Tervist, ei osand kuhugi teemat teha niiet vabandan kui vale alagrupi all. Plaanis minna homme vaatama ühte vaz 2107, küsimus siinkohal olekski et mida erilise pilguga vaadata. Omaniku sõnul läks viimati TÜV vabalt läbi, nüüdseks ülevaatus läbi saanud, aga noh see on omaniku jutt ikka et peaks läbima vabalt. Plaan on talveks igapäeva sõiduks osta tööle - lasteaeda - koju stiilis. Et siis küsimus mida hoolega kontrollida et masin ka läheks TÜV läbi ? Pidurite ja pisemate asjadega saan ise hakkama aga, et ma ei põruks totaalselt ostuga, st. sisuliselt emexisse kõlbab ainult.
Ette tänades Meelis
K: 2107 ostueelne kontroll
K: 2107 ostueelne kontroll
-
vVibumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: Vaz 21063 "tibu"
- Kontakt:
K: 2107 ostueelne kontroll
Mida sina si*t ka isamaast tead?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
läbiv korrosioon kõikjal, liitekohtades punnitav värv, mitte sobivad luugi ja ukse vahed.
rooli keerates kohapeal ei tohi roolikarp lanseka peal liikuda.
üldiselt sõida masinaga kohe tüv punkti - saad palju selgemaks asja.
samuti on päris suur vahe mis hinda küsitakse -> 400 eurose ja 2000 eurose hinnasildi taga on päris erinevad ootused autole.
rooli keerates kohapeal ei tohi roolikarp lanseka peal liikuda.
üldiselt sõida masinaga kohe tüv punkti - saad palju selgemaks asja.
samuti on päris suur vahe mis hinda küsitakse -> 400 eurose ja 2000 eurose hinnasildi taga on päris erinevad ootused autole.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."