O: lada 21013 karburaatori remont kmpl.
O: lada 21013 karburaatori remont kmpl.
O: lada 21013 karburaatori remont kmpl.
vaja oleks siis täielikku komplekti taastamaks vana karbussi.neti poodides kõik otsa saanud. äkki kellegile vedelemas riiulis
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: O: lada 21013 karburaatori remont kmpl.
Need uuema aja karburaatorite remondikomplektid on täielik p..k.
Isegi 90-date kooperatiivide omad olid paremad. Düüsidel suuremad avad, nõelklapid ei pea, pole komplektsed jne. Ma vahepeal ostsin 03 komplekte ja eraldi detaile - 5 nõelklappi ei pidanud, 4 komplektis olid igaühes erinevad detailid ja nimekiri oli poole pikem. Osad 03 jupid olid teistelt tüüpidelt (Ozon). Ilmselt olid rotid tootmises või laos?
Ostas liigub ka vahel komplekte.
Remondil on põhiliselt vaja nõelklappe, membraane ja kaanetihendit. Düüsid on soovitatav ise valmistada väiksematest mikromeetriga kontrollitud puuridega. Puure saab ka õigesse mõõtu lihvida.
Iseasi on muidugi mittekomplektne karburaator, kõver keskmine osa (pealt ja alt), kõver kaas või praod ujukikambris. Keskmise osa kõverused ja suured kaane tikkpoldi avad on üldjuhul remonditavad. Peavalu teevad teinekord ka ratsionaliseerijad, kes teevad uskumatuid lollusi – vist Za Ruljomi näpunäidetel ja oma tarkusest.
Puhastada saab lahustite ja muu keemiaga, ultraheli vannis ja soodapritsiga.
Isegi 90-date kooperatiivide omad olid paremad. Düüsidel suuremad avad, nõelklapid ei pea, pole komplektsed jne. Ma vahepeal ostsin 03 komplekte ja eraldi detaile - 5 nõelklappi ei pidanud, 4 komplektis olid igaühes erinevad detailid ja nimekiri oli poole pikem. Osad 03 jupid olid teistelt tüüpidelt (Ozon). Ilmselt olid rotid tootmises või laos?
Ostas liigub ka vahel komplekte.
Remondil on põhiliselt vaja nõelklappe, membraane ja kaanetihendit. Düüsid on soovitatav ise valmistada väiksematest mikromeetriga kontrollitud puuridega. Puure saab ka õigesse mõõtu lihvida.
Iseasi on muidugi mittekomplektne karburaator, kõver keskmine osa (pealt ja alt), kõver kaas või praod ujukikambris. Keskmise osa kõverused ja suured kaane tikkpoldi avad on üldjuhul remonditavad. Peavalu teevad teinekord ka ratsionaliseerijad, kes teevad uskumatuid lollusi – vist Za Ruljomi näpunäidetel ja oma tarkusest.
Puhastada saab lahustite ja muu keemiaga, ultraheli vannis ja soodapritsiga.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.