Taga sild on viltu
Taga sild on viltu
Taga sild on viltu
Kuidas saab reguleerida tagumist silda?Catch on selles ,et sild on sõidusuunas paremale poole nihkes.Muidugi alla on eelmine omanik ilgelt kõrged vedrud ajanud nii,et amordid on täitsa lõpus.Kas võib olla,et prll.varras kisub silla viltu kui "pepu" liiga kõrgel on?
Kuidas auto sõiduomadused sellest tingitud on ei oska öelda.Pole veel sõita saand (läheb kohe värvimisse).
Aga ikkagi kuidas siis selle reguleerimisega on saab või ei saa?
Help!
Kuidas auto sõiduomadused sellest tingitud on ei oska öelda.Pole veel sõita saand (läheb kohe värvimisse).
Aga ikkagi kuidas siis selle reguleerimisega on saab või ei saa?
Help!
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kännu paika saamisega ei ole eriti jama,aga kui kere on selle ümbert mäda,siis on nats janti jah.Aga see (kikkis)perse lase kindlasti madalamaks.Olen oma praktikas proovinud.Kui amortid liiga lahti on siis kisub aukudes amorid katki.Ja sõidu omadused on fantast sitad.Praktiliselt igas väiksemas (ka asfaldi)kurves hakkab tagumune ots libisema.Ja pidurusel vajub suurem raskus ette ning pidurdus teekond pikeneb ja ei ole enam juhitav.
56506878
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Ma kardan, et kännu ümbert on metall pehkinud. Muidu ikka paigast ära ei lähe, või on mingi avarii üleelanud. Aga enne pead auto tagumise otsa allapoole tooma, nii et esimese ja tagumise rattavõlli keskkoht on umbes küljekarbi keskel või alumise äärega ühel joonel. Siis mõõda sildade diagonaal, kuid üldiselt peab leidma põhjuse, miks sild paigast ära on. Muidugi on variant ka haamriga tagasi kopsida, kuid pärast tuleb üle keevitada ja tugevdada.
56506878
Auto on 2-ks avariid yleelanud.Taga paremasse tiiba ja ette paremasse tiiba.Kännu ymbrus on täitsa tahe ei mingit roostet.Põdrad soomemaal on korrosiooni tõrjega kõvasti vaeva näinud.
Kuid millise punkti suhtes seda diagonaali mõõta? Pean auto keret silmas.Venelastel on enamalt jaolt kõik ligadi-logadi ja tolerantsid ei ole mm vaid cm (masendav).
Kuid millise punkti suhtes seda diagonaali mõõta? Pean auto keret silmas.Venelastel on enamalt jaolt kõik ligadi-logadi ja tolerantsid ei ole mm vaid cm (masendav).
see et kõrgema tagumise otsaga auto paremini teepeale risti läheb ja pidurdusteekond pikem on tuleneb ehk sellest et tagasild on yhendatud vardaga yhe tagasilla peal oleva piduri nö. lülitiga
see lyliti peaks hoolitsema selle eest et pidurdamisel tagumistel ratastel oleks pidurdusjõud väiksem, sest kui vajutad pidurit siis tagumine ots tõuseb -ehk käib aktiivne pidurdamine ning surve tagumistele ratastele väheneb st. suureneb oht tagumisi rattaid blokki lasta, kui tagumised rattad blokis on siis on kylg ees
põhi piduritöö teevad esimesed ära
kuna auto oli liiga madal-vana auto kah, siis panin ajutise abinõuna kummijunnid vedrude alla, kärab küll
kõrgem näeb vahva välja pealegi ning kui nänni laadida siis ei vaju kohe vastu maad
selle teooria vastu räägib see et mulle nagu tundus et auto läheb paremini kylg ette asendisse piduri vajutamisel, võimalik et see oli tingitud ka suurenenud tähelepanust piduritele, tavaliselt ei pane ju tähele
see lyliti peaks hoolitsema selle eest et pidurdamisel tagumistel ratastel oleks pidurdusjõud väiksem, sest kui vajutad pidurit siis tagumine ots tõuseb -ehk käib aktiivne pidurdamine ning surve tagumistele ratastele väheneb st. suureneb oht tagumisi rattaid blokki lasta, kui tagumised rattad blokis on siis on kylg ees
põhi piduritöö teevad esimesed ära
kuna auto oli liiga madal-vana auto kah, siis panin ajutise abinõuna kummijunnid vedrude alla, kärab küll
kõrgem näeb vahva välja pealegi ning kui nänni laadida siis ei vaju kohe vastu maad
selle teooria vastu räägib see et mulle nagu tundus et auto läheb paremini kylg ette asendisse piduri vajutamisel, võimalik et see oli tingitud ka suurenenud tähelepanust piduritele, tavaliselt ei pane ju tähele