esiamordi alumised kinnitused

esiamordi alumised kinnitused

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

esiamordi alumised kinnitused

Postitus Postitas marks »

Probleem selles, et amordi kaks alumist kinnituspolti on pooleks keeratud alumise õõtshargi küljest. On nüüd võimalik kuidagi amort jälle kinni saada? Need pooled poltidest, mis jäid õõtsharki, enam kätte ei saa.:(
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

on ikka...mul endal oli ka nii...kuid ma poleks nii v. naa vanu lühikesi polte kasutada saand, sest viisin amordi madalamale... asi nimelt nii, et vbl on natuke keeruline...kuid võta vedru vahelt ära(keerad alumise sarniiri lahti ja tuleb laksuga, niiet hoia eemale) siis võtad trelli ja puurid augud õigetesse kohtadesse...seejärel vaata sobivad poldid, pane sisse ja vedru alla tagasi.-..vedru hoidvas soones on poldipead kenasti paigal ja vedru surub need vastu õõtsa ka veel,seega ei hakka nad sul ringi käima...nüüd muud midagi, kui amort külge tagasi ja vsjo!:D kui liiga palju tööd nõudev, siis mõtle ise midagi paremat välja...kuid minu meetod on üks kindlamaid...vähemalt amort seisab korralikult kinni!
põlluralli rules
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Nii palju tööd ei tasu ära. Ega ma selle masinaga ülevaatusele ikka ei lähe. Nii palju vigu on lihtsalt:(
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

ehe...ega ma ka omaomaga ülevaatusele lähe...aga suht. kasulik on kui auto on juhitav...mina annan max. panuse selleks...ja amordid annavad juhitavusele kõvasti kaasa.... teine varjant on sul see kinni keevitada sinna...ja kui kunagi vahetama hakkad, lased rellakaga lahti:lol
põlluralli rules
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Seda varianti mõtlesin isegi. Aga mingit muutust juhitavuses ma küll ei märganud.:spin Nii et, las olla siis nii:bouncing
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

ka minul läksid need pooleks ja mina küll õõtsa lahti ei vutnud mina toimisin nii:
1)lasin rellakaga poldi maha altpoolt siis vutsin uue polti ja keevitasin lihtsalt sinna õõtsakülge altpolt...ja toimib küll....miks ei peakski...ja see võimalus ju väga lihtne mina küll ei hakkaks mingil juhul õõtsa lahti tegema sellepärast....pärast nihuke n..ss seda vedru tagasi saada kui vedru tõmmitsat ei ole..aga saab ka ilme selleta...ise olen teind ilma tõmmitsata ja ega ta mõnus töö ei ole :regan

selline on minu soovitus et ära sa õõtsa kõll ära hakka vutma lihtsalt keevita poldid alla....see ei mõju juhitavusele ja ma arvan et see on parem varjant kui see terve amort sinna õõtsa külge keevitada...ja kui keevitad amordi õõtsa külge ega siis see kuumus sellele alumisele puksile kah head ei tee ja pärast nöögid et see amort sealt kätte saada ;)
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

nojah...mul oli asi selle võrra lihtsam, et mul lühemad/jäigemad vedrud, mis lähevad suht lihtsalt sinna vahele...ja polnd sellega mingit nu**i...:lol
põlluralli rules
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Laurixi varianti küll ei kasutaks. Esiteks tuleb kõik lahti võtta. Siis teeks juba täitsa korda või paneks uue õõtsa. Teiseks tuleb need poldid kuidagi lahti ka saada. Kinni keeravad nad küll vedru raskuse all aga lahti????? Siis on ju roostet ka ja hakkavad ringi käima. Veelüks halb moment on see, et vedru ei toeta täistallaga vaid kahe poldi otsas. Ma keevitaks paari punktiga amordi alumise otsa kinni. Pärast kui suurem remont niikuinii ees teeks korda. Elektriga lastes ei tee paar punkti puksile midagi. Ilma amordita üldse ei aita. Śee lõhub kõik asjad ära lõpetades tooli aluskronsadega. NÄPUNÄIDE Kui võtate vedru alt ära. Siduge ta enne traadiga kinni kahelt poolt. Vaadake, et oleks kenasti vastakuti siis seisab vedru sirgena. Ma ise kasutan 1mm traati 8kordselt. Sellist hea pehme ümber punuda. Alt ja ülalt keerd ümber ka ja siis alles seon otsad omavahel kokku. Kõige äärmiste keerdude ümber ei saa siduda.Enne sidumist lasen autoraskuse nats peale ka. Alles nüüd lasen vedru lahti. Pärast hea lihtne kokku panna. Mul on vedruklambrid ka aga need ei mahu Ladale kuidagi vahele.:cool::yllatunud:D
C
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Kui ilma amordita sõita siis lõhub midagi ära we?:sein
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kenasti lõhub . Vedru lendab ju täiega välja ku mingi hüpe on. Alumise piirja vastu . See annab ikke igavese paugu. Ja aukudes sõites väriseb ratas hullusti all. Ühe augu asemel tunneb ratas vist kümmet. Kui sul amort alt ära siis tee üks katse----- las keegi sõidab su autoga munakivi teed. Ise vaata väljast maaga paraleelselt seda ratast. SEAL ON JU KOGUAEG VALGUS VAHEL (teepinna ja ratta vahel ma mõtlen):sein:sein:lol
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Soovitan relakaga poldijäänused maha võtta,siis puurida sobivas suuruses augud kuni vedruni.Panna sinna 8-d poldid ja keevitada kinni.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

Teiseks tuleb need poldid kuidagi lahti ka saada. Kinni keeravad nad küll vedru raskuse all aga lahti?????

ehe...selle pärast pole vaja muretseda...haamriga paar head laksu ja polt läks kenasti vedrupesa põhja(eriti ei sega vedru toetus pinda) ja samas lükkas selle kandiliseks...seega on poldi peal oma pesa nüüd seal...ning lahti võtmisega ei ole mingit muret...kuid eks see ole minu asi...mulle meeldis nii...ja see toimib...kas ka teised seda meetodit kasutavad...pole minu mure...küsiti nõu..ja andsin!:cul
põlluralli rules
Vasta