värv lasti jooksma, kuidas sellest lahti saada??
värv lasti jooksma, kuidas sellest lahti saada??
-
ttrioxide16
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
värv lasti jooksma, kuidas sellest lahti saada??
lasin just oma auto üle värvida. asi jäi tip-top, aga paarist kohast jõudis mees ikka jooksma lasta värvi.
nüüd tahakski teada kuidas nendest jooksukohtadest lahti saada. ise olen kuulnud et poleerimisega peaks ka ära kaduma. aga andke siin ka head nõu
muidu jääbki auto koledaks. kurat just värvitud peab ka nendest sittadest kohtadest lahti saama:kuri:kuri:kuri
nüüd tahakski teada kuidas nendest jooksukohtadest lahti saada. ise olen kuulnud et poleerimisega peaks ka ära kaduma. aga andke siin ka head nõu
muidu jääbki auto koledaks. kurat just värvitud peab ka nendest sittadest kohtadest lahti saama:kuri:kuri:kuri
-
kkummisuitsetaja
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
ttrioxide16
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Võtad ülipeenikese liivapaberi (vanasti öeldi nullise) ja lihvid rohke veega. Pärast tuleb masinaga poleerida. Kui on vaja rohkem poleerida, siis paksemad pastad. Muidugi peab värvikiht olema piisavalt paks. Kui on näha, et palju ei ole läike saavutamiseks vaja, siis valida vedelamad ained poleerimiseks.
viid auto värvija juurde tagasi ja lased temal selle korda teha. see on ju tema süü, et jooksma hakkas.Esialgne postitaja trioxide16
lasin just oma auto üle värvida. asi jäi tip-top, aga paarist kohast jõudis mees ikka jooksma lasta värvi.
:kuri:kuri
aga üldiselt aitab jah see lihvpasta ja siis poleerimine, müüakse peaaegu igas poes, kus autovärvegi.
TO Mel-----> see liivapaber nüüd numbriga 2000, just käisin ise poes ostmas, maksis 9 eequ A4 leht.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nagu jee-jee ütles võtad 2000 paberi ja paned selle kindlasti klotsi peale. Ja siis ämbriga kõrvalt vett ja lihvi, vett ja lihvi ....
Pärast tavalise autopoleerimise pastaga üle. Selline pasta mis on ette nähtud vana auto värvi jaoks. Käsitsi saab väga edukalt seda poleerida. Masinaga kogenematu mees võib värvi päris ära rikkuda.
Overspeed poleeris oma kapoti ja pagassi luugi niimoodi ära. Ma lasin a tal paar kohta jooksma. Kadusid ära kõik.
Pärast seda tööd oled ka poole tugevam/jõulisem.
Pärast tavalise autopoleerimise pastaga üle. Selline pasta mis on ette nähtud vana auto värvi jaoks. Käsitsi saab väga edukalt seda poleerida. Masinaga kogenematu mees võib värvi päris ära rikkuda.
Overspeed poleeris oma kapoti ja pagassi luugi niimoodi ära. Ma lasin a tal paar kohta jooksma. Kadusid ära kõik.
Pärast seda tööd oled ka poole tugevam/jõulisem.
C
-
ttrioxide16
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See 2000 liivakas jätab mattpinna. Poleerpastaga hõõrub selle läikima. Poleerpasta on sama toimega mis liivakas ainult palju-palju peenem.
On olemas poleerpastad müügil. Need on sama riiuli peal kus vahad. Osa neist on karbi sees ja osad vedelad täpselt nagu vaha. Vahadele on peale kirjatud kas on vana värvi jaoks või uue. Vana värvi jaoks mõeldud vahadel on natuke poleerainet sees.
Paar korda aastas peaks poleerpastaga auto üle käima. Siis tal kohe teine nägu. Pärast vaha peale. See kaitseb. Neid asju ei poolda mis kõik korraga ära teevad- Siis ei tee nad sittagi.
Uuemad vana värvitaastajad on juba keemilisel teel taastavad. Nendel poleerainet vähem sees. Rohkem lahusteid, mis hapuks läind värvi maha võtavad.
Kui värv on matt siis need pastad teevad imet. Selles väga lihtne veenduda tehes kapoti nurk pastaga üle. Nurk oleks nagu üle värvitud.
Poleerides jääb kalts auto värviseks. Vahatades ei jää.
On olemas poleerpastad müügil. Need on sama riiuli peal kus vahad. Osa neist on karbi sees ja osad vedelad täpselt nagu vaha. Vahadele on peale kirjatud kas on vana värvi jaoks või uue. Vana värvi jaoks mõeldud vahadel on natuke poleerainet sees.
Paar korda aastas peaks poleerpastaga auto üle käima. Siis tal kohe teine nägu. Pärast vaha peale. See kaitseb. Neid asju ei poolda mis kõik korraga ära teevad- Siis ei tee nad sittagi.
Uuemad vana värvitaastajad on juba keemilisel teel taastavad. Nendel poleerainet vähem sees. Rohkem lahusteid, mis hapuks läind värvi maha võtavad.
Kui värv on matt siis need pastad teevad imet. Selles väga lihtne veenduda tehes kapoti nurk pastaga üle. Nurk oleks nagu üle värvitud.
Poleerides jääb kalts auto värviseks. Vahatades ei jää.
C
-
ttrioxide16
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
ttrioxide16
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
to viacess::: oli tõesti tikkurila ja ma tean et see kuivab kaua
mul eelmine värvimine keerati puhta per**e, siis pidin uuesti matistama kogu auto, ja muidugi ega siis olid ka need jooksmalaskmiskohad ikka olemas paaaar tükkki ja kui sealt nühkama hakkasid oli värv alles jumala vedel kiskus kõik maha aint vana värv jäi alles oh seda vaeva et ta uuesti siledaks saada
rõve rõve töö
a ütleme siis nii et see oli naljatamisi nagu see vahevärv, mis vanasti veoautodele pandi, mul sama lugu, kuigi oleks hea old tõesti kui oleks kohe korda saand:kuri
mul eelmine värvimine keerati puhta per**e, siis pidin uuesti matistama kogu auto, ja muidugi ega siis olid ka need jooksmalaskmiskohad ikka olemas paaaar tükkki ja kui sealt nühkama hakkasid oli värv alles jumala vedel kiskus kõik maha aint vana värv jäi alles oh seda vaeva et ta uuesti siledaks saada
rõve rõve töö
a ütleme siis nii et see oli naljatamisi nagu see vahevärv, mis vanasti veoautodele pandi, mul sama lugu, kuigi oleks hea old tõesti kui oleks kohe korda saand:kuri