Minu auto ja haagis (andmed tehnilise passi põhjal).
Minu auto ja haagis (andmed tehnilise passi põhjal).
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Vaatsin ka enda muudel Ladadel lubatud haagised üle.
2101 (aastast 74) - teh pass väljastatud 1994 a - haagise piirangut pole:)
2103 (1978) - pass 2001 - 500/1000kg
21061 (1989) - pass 2003 - 500/1000kg
Niva (1995) pass 2004 - 300/600kg
Ja üllatus-üllatus:
Niva (2003) pass 2008 - 400/1490kg Piduritega haagiste osas laksib ära:P
Kõrvalmärkusena Volgal 600/1200 ja sapakal pole ka piirangut:D
2101 (aastast 74) - teh pass väljastatud 1994 a - haagise piirangut pole:)
2103 (1978) - pass 2001 - 500/1000kg
21061 (1989) - pass 2003 - 500/1000kg
Niva (1995) pass 2004 - 300/600kg
Ja üllatus-üllatus:
Niva (2003) pass 2008 - 400/1490kg Piduritega haagiste osas laksib ära:P
Kõrvalmärkusena Volgal 600/1200 ja sapakal pole ka piirangut:D
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Lahe on see Ark-i teema.Veokate teljekoormusi panevad ka nii suvaliselt.Pärast ei olegi võimalik nii koormata,et kaalumisel trahvi ei saa.Kui Tartust Volvo ostsin siis saksa paberites oli piduritega haagise mass üle 1800kg ja nüüd ainult 1600kg. Ja minu 2105 passis on pidurita haagis 600kg ja piduritega 1300kg !!!!
56506878
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kaevan nüüd vana teema välja, sest niisama siin foorumis töllerdades meenus üks asi, millest pidin teid, head haagise massist mittearusaajad, juba tegelikult pea kuu aega tagasi teavitama, aga noh, ...., läks meelest .
Nimelt sai juuni algul võetud üks autokene Maarjamaa pinnale arvele ja kuna Viljandi linn on piisavalt tilluke, et siin tunnevad vaata et kõik kõiki (no päris nii muidugi see ei ole, aga illustratsiooniks sobiks ikkagi), siis selle arvelevõtmise käik oli tutvuse tõttu (ikka väike linn, mis muud!) üsnagi familiaarne. Noh, lühidalt vaatasime üheskoos sealse ametnikuga igatsugu pabereid ja tabeleid ning lõõpisime omavahel maast ja ilmast...
Lõpuks jõudsime passi kantavate andmete kontrollimise juures sinnamaale, kus seisab lahter umbes sellise sisuga, et "haagise mass". Sai siis tuhnitud eelmisest riigist pärit olnud autoga kaasasolevaid papreid ja võrreldud nn. "meie, Eesti normidega" ja muu jutu sees tuli välja fakt, millest ma tegelikult oleksingi pidanud seda pikka juttu alustama... Sorry, et siin keerutan, aga noh, põnevaks alles läheb...
Siis oleks postitus kah lühem saanud, aga saage palun aru, vanainimese asi noh ja on ju tarvis end väääegade tähtsaks teha .
Teistkordselt siis - lühidalt ehk jätkame tähtsa teatega. Alustame :
Masina tehn. passi / reg, dokumenti kantav haagise mass sõltub meie kallis Eesti Vabariigis maakonnast, kus te seda masinat parajasti registreerite. Nii lihtne see eelpool kahe lehekülje pikkuseks veninud müsteerium ongi.
Registreerid oma masina Viljandimaal (jube karm Sakala kõrgustik ja hirmsad mägiteed on seal, kes ei tea...), siis saad passi väiksema haagisega sõitmise loa, kui näiteks Rapla ARK-is sisse kirjutataks .
Vot nii, seltsimehed!
Tänan tähelepanu eest!
Aaa, jaa, niimoodi vähemalt too kalli kodulinna ametnik seletas, mu sõnad need ei ole.
Nimelt sai juuni algul võetud üks autokene Maarjamaa pinnale arvele ja kuna Viljandi linn on piisavalt tilluke, et siin tunnevad vaata et kõik kõiki (no päris nii muidugi see ei ole, aga illustratsiooniks sobiks ikkagi), siis selle arvelevõtmise käik oli tutvuse tõttu (ikka väike linn, mis muud!) üsnagi familiaarne. Noh, lühidalt vaatasime üheskoos sealse ametnikuga igatsugu pabereid ja tabeleid ning lõõpisime omavahel maast ja ilmast...
Lõpuks jõudsime passi kantavate andmete kontrollimise juures sinnamaale, kus seisab lahter umbes sellise sisuga, et "haagise mass". Sai siis tuhnitud eelmisest riigist pärit olnud autoga kaasasolevaid papreid ja võrreldud nn. "meie, Eesti normidega" ja muu jutu sees tuli välja fakt, millest ma tegelikult oleksingi pidanud seda pikka juttu alustama... Sorry, et siin keerutan, aga noh, põnevaks alles läheb...
Siis oleks postitus kah lühem saanud, aga saage palun aru, vanainimese asi noh ja on ju tarvis end väääegade tähtsaks teha .
Teistkordselt siis - lühidalt ehk jätkame tähtsa teatega. Alustame :
Masina tehn. passi / reg, dokumenti kantav haagise mass sõltub meie kallis Eesti Vabariigis maakonnast, kus te seda masinat parajasti registreerite. Nii lihtne see eelpool kahe lehekülje pikkuseks veninud müsteerium ongi.
Registreerid oma masina Viljandimaal (jube karm Sakala kõrgustik ja hirmsad mägiteed on seal, kes ei tea...), siis saad passi väiksema haagisega sõitmise loa, kui näiteks Rapla ARK-is sisse kirjutataks .
Vot nii, seltsimehed!
Tänan tähelepanu eest!
Aaa, jaa, niimoodi vähemalt too kalli kodulinna ametnik seletas, mu sõnad need ei ole.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Üsna jabur. Kuid kahjuks ei ole see meil ainuke jaburus, neid on veel ja veel. Tundub, et inimesed on seaduste tarvis, mitte vastupidi. Mitte nii nagu olema peaks. Siia võib kohe lisada kohustusliku liikluskindlustuse, mille fond sulle kolmekordse selga väänab pärast seda kui autol pole aasta poliisi olnud. Nagu muutuks seisev auto pärast aastast seismist kolmekordselt ohtlikumaks kui sõitev poliisiga varustatud auto.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kus juures minule pandi passi 300/600 Rapla arkist. Küsisn ka, et kust te neid käru andmeid võtate, öeldi, et neile on etteantud need numbrid. Kui siis Rakverekandis peaks olema 600/1300. Kahel sõbral autod sealt toodud, mõlemal need numbrid passis.logman kirjutas: Nii lihtne see eelpool kahe lehekülje pikkuseks veninud müsteerium ongi.
Registreerid oma masina Viljandimaal (jube karm Sakala kõrgustik ja hirmsad mägiteed on seal, kes ei tea...), siis saad passi väiksema haagisega sõitmise loa, kui näiteks Rapla ARK-is sisse kirjutataks .
Tallinnas neid tõuse ikka rohkem kui 2 (Kadaka pst viadukt, Ehitajate teel Nõmmel, Pärnu mnt viadukt ja leiab neid veel..).nymmik kirjutas:Mul on mõlemad Zigulid Tallinnas arvele võetud kus ainult kaks tõusu, Lauluväljaku tõus ja Harku karjääri juures, no ja kolmas Tabasalus ehk peaks sile maakond olema aga haagise massideks ikka
See selleks. Et postitus täitsa teemaväline ei oleks, siis vaatasin üle ka enda Ladade paberid:
1982/2105/1000-500
1984/21013/600-300
1991/21051/600-300
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Veel tõusudest: Ka Sossi mägi on suht äkiline!!! Meil räägitakse jõuetu bussi kohta et kui Sossi mäest üle saab siis poole päeva töö juba tehtud
Ja ma pole veel kohanud ühtegi sõiduautot kus oleks 750kg piduriteta haagist passis. Ainult maasturid, olengi hädas sellega et mu haagis on piduriteta ja täismass passis märgitud 750kg.
Mu Ladadel see number ei ületa 600kg, pea 2000kg kaaluval BMWl see näit on 650kg. Ainukeseks masinaks mu autopargis mis tohib seda haagist vedada on Opel Frontera, sellel on piduriteta haagise mass on passis 750kg!
Ja ma pole veel kohanud ühtegi sõiduautot kus oleks 750kg piduriteta haagist passis. Ainult maasturid, olengi hädas sellega et mu haagis on piduriteta ja täismass passis märgitud 750kg.
Mu Ladadel see number ei ületa 600kg, pea 2000kg kaaluval BMWl see näit on 650kg. Ainukeseks masinaks mu autopargis mis tohib seda haagist vedada on Opel Frontera, sellel on piduriteta haagise mass on passis 750kg!
Jupid Venemaalt!