TEEMA:Kes ja kust on ostnud praak osi.
TEEMA:Kes ja kust on ostnud praak osi.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
TEEMA:Kes ja kust on ostnud praak osi.
Kuna ei leidnud foorumist taolise teemaga kattuvat teemat siis nüüd on ta siin.Jutt käib muidugi VAZ-LADA osadest.Foorumit lugedes tundub,et ikka väga palju igasugust p... poodides liikvel.
Palun pange siis oma kogemused kirja.
Palun pange siis oma kogemused kirja.
Rakvere Mindora poest ostetud stabika puksid mõranesid ca. 3 kuuga sellisteks nagu originaalid 22 aastaga.
Igasugu juppe sealt ostnud, aga muu kraamiga olen üldiselt rahule jäänud. Tavaliselt katsun alati midagi kvaliteetsemat lääne tootjatelt leida (alternatiiv), aga alati pole see võimalik.
Igasugu juppe sealt ostnud, aga muu kraamiga olen üldiselt rahule jäänud. Tavaliselt katsun alati midagi kvaliteetsemat lääne tootjatelt leida (alternatiiv), aga alati pole see võimalik.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
ostsin suvel viljandist auto motost esimese piduri vooliku, ei jõudnud õhutadagi, kui juba oli voolik nagu kuumaastik. ostsin veel kõik tagasilla varda puksid, ja peale 200km olid kõik puksid pooleks. NGK 4jast küünlast 2hel kadusid elektorid kuhugi ära sõites(luksepad räägivad et ega see NGK üks p*sk ole, vähemalt ma nii kuulnud). veel ostsin laadimis relee, 2 kuud kestis ja läbi ta oligi jälle. neid asju on veel, kõik ei tule kohe meelde kah.ega see vene kaup ongi enamvähem, nagu ma aru olen saanud. veab kui kestma jääb
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kõikidest tallinna ja mõnest teisest eesti poest ostetud praak süütepoole, kondekaid millel puudub mahtuvus, sarniire ja rooliotsi mis koostamise käigus tehases viga juba saanud ning 100% tuugad, lugematu arv reaktiivvarda ja stabikavarda pukse mis enne paigaldamist on pagassis pragunenud, rooliotste ja sarniiride kaitsekumme mis lihtlsalt purunevad, piduri töö ja peasilinder hakkasid veidi aja pärast lekkima, sidurisilinder oli tehnoloogiliselt vale pikkusega või koostatud valesti - vedelik alla läks aga üles enam ei tulnud, siis veel kohe lekkiv soojakraan, kõver 5k kasti peavõll mille tagajärjel purunesid paljud hammasrattad käigukastis, kiirelt purunevad mootoripadjad milles vedru asemel ainult metallipudru järel, ketileevendi mis kuumaga ära sulas, ketipinguti tald millel kuumaga kumm lahustus, ketipinguti ise mis sooja mootoriga keti lõdvaks laseb, kõikvõimalikud tihendid mis tegelikult ei sobi, tutikas õliamort jooksis paar päeva peale paigaldamist õlist tühjaks, veepump mis veidi aja pärast jooksma hakkas, tutikas karpa millega auto ei käivitunud, tutikas halli anduriga jagaja, mis mõne aja pärast teele jättis, karpa nõelklapp mis kohe lekkis, roostes tööpinnaga kardaaniristid, 2108 ukse käepidemed mis mõne ajaga ära kuluvad jne - seda nimekirja saaks veel kindlasti jätkata, kuid ei tule meelde kõik kohe...
unustasin veel piduriklotsid mis mõne ajaga purunesid kildudeks, kulusid lihtsalt ära või siis ei kulunud üldse - ainult vilistasid
[Muudetud: 31-10-2008 olaaf]
unustasin veel piduriklotsid mis mõne ajaga purunesid kildudeks, kulusid lihtsalt ära või siis ei kulunud üldse - ainult vilistasid
[Muudetud: 31-10-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Rakvere Mindora poest ostetud esimesed piduriklotsid (Tiir või mis see saasta firma nüüd oligi) olid samuti "igavesed" - ei kulunud ning pool eeldatavast hõõrdejõust läks vilistamise peale.Algselt postitas: olaaf
unustasin veel piduriklotsid mis mõne ajaga purunesid kildudeks, kulusid lihtsalt ära või siis ei kulunud üldse - ainult vilistasid
[Muudetud: 31.10.2008 Raxo]
see läks meelest jah
Nõustun sinuga Raxo. Endal sama probleem ning õige pea viskan need minema.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Hiiumaalt lada poest ostsin karburaatori remont komplekti, pooled jupid olid puudu. Siis otsin esimesed pidurivoolikud, voolikutel keere maas. Siis tagasilla puksid, all said olla nädala ja juba puruks.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Tallinnast, Volga kauplusest, sai söber 2 korda järjest praak jahutusveeanduri, 3. oli löpuks korras. Ringivahetusega oli suuri probleeme, müüja ütles, et katkine ju pääl käinud, keere on hööruda saanud (mis nad tahtsid seda siis tagasi letimüüki panna väöi, et kaubanduslik välimus praakasjal tähtis on)
Üks hea jutt mitte lada jupi kohta, aga sama pood. Sain Volga poest endale "persona non grata" staatuse. Ostsin säält GAZ-66 veljevötme, 100 EEK. Keerasin kodo selle kohe pooleks, oli ülekarastatud ning praakvaluga (seest lahti). Kuna hoian tsekid alles alati, läksin poodi ringi vahetama. Ega mul sääl palju rääkida ei lastud, Poeboss tuli ülalt kontorist alla, söimas mul viisakalt näo täis, et mis ma sest siis katki keerasin ning on mul ikka jultumus uut nöudma tulla. Neil oli poes olemas uus GAZ-53 veljevöti mis maksis 200 EEK-i, pakkusin varianti, et andke see, maksan 100 eek juurde. Uut mulle ringi keelduti vahetamast ning 53-e oma keelduti müümast. Anti raha tagasi tseki ettenäitamisel ning saadeti poest välja, öeldi et mine osta mujalt omale vöti mida puruks keerata. Hiljem saatsin söbra poest 53-e vötit ostma, keerasin kodo ka selle kohe pooleks--praak.
Naabrimehe käest saadud vene originaal veljevöti aga keeras ilma probleemita (meetrine toru varrele pikenduseks otsas) köik mutrid lahti.
Üks hea jutt mitte lada jupi kohta, aga sama pood. Sain Volga poest endale "persona non grata" staatuse. Ostsin säält GAZ-66 veljevötme, 100 EEK. Keerasin kodo selle kohe pooleks, oli ülekarastatud ning praakvaluga (seest lahti). Kuna hoian tsekid alles alati, läksin poodi ringi vahetama. Ega mul sääl palju rääkida ei lastud, Poeboss tuli ülalt kontorist alla, söimas mul viisakalt näo täis, et mis ma sest siis katki keerasin ning on mul ikka jultumus uut nöudma tulla. Neil oli poes olemas uus GAZ-53 veljevöti mis maksis 200 EEK-i, pakkusin varianti, et andke see, maksan 100 eek juurde. Uut mulle ringi keelduti vahetamast ning 53-e oma keelduti müümast. Anti raha tagasi tseki ettenäitamisel ning saadeti poest välja, öeldi et mine osta mujalt omale vöti mida puruks keerata. Hiljem saatsin söbra poest 53-e vötit ostma, keerasin kodo ka selle kohe pooleks--praak.
Naabrimehe käest saadud vene originaal veljevöti aga keeras ilma probleemita (meetrine toru varrele pikenduseks otsas) köik mutrid lahti.
Arrogance diminishes wisdom.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Selle Tallinna Volga poega on nii nagu on. Tegelikult läheb minu aru saamist mööda kogu praaktoodang nende enda kassasse. Kellele nad neid asju ikka venemaale tagasi saadavad. Sealt saadetakse meie tegelaseg kohe nahhui. Selles poes on niiöelda "twilight zone" aeg seisma jäänud. Nõuka ajal polnud ju ka kellelegi kurta, kui praak asja said, hea kui üldse midagi said. Üldiselt oleme meie aga läänemeelse ühiskonnaga harjunud ning kipume arvame, et klient on kuningas. Eks ta nii enam vähem meil toimib ja tarbijakaitse on ka tore asutus, paraku tuleb aga volga moskvitsi ja ladameestel varuosapoodidega veidi teistmoodi suhelda. Need poed on veel kohad kust oma masinale midagi saab, kui neid koht poleks oleks ikka puhta perses. Sarnane olukord on näiteks olemas jaguari puhul, kui mul oma autole midagi vaja, siis kõige odavam on sõpradega kamba peale koos interneti kaudu tellida. Peale esinduse on veel vaid üks pood mis asju toob (samadest internetikohtadest) jo korrutab hinna lihtsalt kahega.
Mis puudutab veljevõtmeid, siis selliseid asju tasubki osta nõukogude aegseid kuskilt turult või naabrimehe käest, poodi tulev kaup sdeloano v rossii jõ kõlbagi kuhugi, ja kui tahad uut kvaliteeti, siis jääb stokker. Paradoksaalne seis nende vene juppidega kauplevate poodidega.
Mõnes mõttes tuleb teha oste targalt ja mõista, et venemaa on üks teistmoodi maa, hea et üldse sealt midagi tuuakse. Persona non grata nüüd ka kuidagi ei aita sind (100.- pärast).
Mis puudutab veljevõtmeid, siis selliseid asju tasubki osta nõukogude aegseid kuskilt turult või naabrimehe käest, poodi tulev kaup sdeloano v rossii jõ kõlbagi kuhugi, ja kui tahad uut kvaliteeti, siis jääb stokker. Paradoksaalne seis nende vene juppidega kauplevate poodidega.
Mõnes mõttes tuleb teha oste targalt ja mõista, et venemaa on üks teistmoodi maa, hea et üldse sealt midagi tuuakse. Persona non grata nüüd ka kuidagi ei aita sind (100.- pärast).
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Piduriosade tootja Fenox,Valgevene.
Ostetud kaup oli esimesed pidurivoolikud.Mõranesid kolme kuuga ja seda suvel.Uued näevad välja nii:
Ostetud firmast "Ken Autokaubad",Jõgeva.
Lahendus:Vahetasin kauplust(Jõgeva Aure):Seal olid müügil
Austria firma EBC pidurivoolikud,kasutuses nüüdseks üle
kahe aasta ja siiamaani terved.
Ostetud kaup oli esimesed pidurivoolikud.Mõranesid kolme kuuga ja seda suvel.Uued näevad välja nii:
Ostetud firmast "Ken Autokaubad",Jõgeva.
Lahendus:Vahetasin kauplust(Jõgeva Aure):Seal olid müügil
Austria firma EBC pidurivoolikud,kasutuses nüüdseks üle
kahe aasta ja siiamaani terved.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Sai kunagi tegeldud pikalt esisillast kostva terava kolksuga mõlemalt poolt. Sai igatepidi kontrollida, vaadelda ning ka ülevaatuse stendis kontrollida - viga aga kummituslikult peidus(kõik osad uued, lõtke ei kuskil). Lõpuks sai Tln.st Veerennist ostetud veelkord uued sharniirid(silikoonkummikatetega) ning viga kadus. Vea põhjuseks olid siis uued Pärnust ostetud sharniirid(ju nad mingid kooperatiivikad olid).
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Rakvere Mindora ehk siis "venelaste" poest ostetud pidurikolmik (mis enam ei olegi alumiiniumist) ei suutnud piduriõli kinni hoida, kuigi torude kinnitused olid piisavalt kõvasti kinni.
Põhjuseks pakun viltu lõigatud keermed, sest vastava nurga alt vaadates (kui torud küljes) tundus asi vägagi kahtlane.
Panin juba käigus olnud alumiiniumist kolmiku külge ning asi korras.
Põhjuseks pakun viltu lõigatud keermed, sest vastava nurga alt vaadates (kui torud küljes) tundus asi vägagi kahtlane.
Panin juba käigus olnud alumiiniumist kolmiku külge ning asi korras.
-
hhumparts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
- Asukoht: Tartu/Viljandi
- Autod: 21053 ja a4 b6
- Kontakt:
Kuna tegelen varuosadega .. siis minupoolt soe soovitus.. kui soovite asja mis kestab, siiis valige ainult tuntud kvaliteet tootjate toodangut.
master ja muu saast tuleb välistada..
ise vahetades ei ole asjalood nii hullud, aga kuskil vahetada lastes maksate lõpuks kordades peale.
Tänapäeva klient ostab masu mõjude tõttu veel siiani hinda mitte toodet. Nii ongi, et pakutakse kliendi kaotamise hirmus välja võimalikult odav toode.. odav aga ei võrdu hea.
Ja ka siinkohal ei pea nimi alati paika.. KYB on kõva nimi .. aga amort ei ole hea .. siiani meie lumeraja seltskonnast kõik kes alguses ostsid kybi on selle välja vahetand gabrieli vastu.
Masteri sarniir pidas vastu lumerajal 2 sõitu. kager oli talv otsa all ja siiani on hea tihe kuigi sai peris ebamugavaid tingimusi aegajalt tunda.
Kui hakkate ostma toodet mitte hinda kaovad ka probleemid kvaliteediga.
See ei tähendand et sama toodet peaks kallilt ostma vaid lihtsalt ostke toodet.. ja vaadake kust parem hinnaga saate.
master ja muu saast tuleb välistada..
ise vahetades ei ole asjalood nii hullud, aga kuskil vahetada lastes maksate lõpuks kordades peale.
Tänapäeva klient ostab masu mõjude tõttu veel siiani hinda mitte toodet. Nii ongi, et pakutakse kliendi kaotamise hirmus välja võimalikult odav toode.. odav aga ei võrdu hea.
Ja ka siinkohal ei pea nimi alati paika.. KYB on kõva nimi .. aga amort ei ole hea .. siiani meie lumeraja seltskonnast kõik kes alguses ostsid kybi on selle välja vahetand gabrieli vastu.
Masteri sarniir pidas vastu lumerajal 2 sõitu. kager oli talv otsa all ja siiani on hea tihe kuigi sai peris ebamugavaid tingimusi aegajalt tunda.
Kui hakkate ostma toodet mitte hinda kaovad ka probleemid kvaliteediga.
See ei tähendand et sama toodet peaks kallilt ostma vaid lihtsalt ostke toodet.. ja vaadake kust parem hinnaga saate.
-
ssiims
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04 Mai 2014 19:49
- Asukoht: Rakvere lähiümbrus
- Autod: VAZ 2106 1,6
Mh, ma ei saagi aru et miks on vaja toota sellist ulme odavat saasta, kartuses et muidu ei osteta. Alternatiiv brändid ka puuduvad ja nagu peakski leppima selle ainsaga mis ei kesta.
Ostetud (Rakvere Lada pood):
1. Siduri alumine silinder FENOX, kestis kaks vajutust. Viga oli silindris endas, mis on valmistatud PLASTIKUST:o, lahenduseks oli ehitada vanast silindrist ja uue kestast toimiv variant.
2. Kardaani ja käigukasti vaheline kummimuhv, kestis 15 km ja ribadeks. Selle puhul pannakse juba reaalselt kaalule inimeste ohutus, kui litakas käib lendab kardaan ikka korralikult vastu tunnelit. Võrreldes originaaliga on metall juba 50% õhem.
3. Igatsugu muud kummipuksid (käigukast, mootor). Käevahel tundub, et krt seda teab millest see valmistatud on. Pikka pidu ilmselt ei ole
Kokkuvõtteks: üritan edaspidi leida kuulutusi kus pakutakse vana "head" originaal kraami.
Kellegil pakkuda minu mainitud punkt nr.2 originaal korralikku toodet võtan avasüli vastu. Samuti oodatud soovitused kus kohast edaspidi oma kraami peaks vaatama (06 Rallika jaoks).
Ostetud (Rakvere Lada pood):
1. Siduri alumine silinder FENOX, kestis kaks vajutust. Viga oli silindris endas, mis on valmistatud PLASTIKUST:o, lahenduseks oli ehitada vanast silindrist ja uue kestast toimiv variant.
2. Kardaani ja käigukasti vaheline kummimuhv, kestis 15 km ja ribadeks. Selle puhul pannakse juba reaalselt kaalule inimeste ohutus, kui litakas käib lendab kardaan ikka korralikult vastu tunnelit. Võrreldes originaaliga on metall juba 50% õhem.
3. Igatsugu muud kummipuksid (käigukast, mootor). Käevahel tundub, et krt seda teab millest see valmistatud on. Pikka pidu ilmselt ei ole
Kokkuvõtteks: üritan edaspidi leida kuulutusi kus pakutakse vana "head" originaal kraami.
Kellegil pakkuda minu mainitud punkt nr.2 originaal korralikku toodet võtan avasüli vastu. Samuti oodatud soovitused kus kohast edaspidi oma kraami peaks vaatama (06 Rallika jaoks).