Värin.
Värin.
Värin.
Kas keski oskab öelda,kui umbes 90 km tunnis ja üle selle tahab auto värisema hakata.Kardaaniristid sai ära vahetatud.Kas asi on kummides või oleks pidanud ka selle puksi laagriga ära vahetama.Tasakaalust ju ei oleks pidanud midagi ära minema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
vibra tuleb ilmselt kardaanist ja või ka reduktorist.. endal muutus vibra igasugu vahetamistega ainult hullemaks.. aitas kardaanivahetus.. peale seda ei saanud arugi kui 120 sees oli. kuigi vahetuskardaani sain Sooviku varuosabüroost . mõtle järele enne kui vahetama mingeid juppe hakkad..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Võib ju olla reduktoris. Sest vaevalt et ta peale kardaani eemaldamist auto künkast alla lükkas ja siis ka käigu sisse pani ja gaasi andis Aga tegelikult ka ju selline asi, et kui kastil või reduktoril laager läbi on, siis tunda annab see ikkagi siis kui koormus järgi on. Sedasi tühjalt käiates ei pruugi arugi saada.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui tegemist ühtlaselt suureneva vibratsiooniga vastavalt kiiruse suurenemisele,siis võib viga olla pooltelje laagrites,läbi võivad olla ka reduktorilaagrid(pooltelje otsalaagrid).Kui vibratsioon tekib või kaob kiirendamisel aeglustamisel,on viga reduktori teolaagrites ja/või hambumises.
Aga kõige kindlam esialgu proovida korralikku kardaani.
Aga kõige kindlam esialgu proovida korralikku kardaani.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vigane laager tavaliselt ei vibreeri vaid undab. Kui sa kardaani vahetasid ju sa siis proovisid kas reduktori otsal oli loks sees. Äkki on ikka tasakaalustamata ratas. Käisid kuskil pori sees rallitamas ja tõmbas vihid küljest ära. Teine variant on pori velje sisse korjanud. Siis kuivab ära ja augu sees lööb osa pori välja. Siis ka meeletu värin sees. Talvel lumega juhtub seda tihti (siis pole pori vaid jäätunud lumi)
C
EHHH ,kuid kas asi ei pruugi olla kummides,veel ned vene omad ja nadi kõvemad kui praegused.Kuidas midagi katsetada?Kardaan uus ju maksab ja võib olla pole sellest kasugi,kas kardaani kusagil tasakaalustatakse ka?AH ja kui vedu järgi on ei unda tagasild,kuid kui vaba sees siis teeb hirmsat häält,kas see on see vigane laager.See nüüd ei puudutanud värinat.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
aga "Sooviku Büroost" oleks 150.- saanud korraliku kardaani..Esialgne postitaja hellzix
Lasin Pärnus kardaani tasakaalustada.500...600eeki oli.Kui tahad paberit siis +18%.Nats kirves aga mis teha.(see oli vaz`i kardaan,sõbra 700bmw`l läks pea 1600eeki)
see 500 tundub täiesti mõtetu investeeringuna kuna kardaani võib balansist välja lüüa ka suurem kivi kui kruusateel kiiresti sõita
ja siis see 500 maha visatud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."