liivaprits

liivaprits

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Suletud
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

liivaprits

Postitus Postitas kopec »

teab ehk keegi,kuidas liivaprits funktsioneerib.kompressor ja tahtmine ise ehitada olemas .
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Liivapritsi jaoks vajalik väga suure tootlikkusega kompressor. Mingi mänguasja saab koju ise teha. Neid ka poes müüa. Korraliku asja tegemisest tavaliselt midagi välja ei tule.
Töötab tavalise Y kujulise toru süsteemil. Y üks külg küll sirge. Alt tuleks siis kaup välja (teksti Y puhul) ja külgmisest liiv sisse. Väljundotsa tuleb panna mingi kõvasulam düüs. Kui leiad vastava kummidüüsi on vist parem (tehase omadel on kummist).
C
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

noh,see tööpõhimõte on siis ligilähedane tolle süsteemiga,millega suuri õhukumme tühjaks pumbatakse.ehk oskad öelda,kas "kummijuku"ekskavaatori kompressorist ja 180 liitrisest õhupaagist aitab?kui suure läbimõõduga see düüs peaks olema?ja kui suure rõhuga näiteks plekilt värvi maha võtab?
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui see "kummijuku" on kahe paralleelselt ühendatud kolviga siis hädapärast hakkab aitama. Ega sellest paagist suurt tolku pole. Seal ju pidev laskmine jakui kompressor nõrk siis lõpuks ikka vähe.
Ehituse tööpõhimõttest said õieti aru. Surve peaks olema vähemalt 6 atti. Õhk peab olema täitsa kuiv (ei tohi olla ka kondensvett) muidu kitib liiva sissemineku koha kinni. Düüsi läbimõõt oli sõbra omal umbes 5mm. Kõvasulam otsana kasutas treitera. Selline vahetatav kolmnurkne millel keskel auk sees. Kui treiali käest küsid küll ta aru saab. Selle jootis toru otsa.
Ta pole sellega ammu midagi teinud. Järelikult ikka üks jama värk . Teha saab küll aga närvid sööb seest.
C
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

suured tänud!ehk tõesti on vaeva rohkem,kui asi väärt.
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Postitus Postitas Pets »

kui jutt käib juba liivapritsidest siis tekkis kysimus kust saab liiva mis sobiks pritsimiseks??
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Sai tehtud Koiva j6est v6etud liivaga, aga see kuivatamine pole seda v22rt.
Metallfirmade jaoks ma vedasin silikatsiidi t2navast, firma nimi oligi vist Silikaat, seal saad valida kas tahad j2medama v6i peenema liiva, hindadest ei oska midagi 8elda.
Kesk-Eesti mehed saavad osta Aravetest, seal ka mingi tehas olemas.
Jupid Venemaalt!
Suletud