Alumise õõtshargi vahetus

Alumise õõtshargi vahetus

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
n
Nimetu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 24 Mär 2002 22:40
Asukoht: Harjumaa

Alumise õõtshargi vahetus

Postitus Postitas Nimetu »

Murdusid ära need poldid, mis hoiavad õõtshargi küljes kinni amordi alust.

Nüüd tekkis küsimus, et kas see õõtshark ära vahetada ja hakata pärast silda jälle paika ajama, või siis lihtsalt vanad poldid välja puurida ja uued asemele panna(kui seda yldse nii lihtsalt teha saab). Või äkki saab poldid sinna kylge keevitada kuidagi?
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Haa-haa pole aga midagi muud, kui õõts alt ära, silla paigast minemist aga ära karda, kui regul. seibid jätad nii nagu olid. On ka võimalus altpoolt poldid õõtsa külge keevitada, aga isiklikult seda ei poolda
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

mul läksid kah need pooleks aga keevitasin uued alla ja asi vask mina küll mitte mingil juhul õõtsa sellepärast vahetma ei hakkaks kohe kindlasti mitte :lol
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Alumise õõtshargi vahetus

Postitus Postitas motamees »

Keevita amordi alumine kronstein mõne punktiga kinni. See töötab rohkem tõmbele. Vahetad siis hargi välja, kui midagi rohkemat seal kallal tuleb teha. Keevituse lahtilõikamine ei ole ju tänapäeval enam mingi probleem. Selleks on ju rellakas.
C
Vasta