Kere taastamine
Kere taastamine
- Kalarob
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Veebr 2016 09:09
- Asukoht: Aegviidu
- Autod: 2106-2105
Kere taastamine
Tervist!
Mul oleks tarvis vähe asjateadjamate käest nõu küsida.. ehk siis kas teie arust oleks mõttekas selline kere taastada-korda teha või siis pigem enam-vähem roosteta eksemplar hankida?
mõlemad karbid läbi, kõik tiivad peale vasak esimese, vasak tagumine koobas, ja nipet-näpet. Tutikas parem esitiib olemas..
Arvamusi? Ning palju selline taastamine üldse võiks maksma minna? Mul siin külas paar kohalikku on, kes päris odavalt asja ära teeks, aga plekikulu+töö jms... värvimist veel sisse ei arvestaks
Mul oleks tarvis vähe asjateadjamate käest nõu küsida.. ehk siis kas teie arust oleks mõttekas selline kere taastada-korda teha või siis pigem enam-vähem roosteta eksemplar hankida?
mõlemad karbid läbi, kõik tiivad peale vasak esimese, vasak tagumine koobas, ja nipet-näpet. Tutikas parem esitiib olemas..
Arvamusi? Ning palju selline taastamine üldse võiks maksma minna? Mul siin külas paar kohalikku on, kes päris odavalt asja ära teeks, aga plekikulu+töö jms... värvimist veel sisse ei arvestaks
Palju oleneb sellest, kas autol on ka mõni teine väärtus peale rahalise.
Aga meenub sm motamehe siin foorumis kirjutatu:
Mina isiklikult otsiks vähe tublima kere. Kuigi ka siin foorumis on teemasid, kus on taastatud samaväärseid või isegi kehvemas seisus masinaid:)
Aga meenub sm motamehe siin foorumis kirjutatu:
Arvestades seda, et tegu on Ladaga, siis ma lisaks veel sellele sõnapaari "heal juhul"Näha olev rooste on ainult 1/3 tegelikust.
Mina isiklikult otsiks vähe tublima kere. Kuigi ka siin foorumis on teemasid, kus on taastatud samaväärseid või isegi kehvemas seisus masinaid:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kõike saab teha. Iseasi kas igal asjal see mõttekas on. Praegu on kindlalt odavam alati maksta rohkem ja osta heas korras asi. Kuid sel juhul jääb ka võimalus, et pealt on asi ilus aga mäda sealt kust otsida ei oska või ei saa. Siis saab hiljem midagi välja tulla. Hea tulemus on aga korda tehtud asjal garanteeritud. Sõltub jälle kui palju tahetakse raha sisse panna. Töö mahukuse kohta ei oska enne arvata kui on terve auto pleku pilguga üle käidud. Roosteta eksemplari annab välja kaevata aastakümnete tagant.
Motamehel on tuline õigus. Alt tuleb alati midagi välja. Kui muidu auto meeldib, siis mina teeksin ära. Olen ennegi teha lasknud selliseid asju. Mõni küll on pead vangutanud, et mõttetu kuid see on igaühe oma valik, mida ta tahab saada või millist tulemust otsib. Kui aga korra on kere ära tehtud, värvitud ning ka regulaalselt õlitatud, siis kestab ja jääbki kestma. Lisaks saab kõige lõpuks uue läikiva värvi peale.
Motamehel on tuline õigus. Alt tuleb alati midagi välja. Kui muidu auto meeldib, siis mina teeksin ära. Olen ennegi teha lasknud selliseid asju. Mõni küll on pead vangutanud, et mõttetu kuid see on igaühe oma valik, mida ta tahab saada või millist tulemust otsib. Kui aga korra on kere ära tehtud, värvitud ning ka regulaalselt õlitatud, siis kestab ja jääbki kestma. Lisaks saab kõige lõpuks uue läikiva värvi peale.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- hevi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.
Kuna karbist vaatab makrofleks vastu siis on seda kere juba "tati ja teibiga" lapitud nii et osa tööst saaks olema ka tehtud porno eemaldamine ja kas pärast viimast tegevust üldse midagi kerest alles jääb on iseasi.
Korralikum kere 06-e puhul kindlasti kordi (vb. isegi 10 korda) odavam kui seda hakata korralikult tegema.
Korralikum kere 06-e puhul kindlasti kordi (vb. isegi 10 korda) odavam kui seda hakata korralikult tegema.
- Kalarob
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Veebr 2016 09:09
- Asukoht: Aegviidu
- Autod: 2106-2105
Tänan vastuste eest. Auto ise on mulle põhimõtteliselt sentimentaalse väärtusega, esimene siks, hakkas kohe südamesse mootor ja muu tehnika iseenesest päris heas olukorras, arvestades, et mingi 15-20aastat garaazis seisnud.
Kipun kahjuks isegi arvama, et töö läheks mõttetult kulukaks. Eeldan, et mingi 500-600ga on võimalik juba enam-vähem seisukorras isendi saada.
Põhjapesu ei julge tehagi esialgu... või siis vaipa ära võtta.
Kipun kahjuks isegi arvama, et töö läheks mõttetult kulukaks. Eeldan, et mingi 500-600ga on võimalik juba enam-vähem seisukorras isendi saada.
Põhjapesu ei julge tehagi esialgu... või siis vaipa ära võtta.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
500/600 eest võib samasuguse saada aga juhus võib muidugi olla, et isegi leíab korraliku.Kalarob kirjutas:Tänan vastuste eest. Auto ise on mulle põhimõtteliselt sentimentaalse väärtusega, esimene siks, hakkas kohe südamesse mootor ja muu tehnika iseenesest päris heas olukorras, arvestades, et mingi 15-20aastat garaazis seisnud.
Kipun kahjuks isegi arvama, et töö läheks mõttetult kulukaks. Eeldan, et mingi 500-600ga on võimalik juba enam-vähem seisukorras isendi saada.
Põhjapesu ei julge tehagi esialgu... või siis vaipa ära võtta.
Pigem otsi autot mida ei ole keevitatud ja näeb niisama hea ja korralik välja. Aga selliste hinnåd hakkavad tavaliselt 1000+ €
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....