Nõuka aegne tuuning
Nõuka aegne tuuning
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selline kuldne lubadus oli jah kilekotis kaasas, kui "propellerdatud" plekitüki miskise 10+ rubla eest ostsid.Algselt postitas: kristjan92
Aga mina olen kuulnud just et hoiab kokku see bensiini;).
'88 ilmusid esimesed taolised kulinad turule, miskine värske kooperatiiv tootis. Turbodifuuzor oli vene keelne nimetus .
Tegelikult nimetaks seda mootori kägistajaks.
Miskit küttekokkuhoidu see ei andnud - sai klassivenna isa tutikale 09-le pandud ja positiivset tolku ei miskit.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Sama jublakas endal ka olemas,tootis seda minu mäletamist mööda Vihuri,vähemalt vanaisa selle sealt tutvuse kaudu sai.
Teisel ladal oli see peal,ning tõmme oli märgatav,kuid nüüd kollasele vaja see veel peale panna.
Teisel ladal oli see peal,ning tõmme oli märgatav,kuid nüüd kollasele vaja see veel peale panna.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Isegi väljamaa vigureid oli tol ajal saada.Karbil on kiri:
With STAR immediate starting up,more kilometers per liter,
better pick-up,no more dirty sparking plugs,no more burnt
electrodes.
Käis ta süütepooli ja jagaja vahele,oli mõeldud kui sädeme
võimendi.Oli õemehe ?iguli peal,tema sõnul praktiline kasu
puudus.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Lisan ka enda poolt midagi:
Minu kasuisal oli kunagi VAZ 2105 1987/88.a, tumesinine. Sellel olid sihuksed tuuningu vidinad:
*Mingi lääne auto sportrool? Kahjuks ei mäletanud enam mille mudeli oma see oli?
*Taha olid originaal porikummide asemele pandiud mingid hästi laiad ja pikad porikummid,
lõigatud välja mingi Veomasina omadest vist? Neile alla kleebitud? Lisatud 3 väikest ümmargust helkurit seda mõlemal porikummil.
*salongis tahavaate peegli küljes oli igasugu vidinaid,
*väga pikk fiiberklaasist antenn
*Salongis esiklaasist ülal pool mingid punased narmad, samasugused olid tal ka Zil 130 portel
akent kaunistamas.
*käigukang hästi lühike, kas 2103 /06 omast tehtud ei meenunud enam
*armatuuri peal 2-3 kleepsu, pean täpsemalt järgi küsima millised need siis olid.
*tagumise akna juures salongis 2 patja ja mingi NL aegne mänguloom
*esitulede ees metallvõred
*tagaakna juures veel 3 rub. maksnud stopp tuled
Muid asju kahjuks kasuisal momendil ei meenunud, võib olla on isegi mõni pilt sellest autost olemas kuid kindel ta ei olnud.
Kahjuks müüdi see auto juba 1990.a maha ja sellest ajast peale on saatus teadmata, ehk on isegi veel alles ja sõidab kusagil Jõgevamaa teedel veel edasi.
Minu kasuisal oli kunagi VAZ 2105 1987/88.a, tumesinine. Sellel olid sihuksed tuuningu vidinad:
*Mingi lääne auto sportrool? Kahjuks ei mäletanud enam mille mudeli oma see oli?
*Taha olid originaal porikummide asemele pandiud mingid hästi laiad ja pikad porikummid,
lõigatud välja mingi Veomasina omadest vist? Neile alla kleebitud? Lisatud 3 väikest ümmargust helkurit seda mõlemal porikummil.
*salongis tahavaate peegli küljes oli igasugu vidinaid,
*väga pikk fiiberklaasist antenn
*Salongis esiklaasist ülal pool mingid punased narmad, samasugused olid tal ka Zil 130 portel
akent kaunistamas.
*käigukang hästi lühike, kas 2103 /06 omast tehtud ei meenunud enam
*armatuuri peal 2-3 kleepsu, pean täpsemalt järgi küsima millised need siis olid.
*tagumise akna juures salongis 2 patja ja mingi NL aegne mänguloom
*esitulede ees metallvõred
*tagaakna juures veel 3 rub. maksnud stopp tuled
Muid asju kahjuks kasuisal momendil ei meenunud, võib olla on isegi mõni pilt sellest autost olemas kuid kindel ta ei olnud.
Kahjuks müüdi see auto juba 1990.a maha ja sellest ajast peale on saatus teadmata, ehk on isegi veel alles ja sõidab kusagil Jõgevamaa teedel veel edasi.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Sai soetatud taolised vidinad, mis muudavad 12V -> 220V. Nahkses karbis ja puha. Kellel huvi, siis oleksin mõnest nõus ka loobuma. Pilte saaks nädala lõpus.
Algselt postitas: arvi100
Sa oled matkamas ja sa tahad telgist ärgates lõua siledaks
saada.Sellejaoks aitab sind pingekordisti Lada.Sinul jääb
vaid pardlil sisse lüitada 127 V toide.
NB!Vanemaid pardleid sai kasutada kas 110/127 või 220 V
süsteemis.
[Muudetud: 21-9-2008 arvi100]
-
ppionerfreak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Apr 2009 12:36
- Asukoht: võrumaa
- Autod: Lada 2107