Samara väntvõlli otsatihend.
Samara väntvõlli otsatihend.
Samara väntvõlli otsatihend.
Küsimus siis selline , et oleks vaja vahetada generaatori poolne väntvölli otsatihend. Nimelt olen kuulnud ,et saab vahetada ka mootorit mahavötma aga endale tundub selline kahtlane see varjant. On keegi vahetanud vöi ehk annaks möni targem mees lihtsalt hüva nõu ?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Rihmad maha, vändarattad eest ära ja pole seal midagi keerulist - ainult rattakoopa operatsioon. Märgid tasuks ehk paika keerata enne lahti võtmist..
Mina laseks mootori esipadja lahti (polt välja) ja toetad mootorit alt - saad rohkem ruumi.
Tavaline kaelustihendi vahetus, kui ikka lekib sealt mitte õlipumba või karteripõhja vahelt..
Väntvõlli pisike rihmaratas tuleks eemaldada ettevaatlikult - õlipumba korpus on kerge katki minema, kui seal väga jõuliselt hoogu sattuda..
Samas võib see ratas seal päris kinni olla..
Mina laseks mootori esipadja lahti (polt välja) ja toetad mootorit alt - saad rohkem ruumi.
Tavaline kaelustihendi vahetus, kui ikka lekib sealt mitte õlipumba või karteripõhja vahelt..
Väntvõlli pisike rihmaratas tuleks eemaldada ettevaatlikult - õlipumba korpus on kerge katki minema, kui seal väga jõuliselt hoogu sattuda..
Samas võib see ratas seal päris kinni olla..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."