Ökonomeeter ja bensukuluandur.
Ökonomeeter ja bensukuluandur.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Ökonomeeter ja bensukuluandur.
Tekkis plaan mingi ökonomeeter endal peale aretada.
Aga kuidas see töötab?
Kas mitte 07 export variandil seda originaalis polnud?
Kas sissepritsega autol saadakse bensukulu mingi anduriga (olen kuulnud et mõõdab õhu tarbimist) või sissepritse juhtimisest?
Esialgu aitab.
Aga kuidas see töötab?
Kas mitte 07 export variandil seda originaalis polnud?
Kas sissepritsega autol saadakse bensukulu mingi anduriga (olen kuulnud et mõõdab õhu tarbimist) või sissepritse juhtimisest?
Esialgu aitab.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Pakun 100kr.eest 2141 näidikuteplokki,seal nii tahhokas kui ka ökonomaiser küljes.
07-l alates 87 jah on õlimanomeeter ökonomaiseriga asendatud,kuid õlimanomeeter on iga kell olulisem riistapuu.Ökonomaiser näitab vaid seda kui kõvasti gaasipedaalile hetkel vajutad ja seda tunned ka oma jalaga.
07-l alates 87 jah on õlimanomeeter ökonomaiseriga asendatud,kuid õlimanomeeter on iga kell olulisem riistapuu.Ökonomaiser näitab vaid seda kui kõvasti gaasipedaalile hetkel vajutad ja seda tunned ka oma jalaga.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele
aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada
edu
ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
üldjuhul pannakse see nn kummitoru ikka sisselaske kollektori külge. seal selleks spetsiaalne torijupp (mitte kõigil kollektoritel)Esialgne postitaja PuZuPEsialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele
aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada
edu
ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...
jagaja ikka katkestab ja jagab:puzzled:puzzled mis sulle selgusetuks jääb.mis rolli mängib jagaja
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Värk selline, et jagaja eelsüütenurka koormusest tingituna reguleeritakse hõrendusega allpool drosselklappi ja seda sama vaakumit kasutatakse ka ökonomeetri timmimiseks. Kui sul on aint tsentrifugaal korrektsiooniga jagaja, siis on see sinu mure. Mida rohkem on drosselklapp lahti seda suurem koormus ja seda varasem süüde.Esialgne postitaja PuZuPEsialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele
aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada
edu
ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...