Ühel hetkel jäi kohapeal käies seisma. Käivitades lõi 30se kaitsme kõrvalistuja jalgade juures läbi. Vahetatud sai bensupump ja Paides ajust ka immo maha võetud. Säde on ja bensiin ka tuleb aga käima ikka ei lähe. Olen tänulik nõuannete eest.
Kontrollin kommutaatori juhtmeid, vaatan rihma üle. Vahetan kütusefiltri ka lisaks. Parempoolse kaitsme lõi käivitamisel läbi ja see oli juba enne mind 30ne. Nüüd enam kaitset läbi ei peksa. Auto on 2000 vl.
Kütusefiltriga pea nüüd hoogu, ainuke mis sealt näha võid on see kas süsteemis on bensiin või äkki vesi.
Sellist asja nagu kommutaator pritsega autol ei ole.
tiit kirjutas:Kütusefiltriga pea nüüd hoogu, ainuke mis sealt näha võid on see kas süsteemis on bensiin või äkki vesi.
Sellist asja nagu kommutaator pritsega autol ei ole.
Sorry minu viga ,ma ei lugenud et tegu pritsega:lol
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
tiit kirjutas:Kütusefiltriga pea nüüd hoogu, ainuke mis sealt näha võid on see kas süsteemis on bensiin või äkki vesi.
Sellist asja nagu kommutaator pritsega autol ei ole.
Kunagi emmiga oli ka nii,et säde on vedelik karpas ka,aga käima ei lähe,sügisel soojade ilmadega ei saanudki käima.Talvel külmaga mõtlesin,et proovin ja karpasi ujutades avastasin kõik jääs ka paagi põhi jääs.Ilmselt keegi tegi lolli nalja ja kallas sisse vee.Õnneks midagi lõhki ei külmunud.
Seda kas ikka bens torudes saab ka pihustilati otsas olevast ventiilist kontrollida.
Olen mõõtnud survet kummipumpamise püstoliga.
Lati otsast ventiil välja. Püstolil see otsik ära mis kummiventiili külge läheb. Käega hoiad püstolivooliku seal lati otsas ja keegi teine keerab süüdet.
Tänud kõigile nõuandjatele! Viga käes- tõenäoliselt pihustite toitekaabel on teistega kokku sulanud ja just mootori taga rüüsi all niiet polnud võimalik lahti võtmata näha.