Samara 21093 ei lähe külmaga käima
Samara 21093 ei lähe külmaga käima
-
mmesinik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 24 Juul 2008 23:21
- Asukoht: rakvere
- Autod: Kuna endal 09 olemas ja sellega mõned mured, siis sooviks nõu küsida
Samara 21093 ei lähe külmaga käima
Tere
Eelmine aasta tegin teema kus kurtsin oma muret, et samara ei lähe külmaga käima, just kui välistemperatuur langeb alla -10 kraadi. Hakkab ainult lubama, lase kasvõi aku tühjaks ja siis lõpuks läheb käima. See viga on tal sünnist saadik, iga talv
Andsite nõu, et ostaksin kompuutri peale, nii ka tegin, sellel talvel auto streikinud juba seitsmel korral. Arvuti uusi vigu ei näita, miks ta käima ei lähe. vead siis mida näitab: 0134. 0135. 0138. ja siis kui aku tühjaks saab viskab veel 0560. vahel viskab ka 1514
Sel sügisel ostsin uued küünlad ja küünlajuhtmed peale
Vahetasin peale uue tühikäigu mootori, sest arvuti viskas koodi 1514.
Mitte midagi ei aidanud, täna hommikul ikka sama probleem.
Täna tegin uue katse, panin elektri pirni, igaksjuhuk kapoti alla, süüte juurde soendama, äkki viga sel. Süütejägaja( või kuidas seda kutsutakse)läks täitsa soojaks. Andsin siis starterit, ei aidanud mitte midagi. Siis panin pirni õhulugeja juurde. Ei aidanud midagi. (õhufilter läks täitsa soojaks). Olen pannud ka salgongi soojapuhuri ööseks, Hommikul auto salong kõik soe, annan starterit, ei lähe käima. Elektroonika soenes ju siis salongis üles, arvutid ja ajud, viga järelikult selles pole.
Kus ma veel viga otsima hakkan.
Eelmine aasta tegin teema kus kurtsin oma muret, et samara ei lähe külmaga käima, just kui välistemperatuur langeb alla -10 kraadi. Hakkab ainult lubama, lase kasvõi aku tühjaks ja siis lõpuks läheb käima. See viga on tal sünnist saadik, iga talv
Andsite nõu, et ostaksin kompuutri peale, nii ka tegin, sellel talvel auto streikinud juba seitsmel korral. Arvuti uusi vigu ei näita, miks ta käima ei lähe. vead siis mida näitab: 0134. 0135. 0138. ja siis kui aku tühjaks saab viskab veel 0560. vahel viskab ka 1514
Sel sügisel ostsin uued küünlad ja küünlajuhtmed peale
Vahetasin peale uue tühikäigu mootori, sest arvuti viskas koodi 1514.
Mitte midagi ei aidanud, täna hommikul ikka sama probleem.
Täna tegin uue katse, panin elektri pirni, igaksjuhuk kapoti alla, süüte juurde soendama, äkki viga sel. Süütejägaja( või kuidas seda kutsutakse)läks täitsa soojaks. Andsin siis starterit, ei aidanud mitte midagi. Siis panin pirni õhulugeja juurde. Ei aidanud midagi. (õhufilter läks täitsa soojaks). Olen pannud ka salgongi soojapuhuri ööseks, Hommikul auto salong kõik soe, annan starterit, ei lähe käima. Elektroonika soenes ju siis salongis üles, arvutid ja ajud, viga järelikult selles pole.
Kus ma veel viga otsima hakkan.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mis süüteküünlad peal on, kui suur on elektroodi vahe?
Kas kompresiooniga on kõik korras?
kas kütuserennis on piisav kütuserõhk külmalt? (millal vahetatud põhjaalune kütusefilter)
kas startgaasiga käivitub masin?
üldiselt tundub, et mootor ei saa kütet kätte lihtsalt, vaheta ka plokikaane otsas olev termoandur, see ehk paneb villast ja näitab mootorit soemana kui ta tegelikult on..
mida pardakompuuter näitab kui mootori tempi vaatad?
[Muudetud: 11-1-2010 olaaf]
Kas kompresiooniga on kõik korras?
kas kütuserennis on piisav kütuserõhk külmalt? (millal vahetatud põhjaalune kütusefilter)
kas startgaasiga käivitub masin?
üldiselt tundub, et mootor ei saa kütet kätte lihtsalt, vaheta ka plokikaane otsas olev termoandur, see ehk paneb villast ja näitab mootorit soemana kui ta tegelikult on..
mida pardakompuuter näitab kui mootori tempi vaatad?
[Muudetud: 11-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmesinik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 24 Juul 2008 23:21
- Asukoht: rakvere
- Autod: Kuna endal 09 olemas ja sellega mõned mured, siis sooviks nõu küsida
Küünlad on NGK omad. Elektroodi vahet muutnud pole.
Kompresiooni ei tea. Auto ostsin uuena, siis oli kohe esimene talv sama probleem käivitamisel.
Kütuse rõhust ei tea ka midagi, kuidas seda mõõta saab? Põhjaalune filter vahetaud sügisel.
Gaasi vajutan küll, siis hakkab rohkem lubama. Seda on kohe teada kui külma ilmaga matsupealt käima ei lähe(siis ma gaasipedaali ei vajuta) sureb välja, siis jääbki teda nii 10 minutit käiama ja gaasi andma, ja kui käima läheb siis kusagil 1-2 sekundit plödiseks, nagu mingi silinder ei töötaks, ja siis jääb kohe ilusti käima, nii kui peab(küünlad kõik vahetatud ja juhtmed ka) 2 aastat tagasi sai ka termo andur vahetatud, sellest küll kasu polnud. Täna hommikul kompuuter näitas -12 kraadi, mootoril ja välis temp oli -19
Kompresiooni ei tea. Auto ostsin uuena, siis oli kohe esimene talv sama probleem käivitamisel.
Kütuse rõhust ei tea ka midagi, kuidas seda mõõta saab? Põhjaalune filter vahetaud sügisel.
Gaasi vajutan küll, siis hakkab rohkem lubama. Seda on kohe teada kui külma ilmaga matsupealt käima ei lähe(siis ma gaasipedaali ei vajuta) sureb välja, siis jääbki teda nii 10 minutit käiama ja gaasi andma, ja kui käima läheb siis kusagil 1-2 sekundit plödiseks, nagu mingi silinder ei töötaks, ja siis jääb kohe ilusti käima, nii kui peab(küünlad kõik vahetatud ja juhtmed ka) 2 aastat tagasi sai ka termo andur vahetatud, sellest küll kasu polnud. Täna hommikul kompuuter näitas -12 kraadi, mootoril ja välis temp oli -19
-
mmesinik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 24 Juul 2008 23:21
- Asukoht: rakvere
- Autod: Kuna endal 09 olemas ja sellega mõned mured, siis sooviks nõu küsida
Kui suur peab kütuserennis rõhk olema? Kas bensiinipump paagis lükkab sinna renni rõhu sisse, või mis sinna renni rõhku annab?Algselt postitas: olaaf
Mis süüteküünlad peal on, kui suur on elektroodi vahe?
Kas kompresiooniga on kõik korras?
kas kütuserennis on piisav kütuserõhk külmalt? (millal vahetatud põhjaalune kütusefilter)
kas startgaasiga käivitub masin?
üldiselt tundub, et mootor ei saa kütet kätte lihtsalt, vaheta ka plokikaane otsas olev termoandur, see ehk paneb villast ja näitab mootorit soemana kui ta tegelikult on..
mida pardakompuuter näitab kui mootori tempi vaatad?
[Muudetud: 11-1-2010 olaaf]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
2,5-3 bar peab olema rõhk - mõõdad kundepoolse renni otsast - plastikpunni all on nippel... kunagi sai seda mõõdetud rehvirõhu manomeetriga
rõhu lööb sinna jah kütusepump paagist - rõhuregulaator laseb üleliigse tagasivoolu kaudu paaki tagasi...
[Muudetud: 17-1-2010 olaaf]
rõhu lööb sinna jah kütusepump paagist - rõhuregulaator laseb üleliigse tagasivoolu kaudu paaki tagasi...
[Muudetud: 17-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."