvatavasti Lada sillaga ei lähe keegi sinna raha raiskama (stardimaks on 500 euri või isegi rohkem kui tõstetakse ) ning ootama ja lootma ,et kas ja millal tagasild ära laguneb.
- Volvo sild keelatud
- Vedustus originaal. Kas toru ööötsad lubatud seda veel ei oska ütelda aga tundub ,et ka need keelatud.
- Lattrool lubatud. Kuidas seda paigaldada on hea küsimus kui tohib ainult tehase juppe kasutada
- Pritse lubatud. ehk siis ainult lada tehase pritse. Mitte ITB-d
Need ladad mis see aasta suurt rallit sõitsid ei saa seal klassis keegi sõita kui reegleid ei muudeta. Sest arvatavasti Lada sillaga ei lähe keegi sinna raha raiskama (stardimaks on 500 euri või isegi rohkem kui tõstetakse ) ning ootama ja lootma ,et kas ja millal tagasild ära laguneb.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!