Jõudu pole, linnas sooja ei puhu, puterdab..
Jõudu pole, linnas sooja ei puhu, puterdab..
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Jõudu pole, linnas sooja ei puhu, puterdab..
Õhtust, mure minu kätte jõudnud.
Esimeste külmadega arvatavasti külmus jahutusvedelik ära kuna vesi oli sees. Olin 20km sõitnud kui avastasin temperatuuri näidiku 130 kraadi pealt. Jätsin seisma ja lisasin veidi vedeliku kuipalju leidsin. Sõitsin veel 10km samamoodi edasi sihtpunkti. Ütleme nii, et täiesti kuival oli selleks ajaks. Panin tosooli normi tagasi ning sõidan siiani kuid mured järgmised:
1) Külmalt käima pannes käib kõigepealt 2 pütaga, siis tuleb kolmas ning peale 5 sekundit töötavad kõik aga natuke podiseb. 10sek pärast töötab juba ilusti.
2) Auto jõuetu.. Muidu oli ikka väga reibas kuid nüüd tuleb möödasõite teha lausa kolmandaga ning viiendaga jõuab aint rahulikult kiirust hoida. Kiirendada eriti mitte. Sama pmst kõikide käikudega kui pöördesse lasta, et jõuetu..
3) Maanteel puhub sooja kuid kui pööre langeb näiteks linnas siis ainult külma.
4) Tosooli kaob veidi. Poole nädalaga MAX pealt MIN peale umbes..
Kuskohast alustada ja mida teha?
Mootoriks 1.5 ja BOSCH pritsungiga.
Esimeste külmadega arvatavasti külmus jahutusvedelik ära kuna vesi oli sees. Olin 20km sõitnud kui avastasin temperatuuri näidiku 130 kraadi pealt. Jätsin seisma ja lisasin veidi vedeliku kuipalju leidsin. Sõitsin veel 10km samamoodi edasi sihtpunkti. Ütleme nii, et täiesti kuival oli selleks ajaks. Panin tosooli normi tagasi ning sõidan siiani kuid mured järgmised:
1) Külmalt käima pannes käib kõigepealt 2 pütaga, siis tuleb kolmas ning peale 5 sekundit töötavad kõik aga natuke podiseb. 10sek pärast töötab juba ilusti.
2) Auto jõuetu.. Muidu oli ikka väga reibas kuid nüüd tuleb möödasõite teha lausa kolmandaga ning viiendaga jõuab aint rahulikult kiirust hoida. Kiirendada eriti mitte. Sama pmst kõikide käikudega kui pöördesse lasta, et jõuetu..
3) Maanteel puhub sooja kuid kui pööre langeb näiteks linnas siis ainult külma.
4) Tosooli kaob veidi. Poole nädalaga MAX pealt MIN peale umbes..
Kuskohast alustada ja mida teha?
Mootoriks 1.5 ja BOSCH pritsungiga.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kuumaksläinud mootorit ei jahutata kunagi vedelikuga. Rääkimata veel edasi sõitmisest. Lastakse maha jahtuda ja alles siis valatakse kui just pole kusagilt võtta kuuma vedelikku aga seda oleks liialt palju küsitud. Kust seda võtta tee peal...
Seisab ees mootoriremont. Isegi kui pole pragusid, on rõngad pehmed ja 30 -40 tkm. pärast hakkab õli võtma.
Seisab ees mootoriremont. Isegi kui pole pragusid, on rõngad pehmed ja 30 -40 tkm. pärast hakkab õli võtma.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ilmselt võttis rõngad ära see keetmine - loodame, et kolvid ja silindrid korras.
käivitades peaks taga tore sinine ka olema.
Kui autol on katalüsaator ja lamda siis edasisõitmine on neile väga kahjulik.
Mõõda surved üle, saad kohe teada mis seis on.
Surveid mõõtes võta kõik küünlad korraga maha ja gaas ikka põhjas!
Mõõda külma vähemalt üleöö seisnud mootorit - saad teada tegeliku seisukorra...
käivitades peaks taga tore sinine ka olema.
Kui autol on katalüsaator ja lamda siis edasisõitmine on neile väga kahjulik.
Mõõda surved üle, saad kohe teada mis seis on.
Surveid mõõtes võta kõik küünlad korraga maha ja gaas ikka põhjas!
Mõõda külma vähemalt üleöö seisnud mootorit - saad teada tegeliku seisukorra...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Ei olnud aega lasta jahtuda ja edasi oli vaja sõita. Pole see lada mootor teab mis suur kadu ka. Käivitades sinist taga ei ole.Arvos kirjutas:Kuumaksläinud mootorit ei jahutata kunagi vedelikuga. Rääkimata veel edasi sõitmisest. Lastakse maha jahtuda ja alles siis valatakse kui just pole kusagilt võtta kuuma vedelikku aga seda oleks liialt palju küsitud. Kust seda võtta tee peal...
Seisab ees mootoriremont. Isegi kui pole pragusid, on rõngad pehmed ja 30 -40 tkm. pärast hakkab õli võtma.
Aga puterdamine? See midagi pritsungiga seotud vast ikka?
Kestab kaua kestab, kui läheb laiali siis on hea 16V peale tõsta. Hetkel aga mootorit lahkama aega pole hakata..
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Süütemooduli pistiku võib lahti küll võtta - halba see ei tee.kopp kirjutas: Milleks peab gaas põhjas olema ja mida see annab?Küünlajuhtmed maas siis tuleb ka vist süütemoodulil pistik maha võtta?Pidi muidu utiili minema.
Segusiibri peab sellepärast lahti hoidma, et mootor õhku piisavalt kätte saaks. Katsu ise suukaudu sisse hingata huuled tihedalt koos - pole väga lihtne
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Viskas sõites Nival küünlajuhtme maha hiljuti (ise panin peale tosooli vahetust lohakalt tagasi). Hakkas puterdama sõidu ajal. Ilm oli tuisune ja pime ning taskulampi polnud, pealegi süüdistasin mingit andurit , seega tulin 3 pütaga enam-vähem 30 km koju. Ptüi-ptüi-ptüi, seni pole midagi viga olnud. Ju siis see süütemoodul nii nõrguke ka pole.